|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuwe Shining is er niets bij. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
GHUA is vet. Divine Intervention ook. En ik moet zeggen dat ik World Painted Blood eigenijk ook wel erg goed trek. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik heb nooit helemaal begrepen waarom 'Divine Intervention' zo verguisd wordt. Ik vind het toch een prima geslaagde plaat en 'Killing Fields' is misschien wel mijn favoriete Slayer-nummer. Helaas heb ik ze dat nooit live zien en horen spelen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Die is van begin tot eind episch! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: De aanpak is wat rauwer en minder voor de hand liggend. Het geluid is ook wat minder helder dan bv bij een Reign in Blood of Seasons in the Abyss. Staan wel een aantal granaten op als je mij het vraagt! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
DittoHead en Serenity in Murder En sowieso het drumwerk (en het geluid) van Bostaph is super! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik vind divine intervention de beste van slayer, die cd is gewoon af in mijn oren. |
|
+1 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Inderdaad geweldig drumwerk! Toch leuk om te zien dat er meer mensen zijn die die CD hoog hebben zitten. Dacht al dat het weer een typische afwijking van mij was https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik vind het ook een vette plaat, niet de beste, maar het scheelt niet veel. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
ik weet nog dat ik Divine Intervention direct kocht toen ie uitkwam. Na 4 jaar wachten viel ie me toch wat tegen. Ik zou hem nu ook niet zo snel meer aanzetten, maar er staan zeker een paar lekkere opgefokte nummers op. Mijn favoriet is South Of Heaven. Hele vette plaat waar een bijzondere sfeer overheen hangt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Nee, slechtste drumgeluid van Slayer ooit. |
|
quote:Daar vind ik dus geen reet aan. Technisch gezien super, maar de 'lijntjes' vind ik veel minder mooi dan die van Lombardo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lombardo "swingt" meer. Na zijn vertrek werd Slayer nooit meer de ouwe. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zo is dat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die snap ik. Maar toch En er hangt voor mij sowieso een hoop nostalgie aan die plaat. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Damn... Boeiender |
|
http://youtu.be/zSFWOwNfZd4?t=23s edit: chemical warfare dus. Hoor ik nou heel zachtjes een all right oid? Sowieso, een 2012 remix? Oja? Klinkt minder "donker" en dus wat duidelijker. Ik zou best bijv. de hele hell awaits plaat willen horen met dit geluid. Maar ik denk dat ik de originelen blijf preferen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-04-2013 0:15] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mwoah, van de echt oude nummers vind ik de live uitvoeringen op Decade of aggression een stuk beter te pruimen qua productie. Boeiender |
|
De studiolivesessie van Live Undead. En daar is de discussie mee af. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Slayer is devastated to inform that their bandmate and brother, Jeff Hanneman, passed away at about 11AM this morning near his Southern California home. Hanneman was in an area hospital when he suffered liver failure. He is survived by his wife Kathy, his sister Kathy and his brothers Michael and Larry, and will be sorely missed. Our Brother Jeff Hanneman, May He Rest In Peace (1964 - 2013) |
|
|
|
Trieste zaak Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |