|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Lijkt me wel leuk eigenlijk, een cam-versie van een cam-film. Wordt ie misschien minder shaky van. Maar, al gezien? En zo ja, wat vond je ervan? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nog niet nog niet, vanavond kijken. |
|
quote: Minder? Deze is fakking geniaal man! Nihilisme, moraal en religie, christdom vs heidendom, een typisch middeleeuws verhaal uiterst krachtig verteld, sublieme fotografie, een meesterwerk! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Ja ik was vroeg op. |
|
Geweldige titel van dit topic! Geweldige one-liner van Hans Landa (schitternde gespeelde rol) Bestaat er geen ringtone van deze zin? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Hij was ook zeker wel de moeite waard om te kijken, maar ik heb een stuk meer met films als Scener ur ett Äktenskap, Höstsonaten en Persona, waar psychologie de en relatie tussen twee personen een grotere rol speelt. |
|
Mkay, 2012 net gekeken, wat een hilarisch verhaal. Op sommige effecten na niet echt de moeite waard. Jammer van het zoete sausje. Boeiender |
|
Na een aantal jaar nog maar eens opgesnord en gekeken. Vind het echt nog steeds supergrappig But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Oeps, plaatje doet het niet meer... Moon dus. Erg gaaf gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-12-2009 18:19] Boeiender |
|
Doomsday Geschifte potpourri en visueel tot in de puntjes verzorgd, maar het gevoel bekroop me na een tijd: waar zit ik in godsnaam naar te kijken? Het plot, voor zover dat bestaat, vliegt geregeld compleet uit de bocht. Vrolijke onzin. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gisteren nog maar eens Inglourious Bastards, heerlijk! En daarna de remake van Day of the Dead op Film1 die alleen al de moeite waard was vanwege die onwijs lekkere blonde die ook in American Beauty speelt. *zoekt op* oh Mena Suvari ja! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Inglourious Basterds ja, ik weet nou niet of ik het goed of slecht moet vinden. Volgens mij is Tarantino de weg een beetje kwijt. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: De chase met de Bentley was wel gaaf. In het algemeen een matige film. De regisseur wilde er te veel thema's in stoppen. Dog Soldiers was wat dat betreft veel beter omdat hij daar met een beperkte verhaal werkte en niet te veel uitweek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waarom denk je dat? |
|
quote: Juist niet. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Gevoelskwestie, de vorige Tarantino's trok ik ook al niet meer. Het zal wel aan mij liggen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Kwestie van smaak, denk ik. Ik vond het één van zijn sterkere films. |
|
quote: Nee man, juist na lange tijd eindelijk weer eens een echte dijk van een Tarantino-film, zijn beste werk in jaaaaren! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gisteren eindelijk Death Proof gezien en wat is die kut zeg. Die is Tarantino onwaardig. Vooral de dialogen, waar T om bekend staat, sloegen helemaal nergens op... En dan terugkomen met een geweldig goede film als Inglorious basterds, waarin oa die dialogen weer ontzettend rulen!! Respect the man. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Iemand 'Max Payne' al gezien? Een game verfilming waar Uwe Boll NIET aan heeft gewerkt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Death Proof vond ik ook leuk hoor, hoewel die zich natuurlijk niet kan meten aan Inglorious Basterds. |
|
quote: Geniaal stukje film met heel veel wtf-momenten en what-if-momenten. Mr. T is weer goed bezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Dude... kijk jij met je kont ofzo? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Death Proof was inderdaad niet bepaald z'n beste werk maar de film zit toch erg vakkundig in elkaar. En Kurt Russel heerscht gewoon keihard! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |