|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: das mooi dan, zonde van je geld, ga janken, masturberen en nou ophoeren en sterf. next! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Eh, met het verkeerde been uit bed gestapt? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: totaal ja, viel niet op? prff nee vette pech denk ik, smaken verschillen nu 1maal denk. wat voor de 1 een parel is , is voor de ander een hoop shit. ik duik mijn bed weer in, blaffende valse bejaarden moeten veel slapen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Veel videotheken hebben Trick 'r Treat en de vermakelijke slasher The Hills Run Red niet binnen gekregen afgelopen week omdat deze om de een of andere reden niet in het standaard pakket zaten Trick ' Treat is nog wel te zien tijdens de Halloween Horror Nights in oa Amsterdam tezamen met Orphan (aanrader), Triangle en The Tripper. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Push Onverwacht gaaf. Ik was bang dat dit een beetje een film was in het straatje van Jumper. Hoewel dit wel een soort van superhelden film is, is het totaal niet vergelijkbaar met Jumper of X-men of iets in die geest. Het is een stukje intelligenter en minder opzichtig. Visueel zit het goed in elkaar en de film zit vol met interessante plotwendingen. Aanradertje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
- Harry Potter and the Half-Blood Prince; gewoon de zoveelste Potter-film en van hetzelfde sterke niveau als de rest, alleen een wel héél erg donker kleurenpalet, af en toe valt er door al dat zwart amper te zien wat er nu helemaal gebeurt. - Green Street Hooligans; Frodo kijkt ruim anderhalf uur om beurten wanhopig en zielig en rost in Engeland grotere en sterkere kerels in elkaar als voetbalhooligan. Niet heel erg sterk en ik trek die zielige kop van die Wood steeds minder. Met de Ring om zag je 'm in ieder geval niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Elke rol die hij speelt blijft dat Frodo hem achtervolgen, ik kan het ook niet goed scheiden. |
|
stalker IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Probeer anders "the football factory". Geen meesterwerk, maar een film op vlotte snelheid die een aardig inzicht geeft in mechanismen en psychologie van het hooligan-wereldje. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ach, dat hooligan-wereldje interesseert me verder ook helemaal geen biet. Zat bij een vriend en dat was de film van de avond, zeg maar. Maar bedankt voor de tip, zal het in ieder geval doorgeven. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nailed by Nikita zou ook gaaf zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Chaotische film, traag en totaal niet spannend te noemen. Leuke setting verder, gaaf oud huis maar dat is dan ook alles. |
|
The imaginarium of Doctor Parnassus She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Karakter |
|
quote: Waar heb je die kunnen zien? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
In Engeland is die al in de bios... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
9, wel erg gaaf gedaan zeg! Vond alleen het verhaal zelf een beetje zwak. Maar het is een lust voor het oog qua vormgeving, setting, kleur.... Boeiender |
|
Geinige nazi zombie film dat zichzelf en elke andere zinloze zombie film op de korrel neemt. Yay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: In de bioscoop She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Anvil - The Story of Anvil Met dank aan Blastmaster. |
|
quote: Sin City kijken! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Oorlogswinter gezien, viel me zeker niet tegen. Boeiender |
|
Underworld III, slechte film. |
|
Das Leben der Anderen (alweer) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |