IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Slayer, deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
miikja
Usericon van miikja
Posted 03-05-2013 9:24 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org



Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 03-05-2013 9:48 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

r.i.p.

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 03-05-2013 9:49]


I am mine own redeemer...!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-05-2013 10:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Jeetje, dan heb je een gezellig avondje met allemaal vrienden van vroeger, word je ineens hiermee geconfronteerd. Niet leuk dit! Ben toch heel blij dat ik Slayer nog met Hanneman heb gezien voordat hij "eruit gekicked" werd.


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 03-05-2013 11:27 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Ik denk dat Slayer er binnekort me ophoudt. Ik denk dat ze het album afronden, en dan een laatste wereldtournee.

Ik ben ook flink geschrokken. Ik kon het eerst niet geloven.


euu?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-05-2013 11:44 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zou Kerry King zo maar zijn geldkoe op stal zetten?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-05-2013 11:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

RIP Jeff


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 03-05-2013 11:57 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

Dat was vanmorgen raar wakker worden toen ik op mn werk de kranten er op 'nasloeg'.
Uitermate jammer allemaal.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-05-2013 12:00 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Wat een gejammer, zeg. Als King en Araya lekker door willen gaan moeten ze dat zeker doen. Als de directeur van Apple doodgaat stopt toch ook heel Apple er niet mee?

Slayer heeft genoeg gave nummers om geen nieuw album meer te hoeven maken, maar reken maar dater een nieuw album komt. En of nou Jon Dette, Paul Bostaph of Dave Lombardo op de kruk zit, als ze de nummers maar goed spelen. Slayer is gewoon leuk om live te zien of er nu vier- of twee originele leden in zitten.


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-05-2013 12:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Echt niet. Maar goed, Slayer met Hanneman en Lombardo was ook al niet zo heel best op het laatst. Ben wel blij dat ik ze nog in de goede bezetting, en bij een gaaf concert, in de Brabanthallen heb gezien. Slayer zonder Lombardo vond ik sowieso al niks, terwijl Bostaph beter is. Maar het is geen Slayer dan. Mist groove.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-05-2013 13:22 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Tja jammer dat je aan een (niet giftige?) spinnebeet moet overlijden door uiteindelijk lever falen.
Of ik Hanneman nu echt ga missen in Slayer.... mwah nee. Is zoals gebleken goed te vervangen. Nieuwe materiaal vind ik toch niet zo boeiend, geef mij maar de "oude"shit.Zou anders zijn mocht Tom wegvallen... dan is imo de Slayer magie ( als die er sowieso nog was...) over.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 03-05-2013 13:24]


Bazzio Attacks!!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-05-2013 14:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-05-2013 14:09 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2013 14:08 schreef nark het volgende:
De tering wat slecht dit zeg......

http://www.ebay.com/itm/NEW-Jeff-Hanneman-Rest-In-Peace-Slayer-Rock-Band-Black-T-Shirt-/171034686599?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27d2763487



Je doet alsof je verbaasd bent.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-05-2013 14:56 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2013 14:09 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Je doet alsof je verbaasd bent.




En jij legt mij woorden in de mond......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-05-2013 14:57 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2013 14:56 schreef nark het volgende:
En jij legt mij woorden in de mond......
Nee serieus, als je dat kan.

Er gaan een miljoen slappe de-1-z'n-dood-de-ander-z'n-brood items komen.
Dat weet je toch gewoon?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-05-2013 15:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 mei 2013 14:57 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Nee serieus, als je dat kan.

Er gaan een miljoen slappe de-1-z'n-dood-de-ander-z'n-brood items komen.
Dat weet je toch gewoon?


Hoop wel dat het mooiere shirts worden dan die uit de link...


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-05-2013 15:12 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2013 15:07 schreef MR. N het volgende:
Hoop wel dat het mooiere shirts worden dan die uit de link...



Hun hebbe igg wel maatje 2keer xl....



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2013 15:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

onze zuiver in de leer religieuze vrienden van de Westboro Baptist Church hebben ook een mening

http://www.heavy.com/news/2013/05/westboro-baptist-church-offensive-tweet-jeff-hannemans-death-slayer-guitarist/


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-05-2013 15:16 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Als dat geen perfecte titel voor een volgende Slayer-plaat is!

"Which of your idols will God kill next?"


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-05-2013 15:47 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht



Bazzio Attacks!!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-05-2013 15:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zonde

RIP!


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 03-05-2013 19:30 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Wel vroeg, ik heb als eerbetoon Hell Awaits maar op gezet, zal wel de hele avond SLAYER platen worden.

En ik drink er 1 op, bedank Jeff!


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-05-2013 19:39 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Ga je ook nog gauw Slayer albums kopen? [/OWW]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-05-2013 19:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2013 19:39 schreef Dying Embrace het volgende:
Ga je ook nog gauw Slayer albums kopen? [/OWW]


Alleen als ze die waardeloze zangert er uit flikkeren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-05-2013 20:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dan krijg je zoiets als hoes. Hoewel, ipv
van SLAYER kan er net zo goed KING staan.



edit.

Van geen stijl, geinig stukje.

Vroeger. Toen festivals geen catwalk voor de laatste hipstermode of proeftuin voor biologisch verantwoord voedsel waren, maar nog op een modderig knollenveld met een paar half weggezakte Dixies en een biertap gehouden werden. Vroeger. Toen langharige wilden vanaf camera-armen in mosh pits doken omdat crowdsurfen nog niet verboden was. Vroeger. Toen gitaren en drumkits met grof geweld en spierkracht bespeeld werden, niet met de diepste zieleroerselen van een overgevoelige jongeman met een vlasbaardje in skinny jeans. Vroeger. Toen Slayer-gitarist Jeff "I hate happy music" Hanneman nog leefde. Hier heeft u een half uurtje herdenkingsmuziek. Zonder stilte. Zonder zacht kreunende meezingmeisjes. Zonder zijige, veel te zelfbewuste mooiboys. Zonder hippe mixdrankjes. Zonder overpriced awareness food. En zonder mededogen. Haar los. Spijkerjack open. Blik bier in iedere hand. Pens vooruit. Lul uit je broek. En een half uur lang de kalme lunch van je collega's kapotschreeuwen. \m/ MONARCH TO THE KINGDOM OF THE DEAD! \m/




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-05-2013 20:48]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-05-2013 21:51 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik vond het fijnste aan Slayer altijd "SLAYER" roepen. Verder niet echt mijn band. Wel lullig voor de vele fans (en familie+andere aanhang uiteraard).

Goed ook voor de verkoopcijfers, daar iedereen plotseling de allergrootste Slayer-fan ooit is... Zelfde zagen we ook bij Mercury/Queen, Cobain/Nirvana etc.

Maar iedereen zijn ding, hoor. Prima, wat mij betreft.


Bruce Banner


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen