|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
, gelukkig kunnen zien in de beste orginele bezetting.. wouter023 |
|
1 april [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 02-04-2011 23:44] |
|
Wel ironisch dat van iemand die vroeger allerlei Nazi-stickers op z'n gitaar had de rechterarm wordt weggevreten. Bareuh... |
|
Christus, € 61,- wat een bedrag! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat dacht ik ook...maar bedrag is inmiddels betaald en ach ja boeie. Slayer, Paradiso.... bub |
|
Ja boeie, die 61 euro ben ik op 10 juli al lang vergeten. |
|
quote: Yep, maar Pat O Brien klopt: http://www.slayer.net/us/news/cannibal-corpses-pat-obrien-will-step-slayers-guest-guitarist The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn met Pat O Brien. Goede gitarist imho. |
|
Gaat wel goed met hem: (Tom Araya klinkt ook meteen een stuk beter) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2011 23:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit vind ik dan wel weer een leuk voorbeeld, want het lijkt er sterk op dat Tom er ook zo over denkt [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 15-04-2011 0:44] |
|
Pat was af en toe wat sloppy bij stukjes waar hij alleen moest, maar dat mocht de pret zeker niet drukken in Eindhoven. Supervette show!! |
|
quote: Ze zien er echt zwaar verveeld uit... haha ik kan hier uit opmaken dat telkens maar weer optreden ook echt belachelijk saai gaat worden volgens mij, maar klinkt goed anyway, goede geluidskwaliteit ook trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-04-2011 2:09] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Goede opnamekwaleit en Tom's stem klinkt inderdaad over het algemeen weer prima. Maar ik ben het er wel mee eens dat ze er een beetje saai bij staan. Van Tom Araya is dat natuurlijk logisch. |
|
quote: Stukken beter zelfs die Pat... En Tom klinkt idd weer fantastisch, de screams kunnen zelfs weer....impressed. Bazzio Attacks!!! |
|
Alleen dan weer jammer dat Dave Lombardo van tijd tot tijd niet heel erg strak speelde. Maar boeie, was verder een goede show! Jammer dat er geen toegiften kwamen. |
|
Alleen dan weer jammer dat Dave Lombardo van tijd tot tijd niet heel erg strak speelde. Maar boeie, was verder een goede show! Jammer dat er geen toegiften kwamen. |
|
Dan mot je gewoon thuis blijven en een cdtje opzetten als alles perfect moet gaan, live gaat r altijd wel iets mis. Ik vond het weer een vette avond! En t geluid viel me niet tegen voor zo'n groote fabriekshal... Slayer beukte zo hard dat t gewoon in m'n borstkast beukte! Zeker een beter optreden voor Slayer dit x... lekker strotgeluid en strakke hap!!! Maareh indeed... belachelijke drankprijzen!! 2,50 voor een klein kut bekertje die de helft van de tijd nog niet eens vol zit! [Dit bericht is gewijzigd door Stringz op 15-04-2011 12:22] |
|
Dan mot je thuis op de bank schultebrau tanken als je goedkoop bier uit een glas wil hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
het gaat om verhoudingen.. edit: btw Bavaria ís goedkoop [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 15-04-2011 16:41] |
|
Informatie Locatie: Grote zaal Aanvang: 20:15 uur Zaal open: 19:30 uur Entreeprijs: € 46,00 Start voorverkoop: Za 16 apr `11 Effenaar dus. |
|
Informatie Locatie: Grote zaal Aanvang: 20:15 uur Zaal open: 19:30 uur Entreeprijs: € 46,00 Start voorverkoop: Za 16 apr `11 Effenaar dus. Edit: Dat ging dus mis :')! [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 15-05-2011 13:58] |
|
Ik blijf maar thuis. |
|
Aanwezig! Komt er nog een voorprogramma? |
|
bub |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |