|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Boeiender |
|
Godverdomme I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Fuck, echt... fuck.... |
|
WTF! Djeezes Voodoo_xx |
|
Damn.... |
|
Kut. R.I.P. Jeff Hanneman. bub |
|
Godverdomme! RIP Jeff Hanneman |
|
klote. |
|
+ veel... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
R.I.P. |
|
Overigens, wat mij betreft trekken ze er de stekker nu uit bij Slayer.... |
|
quote: Maar dat gaat vast niet gebeuren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Denk dat King het nog wel even gaat melken... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Laten ze dan in jezusnaam Lombardo nog even terugvragen, dan lijkt het tenminste nog ergens op... R.I.P. Jeff |
|
quote: Ik denk het ook niet. En niks dan lof voor Gary Holt natuurlijk, die strikt genomen veel beter is dan JH. Maar een slayer cd zonder Hanneman?? De man die zoveel briljante nummers voor deze band heeft geschreven en zo een belangrijke architect was achter het succes van Slayer? Ik kan er mij niks bij voorstellen. Er zal vast wel een band genaamd Slayer blijven bestaan, die nu natuurlijk bij ieder concert, RIP JH, gaan roepen etc maar voor mij is het gedaan met Slayer. PS: natuurlijk heeft KK ook supernummers gesschreven maar juist de combinatie van JH en KK maakte volgens mij Slayer zo speciaal |
|
quote: Dit, ja. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Die oude nummers blyven ze natuurlyk gewoon tig jaar doorspelen. Ze hebben zoveel klassiekers. Ik zie haast geen reden voor een nieuwe slayer plaat. Teren op oude successrn. Niet de eersye hand die dit doet. Holt zal wel een vaste baan nu hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zolang 'ie ook maar dingen met Exodus blijft doen. |
|
South of Heaven blazen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
RIP. Nu volgt ongetwijfeld een twee jaar durende golf van Slayer-covers als bonus-tracks en die zullen - op een paar uitzonderingen na - allemaal verschrikkelijk klinken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dan kan ik nog zulke stoere muziek luisteren, toen ik dit hoorde schoten de tranen me in de ogen. Heel triest, dit nieuws... MC Hammer Smashed Face |
|
quote: En Scott Ian et al die de komende 10 jaar "RIP Jeff Hanneman" zullen roepen (De rouwperiode van de Panteragitarist is nu ook wel zo een beetje verlopen). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-05-2013 8:58] |
|
Wat een drama, er is weer een legende heengegaan. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |