IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Slayer, deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-05-2013 21:05 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Of hunolt weer terug bij Exodus.....

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-05-2013 21:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 mei 2013 21:04 schreef nark het volgende:
Former SLAYER drummer Dave Lombardo says that he learned via the Internet that he was being replaced for the band's forthcoming European tour.

"And…. There you have it folks!" Lombardo tweeted shortly after Paul Bostaph's return to SLAYER was officially announced.

Asked by a fan via Twitter whether he heard directly from the other members of the band that he was not going to be joining them on the road this summer or if he just read it online "like the rest of us," Lombardo replied: "online."

Heul apart.....

Nou ja, verbaasd me niet echt.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-05-2013 22:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Slayer is qua band te sneu. Wat een soap.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

De Tegenpartij
Posted 31-05-2013 22:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als ik zo een beetje terug denk in de tijd. Helemaal mee eens.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-05-2013 22:57 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

ongelofelijk, wat een bedrijf.

voor mr Lombardo.

lampje

BVT
Usericon van BVT
Posted 01-06-2013 0:04 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Paul Bostaph is qua techniek gewoon een veeeeeeel betere drummert. * duikt weg*
Als Lombardo dan toch vervangen moet worden het liefst door hem, ik moet zeggen dat ik wel zin heb in het feestje in Enschede aankomende week. De nummers worden r niet anders door. Word geloof ik de 19e keer dat ik Slayer zie.

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 01-06-2013 0:37 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2013 0:04 schreef BVT het volgende:
Paul Bostaph is qua techniek gewoon een veeeeeeel betere drummert. * duikt weg*

Mee eens, maar de manier waarop Slayer Lombardo er weer uit bonjourt is op z'n minst "apart" te noemen.

Overigens, ik vind Lombardo's spel technisch gezien helemaal niet zo fantastisch, maar zijn drummen heeft een feel die niemand anders heeft. En zonder die feel vind ik Slayer toch niet echt klinken als Slayer.

lampje

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 01-06-2013 13:52 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 10 mei 2013 3:37 schreef WMP het volgende:
Dat zal inderdaad een hele ontdekking zijn geweest, dat van veel te lang veel te veel alcohol drinken je lever naar z'n grootje gaat.

hangt er van af... genen c.q. dna profiel,lichaamsbouw, thiamine c.q. b vitamine complex, omeprazol, goed eten en dan treedt er geen tot weinig schade op...

I am mine own redeemer...!

nark
Usericon van nark
Posted 01-06-2013 13:55 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Vergeet niet dat hij ook aan de pijnstillers zat vanwege die infectie natuurlijk, dat zal ook niet goed voor de gezondheid zijn geweest natuurlijk

nark
Usericon van nark
Posted 01-06-2013 13:56 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Natuurlijk

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 01-06-2013 14:01 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 1 juni 2013 13:55 schreef nark het volgende:
Vergeet niet dat hij ook aan de pijnstillers zat vanwege die infectie natuurlijk, dat zal ook niet goed voor de gezondheid zijn geweest natuurlijk

kan i.d.d. veel medicatie is slecht voor de lever...

I am mine own redeemer...!

nark
Usericon van nark
Posted 19-06-2013 20:35 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

JEFF HANNEMAN's Wife Couldn't Get Him To Go To Rehab Or Therapy Following Spider-Bite Incident - June 19, 2013
In the August 2013 issue of Guitar World magazine, Kathryn Hanneman, the wife of late SLAYER guitarist Jeff Hanneman, recalled the spider bite that he suffered in January 2011 and the resulting infection that ravaged the flesh and tissues of Jeff's arm, leading to numerous surgeries, skin grafts and intense periods of rehab that forced him into semi-retirement and left him near death at several points.

"Jeff had been visiting a friend in the L.A. area," said Kathryn. "He was in the Jacuzzi one night relaxing, and he had his arm over the side, and he felt something, like a bite or a prick. But of course he didn't think anything of it. He came home about a week later, and he was pretty well lit when he came through the front door. He wasn't feeling well, and he just wanted to go upstairs and go to sleep.

"Before he did he said, 'Kath, I need to show you something, even though I really don't want to.' And he took off his shirt, and I just freaked out when I saw his arm. It was bright red and three times the normal size. I said, 'Jeff, we need to go now. We need to get you to the ER.' But all he wanted to do was go to bed and sleep, and I knew that I was trying to rationalize with a very intoxicated person. So there was nothing I could do that night. But the next morning I convinced him to let me take him in. He didn't have a lot of strength, but I was able to get him into the car.

"When we got to the hospital in Loma Linda, they took one look at him and they immediate knew what it was, so they took him right in. Jeff told me to go home because we both knew he'd be there for hours and neither of us thought it would be a life-or-death situation.

"About three or four hours later, Jeff called me and said, 'Kath, it's not good. They may have to amputate. I think you need to come back here.' When I got there, Jeff was on the stretcher waiting to go into surgery, and the doctor put it in perspective for me. He said, 'I need you to see your husband. He may not make it.' The doctor looked at Jeff and told him, 'First I'm going to try to save your life. Then I'm going to try to save your arm. Then I'm going to try to save your career.' And looking at Jeff on that stretcher and possibly saying goodbye, knowing that I may never see him again… was one of the hardest moments of my life."

According to Kathryn, Jeff struggled emotionally and developed major depression after he returned home and began the process of rehabilitating his arm in the hopes of regaining his ability to play guitar.

"I couldn't get Jeff to go to rehab or therapy," Kathryn said. "I think he was letting the visual of his arm get to his emotions, and it was messing with his mind. It was hard to keep him upbeat at that point.

"I think he thought he could do this on his own — that he would just to go rehearsal and play, and that that would be his rehab. But I think he started to learn, once he tried rehearsing, that he wasn't playing up to his ability and that he wasn't able to play guitar at the speed he was used to. And I think that really hit him hard, and he started to lose hope."

For the rest of this story, plus a Jeff Hanneman poster, order a copy of the Guitar World August 2013 issue at the Guitar World online store.

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-06-2013 20:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
So there was nothing I could do that night.

Uhuh..

... hoe de hazen lopen ...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2013 12:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-07-2013 14:27 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Er is geen hoop. Slayer is extreem kut.

Zogenaamde verplichte kost? Laat me niet lachen.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 07-07-2013 15:03 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

slayer is dood

[Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 07-07-2013 15:03]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2013 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2013 14:27 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:

het gaat me hier om de makkelijke metalwijvenpopulatie

signature

De Tegenpartij
Posted 07-07-2013 21:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Weten we dat ook allemaal weer.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-07-2013 21:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2013 14:27 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:

Goed onderbouwde mening.

Niks mis met Slayer en live tegenwoordig nog best goed te pruimen.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 07-07-2013 21:43 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2013 21:42 schreef iPim het volgende:
Niks mis met Slayer en live tegenwoordig nog best goed te pruimen.

Goed onderbouwde mening.

De Tegenpartij
Posted 07-07-2013 21:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hè, lekker. Ik ga er even voor zitten.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-07-2013 21:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2013 21:43 schreef Dying Embrace het volgende:
Goed onderbouwde mening.

Die zag ik al aankomen. Komt een verslag online, kom jij ook eens op de frontpage.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

De Tegenpartij
Posted 07-07-2013 21:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zet tzt even hier een linkje.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-07-2013 21:48 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 7 juli 2013 16:20 schreef Hypnos het volgende:
metalwijvenpopulatie

open getrokken tosties

(irritante klootzak fame)

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 07-07-2013 21:50 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2013 21:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hè, lekker. Ik ga er even voor zitten.

Van Kooten & De Bie al afgelopen?

Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com