IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Slayer, deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-05-2010 17:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik heb een tijdje geleden dat nieuwe album van ze mogen horen, maar vond het eigenlijk wel OK. Let wel dat ik toen al een flinke hoeveelheid gerstenat achter de kiezen had, en dan ga ik sneller dingen leuk vinden.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-05-2010 17:34 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2010 17:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Verdomde lastig om een betere plaat als hell awaits te maken.


Idd... Ik vind die nieuwe ook wel goed te doen maar heb net nog maar ff decade of aggression gedraaid.


Bazzio Attacks!!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-05-2010 18:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 18:22 schreef Mutilator het volgende:
Vettige proshot opnames van hun gig van gisteren bij een Tv programma genaamd "Jimmy Kimmel Live!"












En wij moeten het doen met het Tros Muziekfeest...


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 23-05-2010 19:14 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 22 mei 2010 18:59 schreef MetalJan het volgende:


En wij moeten het doen met het Tros Muziekfeest...


God Dethroned op Tros muziekfeest volgende keer ?? Of doen ze bij de Tros niet aan aanvragen?


Vind ik ook niet


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 24-05-2010 12:29 by Bierrrrr Wijzig reactieProfiel van BierrrrrQuote dit bericht

Slayer. Het was wat en trok veel bekijks door het nummer Angel of Death.

Helaas de satan achterhaald ook het nep-nazisme en Slayer ging godverdomme een liedje maken met ICE-T van Body Count.



Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2010 16:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Slayer trok al veel bekijks voor het nummer angel of death, hoor.

Ik zeg poperinge.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-05-2010 16:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Marthe heeft vandaag de Pee in als ik de posts zo lees...


 


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-05-2010 16:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hey Marthe-door-de-plee, ICE-T is da sHiT man. (alhoewel Vanilla ICE beter was natuurlijk).


Bazzio Attacks!!!


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 24-05-2010 20:34 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2010 16:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Slayer trok al veel bekijks voor het nummer angel of death, hoor.

Ik zeg poperinge.


Heavy Sound Festival 26-5-1985.
Dat nummer bestond toen nog niet, maar was wel het eerste optreden van Slayer op Europese grond ooit.
Twee dagen daarna de legendarische Dynamo show.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 24-05-2010 20:46 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2010 12:29 schreef Marthe-de-Pee het volgende:
Slayer. Het was wat en trok veel bekijks door het nummer Angel of Death.

Helaas de satan achterhaald ook het nep-nazisme en Slayer ging godverdomme een liedje maken met ICE-T van Body Count.




Dat maakt allemaal niets uit, een eenmalig muzikaal uitstapje.
Het probleem met al die grote bands uit de jaren tachtig en vroege jaren negentig is dat ze geen nummers meer schrijven met een eigen identiteit die de hele dag in je kop blijven hangen.
Wat betreft Slayer ligt het probleem bij de kreativiteit in de riffs van Jeff en Kerry.
De melodielijnen van de riffs die iedereen kent als ze Slayer horen (Black Magic, At dawn they Sleep, Postmortem, South of Heaven enz) is verdwenen waardoor een c.d. voorbij raast zonder dat er maar iets is blijven hangen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-05-2010 21:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2010 16:33 schreef Forever After het volgende:
Marthe heeft vandaag de Pee in als ik de posts zo lees...


En z'n Orlando-de-Bockepruik op.


Bareuh...


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 25-05-2010 20:17 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Maar welke band kan dan decenia's blijven pieken?
Het houdt een keer op, te veel geld, drugs gebrek, gezin, compleet achterhaalde muziekstijl?

Live zijn al die bands nog geweldig.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-05-2010 20:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 mei 2010 20:46 schreef Sadistic Sinner het volgende:

De melodielijnen van de riffs die iedereen kent als ze Slayer horen (Black Magic, At dawn they Sleep, Postmortem, South of Heaven enz) is verdwenen waardoor een c.d. voorbij raast zonder dat er maar iets is blijven hangen.


Heb je volgens mij wel een punt. Of is het gewoon zo dat de muziek die je in je jongere jaren voor het eerst hoorde qua indrukken en belevingen sowieso een grotere impact hebben?

Denk toch dat het punt van SS klopt.


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-05-2010 20:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Denk ik ook.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-05-2010 21:27 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ik ook


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-05-2010 21:30 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Misschien ligt het er ook aan hoe vaak je iets luisterd. Er zit nogal een verschil tussen hoe vaak ik Hell Awaits gehoord heb en hoe vaak ik World Painted Blood heb gehoord. En het is niet meer zo nieuw en vers als vroeger, voor mij dan.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-05-2010 21:35 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Komt bij dat er tegenwoordig veel meer te luisteren valt en er dus veel oppervlakkiger geluisterd wordt. Toen South Of Heaven uitkwam luisterde ik die veel vaker dan wanneer er nu een nieuwe plaat uitkomt, omdat ik al die andere albums óók allemaal wil luisteren.


Bareuh...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-05-2010 21:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 21:35 schreef De Ulk het volgende:
Komt bij dat er tegenwoordig veel meer te luisteren valt en er dus veel oppervlakkiger geluisterd wordt.


Jammerlijk fenomeen, ook al doe ik er zelf volop aan mee.

OT: lang geleden dat ik nog iets van Slayer opgelegd heb eigenlijk, hoewel ik er redelijk wat muziek van heb. Tijd om South of Heaven en Reign in Blood nog eens van onder het stof te halen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-05-2010 22:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Och, thuis draai ik ook nieuwe muziek, maar in de auto alleen maar klassiekers, eigenlijk. Van het weekend bijv. weer eens bonded by blood van exodus op gezet. Kippenvel! Weer! Zoals altijd!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-05-2010 22:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik draai juist op de fiets (MP3-spelert) wel eens wat nieuws, thuis leg ik hoofdzakelijk klassiekers op.


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-05-2010 22:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 mei 2010 22:26 schreef De Ulk het volgende:
Ik draai juist op de fiets (MP3-spelert) wel eens wat nieuws, thuis leg ik hoofdzakelijk klassiekers op.


Logisch, het is lastig LP's draaien op den fiets.


Boeiender


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-05-2010 22:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-05-2010 22:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2010 22:28 schreef MR. N het volgende:
Logisch, het is lastig LP's draaien op den fiets.
Och, da's wel te doen. Maar het wordt wel moeilijk om ze af te spelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 26-05-2010 12:09 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Slayer is voor mij iig afgedaan sinds Divine Intervention. En als het gaat om creativiteit: het album diabolus in musica liet eigenlijk al het verval zien wat daarna zou komen.

Het ergste vind ik nog wel dat de nieuwe nummers net zo goed op een veel ouder album konden staan want zoveel verschil zit er helaas niet. En ik durf ook hardop te zeggen dat DI het meest veelzijdige album is van hun.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 26-05-2010 12:12 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Het grootste probleem met het nieuwe werk is dat de agressie niet meer oprecht overkomt. Ik ben dan ook na Diabolus In Musica afgehaakt.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen