|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig dat dat mag van je. |
|
Lain lijkt Jezus wel met zn vergelijkingen, zullen we Lain kruisigen? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Ik haal morgen de spijkers wel bij de Gamma. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Doe eens normaal, lui. De Tegenpartij heeft gelijk. Wat had ik dan moeten zeggen? OOOOOH AAAAAAH OOOEEEH wat zoooonde, mijn allergrootste held is dood? De metalscene is naar z'n grootje? Dat doen er al veel te veel. Spijkers zijn deze week overigens bij Hornbach in de aanbieding. Bruce Banner |
|
quote: Precies! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ach, twee droeftoeters die samen nog niet aan de 1500 posts komen op jacht naar wat scenepoints... |
|
quote: Pfft! Lain en ik hebben samen ruim meer dan 1500 posts! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik bedoelde dus hellfan en scothun. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 03-05-2013 23:49] |
|
Ik zit aan de 65.000 en sta in de min. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
quote: Yay God! Wat een volk man, niet te filmen Ik geef geen reet om Slayer, maar dan nog blijft het een mens, en is een overlijden een triest iets. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
signature |
|
quote: het gaat nog erger worden (bende imbecielen zijn dat toch).... http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=189530 |
|
gaat tijd worden dat een of andere labiele ex-ssri gebruiker die kut kerk kapot schiet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Vet, Slayer op Sensation White! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik wilde je post liken maar dat ging niet Fucking automatisme. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Volgens die theorie moet je ook niks tegen Within Temptation fans beginnen |
|
quote:Zou je denken? Ik heb alles al in de kast staan en ik vraag mij af of ze nu opeens dan een ander(jonger misschien, maar de jeugd hier kent het ook wel) publiek gaan bereiken. |
|
Van de band, gepost op facebook. quote: bub |
|
Goh. Boeiender |
|
quote: Dat zal inderdaad een hele ontdekking zijn geweest, dat van veel te lang veel te veel alcohol drinken je lever naar z'n grootje gaat. |
|
quote:Jij kan het weten, toch? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |