IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Slayer, deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 10-05-2013 10:46 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik moet me wel elke avond helemaal lazerus zuipen anders is die moeder van je veel te lelijk.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 10:48 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2013 10:46 schreef WMP het volgende:
Ik moet me wel elke avond helemaal lazerus zuipen anders is die moeder van je veel te lelijk.
Duurde toch nog lang.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 17-05-2013 6:45 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Slayer nodigt fans uit voor gratis eerbetoon


Slayer heeft zijn fans uitgenodigd om volgende week een openbare herdenking bij te wonen voor hun overleden gitarist Jeff Hanneman.

De Amerikaanse trashmetalband heeft op 23 mei een speciaal eerbetoon georganiseerd voor hun gevallen kameraad in het Hollywood Palladium.

Er is plaats voor zo’n 4000 mensen en fans zijn welkom zolang er plaats is, meldt de band op zijn Facebook-pagina. De overgebleven leden van Slayer willen, samen met familie, vrienden en fans, een concert geven ter nagedachtenis van Hanneman.

“We gaan samen een hoop herrie maken voor onze broeder en vriend Jeff”, viel te lezen op de pagina. De band verwacht dat de herdenking zo’n vier uur in beslag zal nemen.

Hanneman, gitarist en mede-oprichter van de band, overleed begin deze maand op 49-jarige leeftijd aan de gevolgen van 'alcohol-gerelateerde’ leverfalen.

Door: BuzzE / Nu.nl

Met wikipedia invloeden... :')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2013 10:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Trash mag blijkbaar tegenwoordig volgens de Nederlandse spelling


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-05-2013 10:26 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

/Inbe4Tiekerage.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-05-2013 10:49 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 22-05-2013 12:25 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Een erg mager artikel over Jeff Hanneman in de Aardschok. Slechts 1 pagina. Beschamend...



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-05-2013 16:20 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2013 12:25 schreef Judas Spritz het volgende:
Een erg mager artikel over Jeff Hanneman in de Aardschok. Slechts 1 pagina. Beschamend...
Dat mag hier.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-05-2013 15:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-05-2013 23:01 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik kwam net een B-sides & Rarities album tegen uit 2013, maar ik kan er verder niks over vinden. Bootleg?

tracklist:
01. Piece By Piece (Studio Rough Mix/Outtake)
02. Aggressive Perfector (Fast Version)
03. Criminally Insane (Remix)
04. In-A-Gadda-Da-Vida (Iron Butterfly Cover)
05. Seasons In The Abyss (Alternative Mix)
06. Disorder (feat. Ice-T)
07. Sick Boy (GBH Cover)
08. Memories Of Tomorrow (Suicidal Tendencies Cover)
09. No Remorse (I Wanna Die) (feat. Atari Teenage Riot)
10. Human Disease
11. Unguarded Instinct
12. Wicked
13. Hand Of Doom (Black Sabbath Cover)
14. Scarstruck
15. Addict
16. Born To Be Wild (Steppenwolf Cover)
17. Cult (Radio Version)
18. Jihad (Radio Version)
19. Black Serenade (Alternate Version)
20. Final Six
21. Atrocity Vendor


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-05-2013 23:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

En nu?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-05-2013 23:25 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Now we wait.


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-05-2013 0:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Aan het artwork met daarop een zwaar lelijk standaard windows lettertype te zien wel.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-05-2013 0:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ja, dacht ik ook al, maar er zat een mapje covers bij en daar zat dan ook weer een foto van de achterkant compleet met Americanlogo en de vertrouwde zijkantjes.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 31-05-2013 0:32 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

SLAYER WELCOMES PAUL BOSTAPH BACK TO THE FOLD.

Slayer's Tom Araya and Kerry King are very pleased to announce that Paul Bostaph has rejoined the band on a full-time basis. Bostaph will be behind the drum kit beginning June 4 when Slayer kicks off the first leg of its 2013 international tour in Warsaw, Poland. Gary Holt will continue to fill in for fallen guitarist Jeff Hanneman.

Slayer's 2013 itinerary will have them playing 35 dates that will include headline shows as well as a number of major summer festivals in Europe, Eastern Europe and South America between June and October. The complete itinerary is below.

"Paul's a great drummer and a good friend, and we're very happy that he's decided to rejoin the band," said Tom Araya. "We're still pretty numb from the loss of Jeff, but we don't want to disappoint our European fans, and we need to begin moving forward...having Paul back in the band makes that a whole lot easier."

"I'm very excited to be rejoining Slayer," added Bostaph. "We spent a very intense ten years of our lives together, had a lot of fun, made a lot of great music, so for me, this feels like coming home."

Bostaph was Slayer's drummer from 1992 until 2001 and recorded four albums with the band - the Gold certified Divine Intervention (1994), the 1996 punk covers album Undisputed Attitude, Diabolus in Musica, (1998), God Hates us All (2001) that received a Grammy nomination for "Best Metal Performance," as well as the DVD War at the Warfield (2001), also certified Gold. In addition to Slayer, Bostaph has been a member of Forbidden, Exodus, Systematic and Testament.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-05-2013 0:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Anthrax 2.0

*zucht*


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2013 10:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nou, Dave Lombardo is natuurlijk de beste optie, maar Bostaph is wat mij betreft een goede #2. Hij is een hele goede drummer die een van mijn favoriete Slayer-cd's,Divine intervention, goed heeft dicht getimmerd. Maar goed, eerst maar eens kijken hoelang dit gaat duren...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-05-2013 10:47 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Heren, die band heeft al bijna dertig jaar geen sterk album meer uitgebracht. Houd eens op!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-05-2013 10:48 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Vind jij, die laatste twee platen vind ik best vet...


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2013 12:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 10:48 schreef nark het volgende:
Vind jij, die laatste twee platen vind ik best vet...


"Reign in blood" en "South of heaven" zijn ook wel "best sterk" (die vallen ook in de marge van "bijna 30 jaar"; zelfs "Hell awaits" kan daar nog aan toe worden gekend)


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-05-2013 20:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dus Holt valt nu in voor een overleden gitarist. Iets zegt me dat hij uiteindelijk gewoon een vast bandlid wordt. Maar dat het iets te vroeg is om dat nu ook meteen aan te kondigen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-05-2013 21:00 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ben benieuwd of hij mee mag doen op de nieuwe plaat, kon nog wel eens interesant worden dan.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-05-2013 21:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2013 10:36 schreef attila_de_hun het volgende:
een van mijn favoriete Slayer-cd's,Divine intervention, .




... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-05-2013 21:04 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Former SLAYER drummer Dave Lombardo says that he learned via the Internet that he was being replaced for the band's forthcoming European tour.

"And…. There you have it folks!" Lombardo tweeted shortly after Paul Bostaph's return to SLAYER was officially announced.

Asked by a fan via Twitter whether he heard directly from the other members of the band that he was not going to be joining them on the road this summer or if he just read it online "like the rest of us," Lombardo replied: "online."

Heul apart.....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-05-2013 21:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 mei 2013 21:00 schreef nark het volgende:
Ben benieuwd of hij mee mag doen op de nieuwe plaat, kon nog wel eens interesant worden dan.



Dat dacht jason newsted ook op een bepaald moment.

Nee, gekkigheid, natuurlijk. Einde exodus verhaal dan? Hier valt wel wat meer te verdienen, lijkt me.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-05-2013 21:05]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen