IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Slayer, deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 21-11-2018 6:59 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2018 15:12 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik zag ze in 1989 voor het eerst live en dat was ook kut, want ze speelden geen hell awaits. Het is ook nooit goed.





Ja, Maaspoort Den Bosch, met OverKill als support act.
De fans wilden graag Hell Awaits horen.
In het najaar van 1991 was Hell Awaits het openingsnummer van de setlist.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-11-2018 7:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En zo hoort het ook, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 21-11-2018 14:54 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ik heb ze in Luttenberg in 85 gezien. Toen speelden ze Hell Awaits wel.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-11-2018 15:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2018 14:54 schreef ex-filosofem het volgende:
Ik heb ze in Luttenberg in 85 gezien. Toen speelden ze Hell Awaits wel.




... hoe de hazen lopen ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-09-2019 23:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 17-11-2019 21:04 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht




In eerste viel de productie mij iets tegen maar ik moet mijn mening toch even herzien na een aantal luisterbeurten nadat mijn zware verkoudheid over is.
De plaat knalt gewoon lekker uit de speakers en het live publiek zit goed in de mix.
Iets wat natuurlijk wel belangrijk is voor de livesfeer.

Een heerlijke liveplaat. De Blu-ray inmiddels ook besteld.




bub


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-11-2019 9:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

I respectfully disagree. De gitaren klinken als een brij. Ik dacht eerst dat het aan de speakers in de bioscoop laag vorige week, maar de mix is gewoon slecht.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-11-2019 12:33 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2019 9:55 schreef Count Usher het volgende:
I respectfully disagree. De gitaren klinken als een brij. Ik dacht eerst dat het aan de speakers in de bioscoop laag vorige week, maar de mix is gewoon slecht.


Misschien dat er iets mis was met digitale streaming in de bioscopen. Ik was daar niet bij.
Ik heb wwl meerdere klachten daarover gelezen.
De elpee zelf klinkt prima.


bub


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-11-2019 13:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2019 12:33 schreef Bub het volgende:
Misschien dat er iets mis was met digitale streaming in de bioscopen. Ik was daar niet bij.
Ik heb wwl meerdere klachten daarover gelezen.
De elpee zelf klinkt prima.


Meteen ook op LP gekocht. Klinkt in mijn oren even slecht.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 19-11-2019 0:53 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2019 13:37 schreef Count Usher het volgende:
Meteen ook op LP gekocht. Klinkt in mijn oren even slecht.


Ik heb hem ook, weliswaar dan de dubbel c.d. versie.
En moet ook toegeven dat de dubbel live c.d. Decade of Aggression een veel beter eindmix heeft dan deze waar ze nu hun carriere mee afsluiten.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-11-2019 9:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is toch wel passend dat je het verval ook echt kunt horen dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-11-2019 9:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2019 9:26 schreef spectre het volgende:
Het is toch wel passend dat je het verval ook echt kunt horen dan?


Vooral jammer om met een valse noot te eindigen. Te krenterig om te investeren in een degelijke mix. Tsss. Of ja, toch verval dus eigenlijk. Zonde.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2019 17:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het laatste -tour-concert van Slayer.







[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2019 21:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-12-2019 19:46 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Show no Mercy hebben ze gespeeld tijdens hun allerlaatste optreden, toch nog iets van een verrassing.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-01-2020 15:37 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Jezus

Of nee, juist niet. Ofzo. Nouja, marketing in elk geval.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 27-06-2020 11:33 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

blijft leuk



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 27-06-2020 22:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dat is lang geleden, hehehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 29-08-2020 0:46 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-09-2020 13:49 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 13-11-2020 0:08 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Nooit naar geluisterd, wél even dit topic doorgelezen op Metal-Archives waarom Slayer 'problematisch' is

https://forum.metal-archives.com/viewtopic.php?f=1&t=129560

quote:
I'm not blaming them for being a small unwitting cog in a cultural process that ultimately helped create the conditions for the re-emergence of powerful, organized, far-right politics in the United States and elsewhere. ... but I also think it is entirely appropriate to point out the ways their art has been a part of normalizing shit that shouldn't have been normalized.




I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 13-11-2020 9:53 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Wat een ongelooflijk anaal forum is dat toch. Niet te hachelen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-11-2020 10:06 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik gebruik die site regelmatig om wat op te zoeken. Wist niet dat er een forum was. Leuk, nieuw leesvoer.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 13-11-2020 10:25 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Lees vooral de topics waarin bands worden behandeld die niet op MA mogen.

Hint: zoek even op Body Count


Hafgufa


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 13-11-2020 11:07 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2020 10:06 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik gebruik die site regelmatig om wat op te zoeken. Wist niet dat er een forum was. Leuk, nieuw leesvoer.





Ik ook. Gisteren Judgement Day nog opgezocht

Wist ook niet dat er een forum was, maar als dat Slayer topic representatief is voor de rest dan sla ik over.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 13-11-2020 11:28 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2020 11:07 schreef BongoBongo het volgende:
Wist ook niet dat er een forum was, maar als dat Slayer topic representatief is voor de rest dan sla ik over.

Voor zover ik weet is dat forum al bijna net zo oud als de site zelf. Vroeger postte ik nog wel eens in het gedeelte voor muzikanten; tegenwoordig lees ik alleen hier en daar nog mee. Maar over het algemeen is dat topic aardig representatief, ja.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen