|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I know. Kerry King vond vooral Slipknot fantastisch. Die agressie miste hij toen (blijkbaar) in metal, en dat gaf hem weer veel inspiratie. |
|
Nog een Slayer ripoff: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: HALLO, JUDAS PRIEST Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-11-2017 10:13] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja, nee, ja. Ik doelde op de Slayer die zijn eigen stijl al had gevonden en toen Nu metal ging luisteren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het einde van Slayer is aangekondigd. https://www.facebook.com/slayer/videos/10155906076635390/?hc_ref=ARR6rMG6yGub5rzIGtz2_5TcPAiFlX6hBnib673RpaY6xhWizAyVYgpuYqDX7SjThPU Nog 1 grote wereldtournee en dan is het (helaas) game over. Van mij mogen ze nog wel even doorgaan. Repentless vond ik geweldig en de laatste 2 shows die ik van ze zag, met Holt, daar kunnen nog steeds veel bands wat van leren. Het is niet anders. bub |
|
Waarschijnlijk denken veel mensen hetzelfde, en maken ze echt wel gebruik van de laatste gelegenheid om Slayer live aan het werk te zien. En dan doen ze dat 2 jaar later weer, en dan 5 jaar later weer [mits niet iedereen dood is]. Bands krijgen het meeste publiciteit in hun gehele looptijd op het moment dat ze stoppen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Prima. bub |
|
Scorpions zijn ook al 6 jaar oud aan het afscheid nemen, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-01-2018 16:44] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Prima nieuws. Dan krijgt Exodus mss 's wat meer aandacht van Holt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Judas Priest had ook een final world tour en die spelen nu alleen nog losse shows. |
|
Emperor scenario dus. Hafgufa |
|
Jammer hoor. Prima optredens van gezien en goeie platen gehoord, maar naar mijn mening was het laatste optreden wat ik van ze zag (Into The Grave 2016) al behoorlijk veel op de automatische piloot en de laatste plaat vond ik ook al niet zo heel veel meer, dus misschien kan je er dan beter mee stoppen. |
|
slayer was al rip met de dood van hanneman. |
|
Prima beslissing lijkt me. |
|
Idd, had al wel eerder gemogen, wat mij betreft. Alsof ik ze nu ineens nog een keer live moet zien. Nou, nee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Al eerder. Bostaph verziekt het voor mij. Okay, Lombardo was even terug, maar toen viel het zinkende schip al niet meer te redden.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Meen je dat nou? Juist door zijn drumwerk vind ik 'Divine Intervention' zo vet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Juist door dat album hoefde het van mij niet meer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mijn favoriete album van Slayer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Lombardo hoort zo ontzettend bij Slayer, voor mij is Slayer zonder hem gewoon niet zo interessant. Zo goed is dat gitaarwerk nou ook weer niet. /duikt weg "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: quote: Met jullie kan ik praten. |
|
quote: Had Anal Cunt niet een liedje over Lombardo? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Niet dat ik weet. Wel een paar over Mike Mahan. En eentje over Chris Barnes. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |