IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2010 22:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wel balen dat Sparta het niet gered heeft trouwens.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-05-2010 22:23 by Mark Profiel van Mark

Gefeliciteerd Burrie, dat jullie maar net zo'n mooi Europees feestje mogen hebben als wij twee jaar geleden

En zonde voor Sparta inderdaad, toch een instituut dat de Eredivisie verlaat. Zou graag een aantal van die spelers bij ons zien: Poepon, Strootman, Viergever, Falkenburg, Duplan, John. Leuke spelers.

Heeft Mental zich al verhangen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2010 22:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 mei 2010 22:23 schreef Mark het volgende:


Heeft Mental zich al verhangen?


Nee hij leeft nog haha


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-05-2010 23:56 by Count Steel Profiel van Count Steel

Geen boom sterk genoeg?

Sorry Mental


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-05-2010 10:12 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 16 mei 2010 22:08 schreef Burzum het volgende:


Wat een feest vandaag, zat helemaal onder het bier na afloop
+1, maar dan gisteren in Tilburg Heeft me een jaar van m'n leven gekost, maar wat een feest uiteindelijk


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-05-2010 10:38 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 17 mei 2010 10:12 schreef Daops het volgende:
+1, maar dan gisteren in Tilburg Heeft me een jaar van m'n leven gekost, maar wat een feest uiteindelijk


Het was een groot feest gisteren ja, de kater was dus erg groot toen ik vanochtend de krant las.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-05-2010 10:51 by Daops Profiel van Daops

Ja, da's niet best. Hoorde vorige week al het gerucht dat dit eraan zat te komen. Hoopte alleen dat het een vals gerucht zou zijn. Laten we er maar het beste van hopen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2010 13:29 by Mark Profiel van Mark

Tjemig, ik dacht dat wij veel vertrekkende spelers hadden, maar jullie mogne een heel nieuw elftal bij elkaar gaan shoppen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-05-2010 13:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja, jammer voor ze dat ze geen geld meer hebben

Geniale ontknoping gister trouwens bij Sparta - Excelsior. Hoopte wel een beetje op Sparta, maar die hoogstverontwaardigde blik van Aadje Afkoopsom na die goal in de 94ste minuut maakte veel goed

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-05-2010 13:39]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-05-2010 15:21 by Daops Profiel van Daops

Worden weer spannende weken..

Einde dreigt voor Willem II
Uitgegeven: 17 mei 2010 09:17
Laatst gewijzigd: 17 mei 2010 14:47

TILBURG - De schuldenlast van Willem II is opgelopen tot 4,8 miljoen euro. De Tilburgse eredivisieclub kampt daarnaast met een acuut liquiditeitsprobeem van 700.000 euro. Als er niets gebeurt, loopt dat bedrag in juni op tot anderhalf miljoen euro.
© ''Het water is Willem II tot aan de lippen gestegen'', liet crisismanager Paul Bottelier maandag in het Tilburgse stadion weten.

''Als er binnen twee weken geen geld beschikbaar komt, kan ik eind mei de salarissen en de belastingdienst niet meer betalen. Dan moet ik uitstel van betaling aanvragen. En dan gaat daarna de boel toch echt op slot hier.''

Willem II hoopt op financiële steun van de gemeente Tilburg. Bottelier heeft maandagmiddag opnieuw een gesprek met het gemeentebestuur onder leiding van tijdelijk burgemeester Ivo Opstelten en met de raadsfracties.

''Als de gemeente niets voor ons wil doen , is het einde verhaal'', benadrukte Bottelier, sinds enkele maanden de baas bij Willem II.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


valfar
Usericon van valfar
Posted 18-05-2010 19:30 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Huppa, en de volgende!

quote:
13:07 - 18 mei 2010 | Auteur: Post Paul
Ook NAC Breda in de financiële problemen

BREDA - Voetbalclub NAC Breda dreigt dit seizoen af te sluiten met een begrotingstekort van zo'n 2 a 3 miljoen euro. Vorige maand werd al gemeld dat het tekort zou oplopen tot een miljoen, maar dat lijkt nu veel meer te worden.
De twee belangrijkste oorzaken zijn dat NAC te veel heeft uitgegeven aan spelers en te veel extra kosten gerelateerd aan de verbouwing van het stadion.

De club is bezig met een saneringsplan en zegt in ieder geval niet af te stevenen op een faillissement, zoals bij Willem II dreigt te gebeuren.

Om de kosten terug te dringen zal NAC onder meer de selectie inkrimpen. Ook bestaat de kans dat algemeen directeur Theo Mommers, die nu in de ziektewet zit, definitief niet meer terugkomt.

omroepbrabant.nl


Straks gaat het hele betaalde voetbal nog kapot in Nederland, krijgen we weer dezelfde taferelen als voor 1954!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-05-2010 21:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik zeg: fusie NAC en Willem II


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2010 21:16 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-05-2010 21:25 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 18 mei 2010 21:15 schreef NecRobert het volgende:
Ik zeg: fusie NAC en Willem II
Met RKC ging het toch ook slecht of is dat al weer over? Ik zeg: FC Brabant.


valfar
Usericon van valfar
Posted 20-05-2010 9:56 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Bam, en de volgende (sorry Mark)

quote:
KNVB dreigt NEC uit competitie te zetten

NIJMEGEN - De KNVB dreigt NEC uit de competitie te zetten. Elke club moet het seizoen beginnen met een uit- en een thuiswedstrijd, maar NEC mag van de Nijmeegse burgemeester begin augustus niet thuisspelen. De KNVB presenteert op 9 juni het competitieprogramma. Als NEC dan nog geen locatie heeft geregeld, wordt het 'in het uiterste geval' uit de competitie genomen.

Een thuiswedstrijd vraag om extra politie-inzet en in augustus zijn veel agenten volgens burgemeester Thom de Graaf op vakantie. Daarbij wordt in juli al een maximale inzet van de politie gevraagd bij activiteiten zoals de Vierdaagse. Dat voor wedstrijden tegen clubs als Heerenveen of De Graafschap maar vijftien agenten nodig zijn, brengt De Graaf volgens De Gelderlander niet op andere gedachten.


Maar wees niet getreurd!

quote:
Ook Vitesse verkeert in financieel zwaar weer

In de Eredivisie is Willem II niet de enige club die kampt met zware financiële problemen. Vitesse is de volgende club die binnenkort bekend zal maken dat het in ernstige geldnood verkeert, weet Voetbal International

De Arnhemmers kampen met grote tekorten en zullen zich de komende jaren meer gaan focussen op de jeugdopleiding. Eerder maakte NEC ook al een miljoenentekort bekend, terwijl Sparta Rotterdam door de degradatie eveneens in acute problemen komt. Nu het einde van de jaargang in zicht komt, is het geld bij veel clubs op. Daardoor ontstaan er problemen met het betalen van de salarissen.

De KNVB zal waarschijnlijk meer sancties dan ooit gaan opleggen voor het overtreden van de licentieregels. De verwachting is dat meerdere clubs met minpunten aan het nieuwe seizoen moeten beginnen. De licentiecommissie die de nieuwe begrotingen tegen het licht moet houden is maandag bij elkaar gekomen.


FUSIE!!!!



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-05-2010 11:02 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:


FUSIE!!!!




[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 20-05-2010 11:02]


spelfout weggehaald...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-06-2010 23:18 by bokaj Profiel van bokaj

31-05-2010 - Clémence Ross volgt per 1 juli a.s. Sietze Veen op als voorzitter van de raad van Commissarissen van Betaald Voetbal De Graafschap B.V.

Clémence Ross was staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport in de jaren 2002 tot 2007. Sinds 2007 is Ross directeur van het Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB ).

In het verleden bekleedde Clémence Ross diverse maatschappelijke functies in de Achterhoek.

Tegenwoordig is Clémence Ross onder meer voorzitter van de stichting Eredivisie Vrouwenvoetbal en voorzitter van de stichting WK Wielrennen 2012.

Sietze Veen had Clémence Ross reeds eerder betrokken bij het voortraject van het eventueel nieuw te bouwen groene en duurzame stadion.
"Het is voor mij een grote vreugde dat ik tot besluit van mijn voorzitterschap een gezonde eredivisieclub aan Clémence kan overdragen en wens haar veel succes toe", aldus Sietze Veen.

De Graafschap is content met de komst van Clémence Ross, die zich daarmee tevens de eerste vrouwelijke voorzitter van de club en de eredivisie mag noemen



een vrouw aan het roer bij De Graafschap, ik weet niet hoe ze gaan presteren dit seizoen, maar dikke kans dat ze het bestgekleedde team zijn dit seizoen.

En zag ik nou een jupiler-league reclame op de openingspagina.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 03-06-2010 23:23]


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-07-2010 13:06 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ajax verwacht megaverlies

AMSTERDAM - Ajax is over het afgelopen gebroken boekjaar 2009/2010 dieper in de rode cijfers gedoken. Het nettoverlies over het boekjaar dat eind juni werd afgesloten, komt naar verwachting uit op 21 miljoen euro. Dat maakte Ajax donderdag bekend.

© ANPEen jaar eerder leed Ajax een verlies van 3,4 miljoen euro.

De beursgenoteerde club uit Amsterdam had afgelopen seizoen geen grote transferinkomsten, aldus financieel directeur Jeroen Slop.

''We hebben in de transferperiodes van afgelopen zomer en winter duidelijk aangegeven de selectie kwalitatief op peil te willen houden, hetgeen gelukt is.''

Ajax hoefde geen gebruik te maken van een kredietfaciliteit bij de bank, zoals was verwacht. Het gaat om voorlopige cijfers. Ajax komt in oktober met definitieve cijfers over het boekjaar 2009/2010.

KNVB

De KNVB heeft Ajax laten weten dat de club in categorie 2 terecht is gekomen vanwege de nieuwe cijfers. De Amsterdammers stond in de hoogste categorie.


En ik maar denken dat Joden veel geld hebben...



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-07-2010 16:09 by Count Steel Profiel van Count Steel

Gierig zijn betekent niet dat je rijk bent
Maar dat heeft hier niks mee te maken.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-07-2010 14:30 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehe, SC Heerenveen heeft gisteren plaatsgenoot VV Heerenveen tijdens een oefen wedstrijd verslagen met een karige overwinning.... 27-0

Edit: stond bij rust al 16-0, ondanks dat het scorebord niet verder wilde dan 9-0

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 08-07-2010 14:31]


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2010 23:00 by Mark Profiel van Mark

Was el-Ak er al bij? Of zit die nog steeds in het gips?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-07-2010 13:33 by bokaj Profiel van bokaj

NAC Breda begint seizoen met strafpunt
Uitgegeven: 26 juli 2010 13:01
Laatst gewijzigd: 26 juli 2010 13:12

BREDA - NAC Breda begint het nieuwe voetbalseizoen met één strafpunt. Dat kreeg de Brabantse eredivisionist maandag van de KNVB te horen.

Er waren twee strafpunten geëist, één daarvan werd kwijtgescholden. NAC heeft besloten de straf niet verder aan te vechten. Dat had gekund bij de burgerrechter.

''In januari en februari zijn we te laat geweest met de afdracht van de CFK-gelden'', aldus voorzitter Bas van Bavel op de website van NAC.

''Daar staat volgens de reglementen een straf op en op zich is het dus terecht dat die straf ook wordt uitgesproken. We zijn wel blij dat de beroepscommissie licentiezaken oor heeft gehad voor de argumenten die we ter verdediging hebben aangevoerd, waardoor men is overgegaan tot strafvermindering.''

© ANP


NAC staat al onderaan.

Wel een beetje een lullige reden, er zijn wel clubs met meer schuld.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-07-2010 13:35]


valfar
Usericon van valfar
Posted 26-07-2010 14:29 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Die zullen ook nog wel naar buiten komen. Ik las laatst wel dat MVV waarschijnlijk toch geen puntaftrek krijgt. Terwijl zij maanden lang hun personeel niet hebben betaald. Ongelofelijk



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-07-2010 15:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Mensen zin om mee te doen aan de voetbalpoule voor de eredivisie 2010/2011? Heb ff ZM subleague aangemaakt hierzo:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=31882
Wachtwoord: zmrules

houdt in:

* voorspellen uitslagen eredivisie (invullen kan tot minuut voor de wedstrijd)
* wedstrijd vd week ook eerste doelpuntenmaker invullen (extra punten)
* uiteindelijke ranglijst voorspellen (kan tot 10 september aangepast worden)
* topscorer voorspellen

verdere info:
http://www.voetbalpoules.nl/spelregels.asp

Ik sta er al in onder Innerlogic FC



[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-07-2010 15:53]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-07-2010 21:50 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En om de goede traditie voort te zetten:

Er is ook weer een Profcoach-ZM-subleague!

Naam: ZwareMetalen
Wachtwoord: ZwareMetalen

@ NecRobert; ik zal die van jou binnenkort ook invullen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen