|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat einde ook. |
|
quote: Vorig jaar was er toch ook al "Implode". Dat metallica nummer. Ben niet onder de indruk van het nieuwe werk tot nu toe. Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Die staat me niet eens meer bij eigenlijk |
|
Ik vind hem lekker dreigend wel. |
|
fokkin' hell wat is dat saai zeg signature |
|
Ik kan er wel naar luisteren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mja, ik ga dit zeker niet nog een keer luisteren, saai komt ook bij mij op. Lees ik de comments op youtube, moet er een killer riff komen op het eind. Afwachten. Nou, wauwie. Niet dat ik het beter kan oid, maar dit is wel slayer. Ik verwacht dan toch wel wat beters. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 16-04-2015 21:58] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind 'm wel ok, beter dan de vorige in ieder geval. Lijkt zich op te bouwen naar een brutaal eindstuk dat dan uiteindelijk niet echt komt. Op zich hou ik meer van de wat tragere doomy nummers van Slayer, dus wat dat betreft hoop ik op meer soortgelijks op het komende album. [Dit bericht is gewijzigd door Klaaz op 17-04-2015 9:05] |
|
Wat Klaaz zegt. Van mij mag het ook wel richting Seasons gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Met Hahnemann is de laatste evil verdwenen uit Slayer wat nog restte. En nu gaan we vegen |
|
Gelul jonge. Die ouwe drankwagen maakte er allang een potje van, met zijn kapotte lever. Na Seasons in the abyss was het eigenlijk al af met Slayer. Dan nog is alles wat ze maken beter dan Metallica. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vind het ook geen verkeerd nummer. Hoorde dat ze volgend jaar op Roadburn staan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Dit jaar al, toch? Show No Mercy set in Cul de Sac, volgens Messenger. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Wat Wim zegt.... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Conclusie: ze zijn het vertrek van Lombardo nooit meer helemaal te boven gekomen. Nieuwe nummer is trouwens zielloos en saai, had ook niet anders verwacht. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Als ik dit zo hoor mag de rest van de band ook wel dood gaan. |
|
Nou ja, het is maar muziek, denk ik dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Net als bij Napalm Death een set met alleen maar trage tracks als Gemini, Dead Skin Mask en Playing with Dolls. |
|
Ik vind het geen goed nummer. Jammer. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Divine Intervention en World Painted Blood vielen toch nog te smaken zeker. Wie heeft het nu in godsnaam over Metallica??? En nu gaan we vegen |
|
Divine had nog zeker zijn momenten. Seasons was gewoon degelijk van bein tot einde. De albums daarvoor hadden een bepaalde attitude die nooit meer terugkomt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:En God Hates Us All vond ik ook best te pruimen. Boeiender |
|
Divine Intervention is erg cool. God Hates us All idem. ik zie overigens niet in waarom ze met Lombardo op drums opeens andere muziek zouden gaan schrijven. Bostaph is een betere drummer waar ze alle kanten mee op kunnen Als Hannemans input echt zo ontzettend belangrijk zou zijn geweest, zouden World Painted Blood en Christ Illusion ook van het begin tot het einde knallen Wie heeft trouwens de meeste songcredits op GHUA? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |