|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ha, blijkbaar vinden meer dan genoeg mensen 50 euro een prima prijs voor Slayer. Ikzelf zat ook wel te twijfelen trouwens, maar ik heb Slayer vaak genoeg gezien. lampje |
|
Zijn ze niet in diezelfde periode op Into the Grave te zien voor 35 euro? |
|
Ik las parodie ipv periode, hehe. Kan best. VIESPEUK!!! |
|
Slayer is inderdaad bijna een parodie op zichzelf geworden. |
|
Sla dus. Boeiender |
|
quote: ja, maar niet in een 'kleine' zaal met een dak er op. |
|
quote: Ja, maar nog steeds even kut live. |
|
Het heeft altijd wel wat "Into The Grave" midden in het centrum van Leeuwarden, parkeren onder het festival(super de luxe),terrasje pakken bij een mindere band, goede sfeer. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: en dus? |
|
De kaarten waren meteen uitverkocht, dus nu is er op de 22e een extra show gepland. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Twee shows op een dag? Dan kun je Tom naderhand aan de beademing leggen, denk ik. [edit]Oh wacht, de sticker op de poster gemist... [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-03-2016 16:48] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Show no mercy worship: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Thanx voor de post! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Klinkt zeker niet verkeerd, maar ik vind het niet zo goed ingespeeld, qua gitaarwerk. Af en toe klinkt het een beetje houterig. Wel hallo show no mercy, ja. VIESPEUK!!! |
|
show no mercy was ook de houterigste van SLAYER , heerlijk genoten van deze Insane. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Eens. Insane is houteriger, imo. Zo dan. VIESPEUK!!! |
|
Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De eerste avond was in elk geval zeer geslaagd! Mooi om ze nog een keer in deze vorm in een relatief kleine zaal te zien. Tom was goedgeluimd (hij kon de humor van de spoedcursus voor de security wel inzien) en de setlist was ook prima te doen. Fijn om 'Fight 'Till Death' nog een keer zo te horen. Het enige moment waar ik Lombardo miste was bij 'Dead Skin Mask', dat wat minder swingend werd gebracht. Verder is Bostaph een heel ander type drummer, die het er een stuk beter vanaf bracht dan op de meest recente plaat. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Aardige copycatband: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisteren geluisterd, nogal, ja. Soms echt 1 op 1. VIESPEUK!!! |
|
Lekkere cover! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |