|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Vast oud nieuws, maar ik kende hem nog niet. World Painted Blood studio sessie track; Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het nummer stond ook al op de Playing with Dolls DVD die bij World Painted Blood zat, maar dat was niet het complete nummer dacht ik. |
|
Nu je het zegt, er kwamen inderdaad wat losse flarden van dit nummer voorbij op Playing With Dolls. Waardeloze dvd vind ik dat trouwens. Het gehele nummer staat op de Psychopathy Red 7 inch die voor Record Store Day is uitgebracht, niet in Nederland uitgebracht voor zover ik weet. Volgend jaar nieuwe Slayer Waarschijnlijk... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Cool nummer. Ik weet niet waarom maar doet me denken aan Undisputed Attitude. |
|
Klinkt alsof ze met de volumeknoppen half open op het voorste element spelen. Ik zet Divine Intervention nog maar eens op |
|
Leuk artikel. http://www.kindamuzik.net/achtergrond/slayer/serenity-in-murder-de-trage-re-kant-van-slayer/22910/ Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zeker. En ik ben het er in grote lijnen wel mee eens. Jeff Hanneman is het creatieve brein achter de band, en de eerste 5 Slayer zijn fenomenaal. Daarna werd het al rap minder. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mwah. Gemini had ook wel even genoemd mogen worden. Dat is toch wel het langzaamste Slayernummer ooit. En ook geen woord over Diabolus In Musica terwijl Hanneman verantwoordelijk is voor bijna alle muziek op dat album, op 1 nummer na. |
|
Dikke doei Dave! |
|
Het begint al net zo een drama te worden als bij Anthrax... |
|
undisputed attitude!! |
|
2 Eruit, nog 2 te gaan... Zolang de managers er nog geld uit kunnen peuteren zullen we ze nog wel op het podium zien. Desnoods met allemaal andere leden. |
|
Ik vind het raar hoor, als je pa na een jaar erachter komt dat je niet betaald bent, waarvan ik wel begrijp dat dat vervelend is... Maar er na een JAAR achterkomen, betekend dat je al vies veel teveel geld hebt... Dus, niet zeiken spelen en anders gewoon in een hoekje gaan zitten huilen. Dan stoppen wij wel met random slayer roepen.... Kan me toch een heleboel bands bedenken die ik beter vind dan slayer, t bekt alleen wel lekker |
|
Het doet wel aan Black Sabbath denken, drummers willen geld zien. Al dacht ik dat Lombardo gewoon per klus betaald kreeg bij Slayer en meer een werknemer dan bandlid was. |
|
Mjah, kan me ook wel voorstellen dat het steekt dat als je van ál het geld dat binnenkomt maar 10 procent met de bandleden mag verdelen dat dat wel een beetje steekt. Snap dat er een hoop mensen leven van het merk Slayer, maar je mag toch verwachten dat de bandleden hier iets meer aan overhouden. Als je dan openheid van zaken vraagt en je wordt uit de band gepleurd geeft dat imho wel aan dat dat zaakje stinkt. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En zou het echt door 4 delen zijn? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nee, Lombardo zat niet in de band. |
|
Das waar. Die is altijd al de lul geweest, heb ik het idee. Werd ook al geblurred in zo'n live vhs/dvd. Die waar araya een fan van het podium trapt, meen ik me te herinneren. Heb hem eens gesproken, leek me wel een relaxte gast. De rest lijkt me wat minder aardig, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die video ken ik inderdaad. Is dat ook die waar Venom nog even mee komt doen? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Dat weet ik dan niet meer. Ik heb hem ooit gezien bij een bandlid en dat is echt tig jaar geleden. Daarom had ik het ook al over een vhs. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Verschrikkelijk Historisch Systeem? |
|
Hóe noem je mij? Ach, wel terecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote:Live Intrusion? Maar is dat wel Lombardo? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |