|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow dit is echt ... hoe de hazen lopen ... |
|
Net in het mash-up topic gepletterd. Vrij vet, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Oh sorry dan was jij eerst. Maar wat gaaf he, het klopt gewoon ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hulde voor mensen met zo veel vrije tijd. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Yep. Die gitaarsolo ook, geweldig gedaan. Vrij zinloos, maar ook vrij vermakelijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vermakelijk zeker. Het zou Slayer sieren als ze dit in de setlist opnemen voor de afscheidstour. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 16-06-2018 22:09] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Over die setlist gesproken. Zwolle gisteren, van setlist.fm Repentless Blood Red Disciple Mandatory Suicide Hate Worldwide War Ensemble Jihad When the Stillness Comes Postmortem Black Magic Payback Seasons in the Abyss Dittohead Dead Skin Mask Hell Awaits Encore: South of Heaven Raining Blood Chemical Warfare Angel of Death Zo. Niet best, ziet er imo niet echt uit als een afscheids setlist. Nou heb ik de laatste paar platen hooguit één keer beluisterd, maar titels als When the Stillness Comes of Payback. Ik zou het moeten her-beluisteren, want ik heb geen idee. Vrij veel standaard nummers ook, natuurlijk. Hopelijk was het wel goed gespeeld, want die ijselhal is ook niet alles qua geluid. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.destentor.nl/zwolle/slayerfans-slachten-zwolse-ijsselhallen-op-social-media~ae1992f4/ Sinds waneer zijn Slayer fans zulke zijkerds geworden zeg, mischien maar goed dat ze er mee op houwden dan.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nark nark nark dit klinkt niet als een wandeling in het park. Klinken wel als legitieme klachten. Of ben jij zo iemand die vindt dat bij Slayer een underground ghetto evil satanic wehrmacht sfeer hoort? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hahaha, nee hoor Heb Slayer vaak zat gezien in mijn leven , maar ben gewoon verbolgen dat ik geen kaartje had hier voor. That’s all...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ah dan mag t natuurlijk! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb bewust besloten hier geen kaartje voor te halen. Want...... Ijsselhallen in zwolle. Galmbak. Opzich iets wat elke concertganger toch inmiddels wel weet? Dan moet je dus achteraf niet gaan janken over het geluid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Slayer doet nooit echt aan verrassingen in de setlist. Het was een verrassing dat in 2014 Fight til Death erin stond en in 2016 Necrophiliac. Ik was de dag ervoor geweest in Dortmund, Westfalenhalle. Natuurlijk exact dezelfde setlist. Maar het blijft een strakke oorglosmachine van geluid en geweld als ze aan de gang zijn live. Wel had ik gehoopt dat Tom na al die jaren op het allerlaatste na Angel of Death een paar bedank zinnen uitsprak tegenover de fans voor al die jaren trouwe dienst. Want zonder hun hadden ze er nooit gestaan. Dat zat er ook nu nog niet in. Hij is er klaar mee. |
|
Complete show: https://www.youtube.com/watch?v=qva-QbxG0XI& [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-11-2018 19:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben blij dat ik daar niet bij was. |
|
Ben erg blij dat ik Slayer in hun hoogtijdagen heb gezien en niet in deze pathetic halve coverbandtijd. |
|
quote: Thanks, ik was er niet bij, maar heb met koptelefoon op toch wel even zitten genieten Toch wel een hele mooie show zo te zien. Ik koester zelf mooie herinneringen aan de show van Slayer in de Brabanthallen te Den Bosch (20-10-2006). an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ik zag ze in 1989 voor het eerst live en dat was ook kut, want ze speelden geen hell awaits. Het is ook nooit goed. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Eerste keer dat ik ze zag was in mei 1985 in Dynamo. Best wel een redelijke setlist toen en zowaar anderhalf uur lang (dat hebben ze ook al een eeuwigheid niet meer gehaald ) Hell Awaits Aggressive Perfector Captor Of Sin Praise Of Death Haunting The Chapel Final Command Crypts Of Eternity Necrophiliac Black Magic Die By The Sword Hardening Of The Arteries Fight Till Death The Antichrist At Dawn They Sleep Drum Solo Show No Mercy Evil Has No Boundaries Chemical Warfare Kill Again |
|
O o o, wat een setlist... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ze hadden in 85 dan ook niet veel andere nummers nog te kiezen hè... When your people matter, menstrual health matters |
|
Psies! Dat is een enorme plus! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Gelukkig niet. |
|
Ik kan dat nummer drum solo niet vinden. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |