IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Slayer, deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-02-2013 22:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die geblurred werd? Volgens mij wel. In backstage footage.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-02-2013 22:40 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Lombardo zal en beste vent zijn, maar hij is al 2 x eerder uit Slayer gestapt. Je kunt er dus niet bepaald van op aan. Verder lijkt het mij niet het scherpste mes uit de lade..


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-02-2013 22:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Om geld dus weer en om frictie in de band. Of dat echt aan hem legde dat het ligt.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 22-02-2013 0:37 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Het gehele verhaal van beie kanten wordt natuurlijk weer niet verteld.
Kerry zal het heus niet slecht doen, zoals hij zelf ooit eens zei in een intervieuw:Ik heb er een groot huis aan overgehouden.
Ze zullen de algehele opbrengst verdelen nadat alle andere produktiekosten er vanaf zijn. En dat is dan nog eens 10% van hoeveel: 1 miljoen of 1 ton, wie zal het zeggen?.

Dave zal waarschijnlijk geen royalties krijgen omdat hij geen songs meeschrijft.
Kerry King is Slayer, is me nu wel weer eens duidelijk.
Hij regelde Gary Holt en Paul Bostaph in 1992.
Toen Lombardo niet mee wilde voor de Europese tour van de zomer van 1992 omdat Teresa Lombardo (zijn vrouw) ging bevallen.
In 1987 werdt hij tijdelijk vervangen dor Sacred Reich drummer Greg Hall. Ook hier schijnt Teresa echter een rol in mee te spelen.
En misschien werdt hij nu weer te lastig voor ze.

Ik denk dat Dave wel weer terugkomt, maar dat zal wel tijd nodig hebben.
Het verhaal lijkt inderdaad op dat van Bill Ward van Black Sabbath.
Dat ze Gene Hoglan dan maar meenemen naar Australië.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-02-2013 0:58 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Jon Dette drumt tijdens de Australische shows, volgens de organisator.

Nog geen mededeling van de band zelf over het gebeuren.


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-02-2013 1:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 22:45 schreef De Tegenpartij het volgende:
Om geld dus weer en om frictie in de band. Of dat echt aan hem legde dat het ligt.








Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-02-2013 7:15 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

I.d.d dag Dave......


SLAYER has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET regarding the band's decision to replace drummer Dave Lombardo for the upcoming Australian tour:

"SLAYER confirms that Jon Dette will drum for the band on its Australian tour that starts this Saturday, February 23 in Brisbane. As regards Dave Lombardo's Facebook post, SLAYER does not agree with Mr. Lombardo's substance or the timeline of the events, except to acknowledge that Mr. Lombardo came to the band less than a week before their scheduled departure for Australia to present an entirely new set of terms for his engagement that were contrary to those that had been previously agreed upon. The band was unable to reach an agreement on these new demands in the short amount of time available prior to leaving for Australia. There is more to the account than what Mr. Lombardo has offered, but out of respect to him, SLAYER will not be commenting further. SLAYER is grateful to its Australian fans for their understanding of this unfortunate last-minute change, and very much looks forward to seeing them at these shows."


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2013 7:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dat Dave maar mooi met Fantomas aan de gang gaat. Slayer is toch al jeeeuuren niet meer boeiend.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-02-2013 10:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Damn, haha:


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-02-2013 13:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 februari 2013 1:12 schreef Argh het volgende:









[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-02-2013 21:10]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-02-2013 18:16 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2013 7:15 schreef nark het volgende:

I.d.d dag Dave......


SLAYER has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET regarding the band's decision to replace drummer Dave Lombardo for the upcoming Australian tour:

"SLAYER confirms that Jon Dette will drum for the band on its Australian tour that starts this Saturday, February 23 in Brisbane. As regards Dave Lombardo's Facebook post, SLAYER does not agree with Mr. Lombardo's substance or the timeline of the events, except to acknowledge that Mr. Lombardo came to the band less than a week before their scheduled departure for Australia to present an entirely new set of terms for his engagement that were contrary to those that had been previously agreed upon. The band was unable to reach an agreement on these new demands in the short amount of time available prior to leaving for Australia. There is more to the account than what Mr. Lombardo has offered, but out of respect to him, SLAYER will not be commenting further. SLAYER is grateful to its Australian fans for their understanding of this unfortunate last-minute change, and very much looks forward to seeing them at these shows."

Had het eigenlijk nog mooier (en muzikaal ook gaver) gevonden als ze na Gary Holt nu ook Tom Hunting hadden ingehuurd...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-02-2013 18:54 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

En dan hebben ze jou ook nog overgeslagen...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-02-2013 22:22 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Gelukkig maar; ik prefereer jong talent boven achterhaalde meuk...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-02-2013 10:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2013 7:26 schreef bastianus het volgende:
Dat Dave maar mooi met Fantomas aan de gang gaat. Slayer is toch al jeeeuuren niet meer boeiend.


Inderdeed!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2013 11:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nou, zo slecht is Slayer toch ook weer niet? Op de meeste recente releases staan toch wel een paar flinke knallers vind ik. En de laatste cd is zelfs weer van een hoog niveau naar mijn mening.
Maar vanaf wanneer vinden de bastianussen et al slayer niet meer "interessant" dan? ik ben benieuwd!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 25-02-2013 11:40 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 22 februari 2013 10:34 schreef MR. N het volgende:
Damn, haha:



vind onze hoes veel beter...


I am mine own redeemer...!


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 10-03-2013 21:55 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

Slayer maar dan anders.



A metalheart is hard to tear apart


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-03-2013 23:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Best tof, wel!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-03-2013 22:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Wauw, gaaf!


Touché, pussycat!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2013 23:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die zang. Die zag ik niet aankomen. Maar wel heel vet, ja.

Edit: zit wat meer clipjes van die gast te kijken. Erg gaaf, maar ook echt hilarisch. Check die mc hammer clip!




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-03-2013 23:36]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-03-2013 23:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2013 11:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou, zo slecht is Slayer toch ook weer niet? Op de meeste recente releases staan toch wel een paar flinke knallers vind ik. En de laatste cd is zelfs weer van een hoog niveau naar mijn mening.
Maar vanaf wanneer vinden de bastianussen et al slayer niet meer "interessant" dan? ik ben benieuwd!
Had deze over het hoofd gezien. Ik koop nog steeds alle albums van Slayer die uitkomen. Maar eigenlijk vind ik er sinds 'Seasons in the abyss' al niks meer aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 08-04-2013 13:50 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ze doen er weer lekker vaag over...komt Lombardo nou wel of niet naar Kerkrade en Enschede?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-04-2013 14:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 31 maart 2013 23:57 schreef bastianus het volgende:
Had deze over het hoofd gezien. Ik koop nog steeds alle albums van Slayer die uitkomen. Maar eigenlijk vind ik er sinds 'Seasons in the abyss' al niks meer aan.
Na Haunting... ging het bergafwaarts.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-04-2013 14:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het verbaast me niet dat jij zoiets zegt.

Ik ben vooral fan van Reign In Blood, Diabolus In Musica (echt) en God Hates Us All (opnieuw, echt). Moet overigens dringend Divine Intervention en Undisputed Attitude eens degelijk beluisteren, want de dingen die ik daarvan gehoord heb trek ik erg goed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-04-2013 14:16 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Hell Awaits is nog wel goed, hoor. En op Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss staan echt wel hele vette nummers, maar die laatste drie zijn niet meer van kop tot staart volwaardige en overtuigende albums.
Dat jij Reign.. tof vindt is niet zo heel raar. Is, als ik mij niet heel erg vergis, door een hiphop-producer gedaan. Vanaf dat album ging ze meer hapklare songs maken ipv 'epische' metalcomposities.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen