|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Da’s een mooie line-up. |
|
Het is een gerucht dat rondgaat. Zal wel een hoax zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kunnen we aub niet meer over Slayer of Metallica praten? Dank. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Laten we dan hier niet meer praten over Metallica. In het Slayer topic. Als je er op staat. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 07-05-2018 22:14] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hoe kun je nou op een topic staan... gekkie When your people matter, menstrual health matters |
|
eeeh, waarom kijk je in dit topic als je NIET over Slayer wilt praten ? lampje |
|
Om jullie te bewegen er niet meer over te spreken uiteraard? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Een goed half uur rijden. Dikke prima. bub |
|
Een Gristen die een ander vertelt om het over een bepaald onderwerp niet meer te hebben...hmmmzz Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Diep. Raak ook vooral. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hahaha ! Touché ! lampje |
|
Maarre, nu ik erover nadenk : Slayer is straks overleden. krijgen we dan op de radio om de haverklap nummers van Slayer ? Zou wel mooi zijn, na getergd te zijn met de periodes Amy Whinehouse, Nirvana, Whitney Houston, en noem al die ellende maar op. Oh, nee, ik vergeet wat, daar moet je een overdosis voor nemen, of zelfmoord voor gepleegd hebben.... lampje |
|
quote: Onmeunige kutmuziek maken helpt ook... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
lampje |
|
quote: Divine Intervention zou jou eigenlijk als muziek in de oren moeten klinken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Geen gerucht meer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Na South of Heaven nou vooruit Seasons hield t op voor mij. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:+ 1. Eigenlijk is Slayer allang niet meer relevant. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gelukkig snappen ze dit nu zelf ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Net zoals Metallica, dat waren echt helden, eerste 3 a 4 albums waren mijlpalen, en zelfs The Black Album was alhoewel niet mijn ding erg vernieuwend, gedurfd. Maar wat ze de laatste jaren doen is gewoon cringeworthy. Lars is cringeworthy. Hun muziek en slappe pogingen weer thrash te doen zijn cringeworthy. Allemaal nog erger dan Slayer. Maar laten we niet meer over beide bands praten. When your people matter, menstrual health matters |
|
Jawel! quote: Decade of Aggression was ook erg vet, hoewel live. Daarna ook nog divine intervention oid gekocht, en dat was het. En van die laatste kan ik me alleen nog dittohead heugen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
http://www.blabbermouth.net/news/slayer-kicks-off-farewell-tour-in-san-diego-video-photos/ The band's setlist was as follows: 01. Repentless 02. Blood Red 03. Disciple 04. Mandatory Suicide 05. Hate Worldwide 06. War Ensemble 07. Jihad 08. When The Stillness Comes 09. Postmortem 10. Black Magic 11. Payback 12. Seasons In The Abyss 13. Dittohead 14. Dead Skin Mask 15. Hell Awaits Encore: 16. South Of Heaven 17. Raining Blood 18. Chemical Warfare 19. Angel Of Death Zo weinig nummers van de eerste twee, schande. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maar wel Payback erin |
|
Moest ik even googelen, van god hates us all. Ik zou niet meer weten hoe het klonk, maar ik vond het toen niets. Heb die cd dan ook nooit gekocht. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 13-05-2018 0:30] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |