IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-08-2010 18:04 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Ajax helpt FC Utrecht bij zoektocht naar Jabulani

03/08/2010 13:08

FC Utrecht treft donderdagavond in de voorronde van de Europa League FC Luzern. De Domstedelingen kampten met een heus ballentekort.

De club was verzeild geraakt in een speurtocht naar originele Jabulani's, de ballen waar op het WK in Zuid-Afrika mee is gespeeld. De ploeg van trainer Ton du Chatinier was naarstig op zoek naar deze exemplaren om mee te oefenen.

Tot grote verbazing van de Utrechters kwam er echter hulp uit onverwachte hoek. Aartsrivaal Ajax schoot te hulp en zond tien Jabulani's richting het Utrechtse trainingscomplex. Samen met de tien exemplaren van de vaste Utrechtse materialenleverancier was dat genoeg om mee te trainen.

Utrecht kan nu goed voorbereid beginnen aan de krachtmeting met Luzern.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-08-2010 21:55 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Nou, op wat kleine slippertjes na, zie ik een erg leuk Heerenveen voetballen..


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-08-2010 22:01 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

En toen stonden ze meteen achter... Maar ach, verliezen ze deze is er nog niets loos natuurlijk


spelfout weggehaald...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-08-2010 0:54 by bokaj Profiel van bokaj

Jammer inderdaad. PSV is weer goed dit jaar verwacht ik. NEC met of zonder Schone is ook een wereld van verschil en Excelsior was dramatisch, goed voor Herrie.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-08-2010 1:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Feyenoord vanmiddag, ben bewnieud als de FC zo speelt als tegen Luzern zijn we zeker niet kansloos

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-08-2010 1:03]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-08-2010 3:11 by bokaj Profiel van bokaj

Dat is het mooie van de eerste speelronde, iedereen wil winnen, heb ik het idee. Succes morgen.

Uefa cup liggen jullie er al bijna uit dus dit kon wel eens een goed seizoen worden voor Utrecht.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 16-08-2010 15:51 by Vinnie BBQ Profiel van Vinnie BBQhttp://zombie-reviews.blogspot.com/

Nieuwe eigenaar Jordania: 'Vitesse is nu mijn leven'

16/08/2010 13:23

Vitesse is de eerste club die in handen komt van een buitenlandse investeerder. De nieuwe eigenaar Merab Jordania gaat met zijn familie in Arnhem wonen.

De overname is in ruim een maand beklonken. Op 11 juli werden de eerste contacten gelegd tussen Vitesse en Jordania. De Arnhemse club kan de investeringen goed gebruiken aangezien schraalhans keukenmeester was in het Gelredome.

Jordania zet niet direct het mes in de organisatie van de Arnhemse club. 'Ik ben de nieuwe eigenaar, niet de trainer of de algemeen directeur. Met de dagelijkse werkzaamheden bemoei ik me niet. Ik voorzie het managementteam van de club van middelen en advies, zodat we betere resultaten behalen.'

De Georgiër, die in eigen land bondsvoorzitter en bondscoach was, gaat Vitesse echter niet van een afstand volgen. Met zijn familie strijkt hij neer in Arnhem. 'Mijn bedrijf heeft mij niet nodig, daar heb ik mensen voor. Vitesse is nu mijn leven.'

Niet alleen met zijn geld wil Jordania op korte termijn zijn stempel drukken. 'Mijn netwerk is aanzienlijk en ik heb zeer goede relaties met grote, internationale clubs. Vitesse plukt hier op korte termijn al de vruchten van.'

Jordania neemt de aandelen over van Maasbert Schouten, die tijdelijk eigenaar van Vitesse was. 'Voor de continuïteit van de club was dat enige tijd noodzakelijk. Daar is nu een einde aan gekomen', aldus Schouten.

Het gouden aandeel gaat niet in andere handen over. De identiteit van Vitesse, die onder meer de naamgeving, clubkleuren en vestigingsplaats bevat, blijft gewaarborgd door een onafhankelijk bestuur.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-08-2010 19:12 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 16 augustus 2010 15:51 schreef Vinnie BBQ het volgende:
Nieuwe eigenaar Jordania: 'Vitesse is nu mijn leven'



Hopen dat ie er spoedig een einde aan maakt dan...


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-08-2010 20:14 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-08-2010 12:24 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk




rotor
Usericon van rotor
Posted 31-08-2010 13:01 by rotor Profiel van rotor

Volgende week Nederland - Finland!
EK kwalificatie, of wat was het ook maar weer.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2010 13:01 by Mark Profiel van Mark

Die is wel heel oud.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-08-2010 14:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Gisteravond werd in Hilversum de prijs voor de beste speler uit de Eredivisie (seizoen 2009-2010) uitgereikt. Luis Suarez, de goaltjesdief van Ajax, mocht de Gouden Schoen in ontvangst nemen. Ook voor de Belgen was er goed nieuws, want FC Utrecht-middenvelder Dries Mertens werd knap tweede en kreeg de Zilveren Schoen, na een sterk seizoen bij Utrecht. Demy de Zeeuw tenslotte, een andere Ajacied, kreeg de Bronzen Schoen.

zo! speelt die zo goed dan?


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2010 15:12 by Mark Profiel van Mark

Mertens doet het uitstekend, ja. Vleminckx begint trouwens ook steeds beter te draaien.

En je zult maar Ajax-fan zijn. Eindelijk weer eens CL, bedankt het bestuur je als volgt voor jarenlange trouwe steun:

Fans Ajax woedend over hoge prijzen CL-tickets

AMSTERDAM - Ajax wil munt slaan uit de Champions League. De Amsterdamse voetbalclub heeft de prijzen van de kaartjes voor de duels met Real Madrid en AC Milan tot woede van de supporters flink opgeschroefd. Dat meldt Het Parool vanmiddag. De tickets zijn twee keer zo duur als in 2006, toen Ajax voor het laatst Champions League speelde en veel duurder dan bij de concurrenten.
,,Ajax heeft schijt aan zijn eigen supporters,'' schrijft fansite Ajaxf-side.nl.

,,De goedkoopste passe-partout, voor drie wedstrijden op een plekje achter het doel, kost dik honderd euro; prijzen van losse kaarten op betere plekken lopen op tot 119 euro per stuk,'' zegt een verontwaardigde Daniël Dekker, voorzitter van de Supportersvereniging Ajax (SVA).

Ter vergelijking, zo rekende Het Parool voor: een passe-partout voor drie wedstrijden op de lange zijde in San Siro, het stadion van? AC Milan, kost 65 euro. Bij Ajax kost eenzelfde kaart op een vergelijkbare plek ongeveer 250 euro. Bij Twente, dat ook CL speelt, kost een passe-partout op die plek € 112,50.

De supportesclub nam vrijdag contact op met Ajax na signalen dat de prijzen erg hoog zouden uitvallen. Dekker belde met Ajax-directeur Henry van der Aat. ,,Ik vroeg of hij, nu het eindelijk leuk begint te worden, rekening wil houden met supporters met een kleine beurs, die Ajax ook steunden toen het niet goed ging met de club.'' Hij kreeg geen reactie.

,,Het lijkt erop dat Ajax vreest dat de club de poulefase niet overleeft en nu maximaal probeert te verdienen,'' zegt Dekker.

Ajax, dat volgens Het Parool vanmorgen niet bereikbaar was voor commentaar, houdt bij drie uitverkochte Arena's ongeveer negen miljoen euro extra over. Dekker: ,,Ik snap best dat Ajax centjes wil verdienen, maar het lijkt erop dat supporters opdraaien voor de tekorten die Ajax zelf veroorzaakt.''


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2010 15:13 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Zal ik het zeggen?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2010 15:13 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 31 augustus 2010 14:51 schreef Hypnos het volgende:
Gisteravond werd in Hilversum de prijs voor de beste speler uit de Eredivisie (seizoen 2009-2010) uitgereikt. Luis Suarez, de goaltjesdief van Ajax, mocht de Gouden Schoen in ontvangst nemen. Ook voor de Belgen was er goed nieuws, want FC Utrecht-middenvelder Dries Mertens werd knap tweede en kreeg de Zilveren Schoen, na een sterk seizoen bij Utrecht. Demy de Zeeuw tenslotte, een andere Ajacied, kreeg de Bronzen Schoen.

zo! speelt die zo goed dan?


Suarez? Ja hoor, alleen hadden ze hem ook de gouden Schwalbe mogen geven.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-08-2010 15:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja,

dacht eerder aan die Mertens,

die zit zat zelfs nooit in de selectie vd Rooi duivels


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2010 15:27 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 augustus 2010 15:19 schreef Hypnos het volgende:
ja,

dacht eerder aan die Mertens,

die zit zat zelfs nooit in de selectie vd Rooi duivels


Komt binnenkort wel, vermoed ik, zeker nu Utrecht Europees speelt. En hopelijk krijgt Vleminckx ook eens wat vaker ene uitverkiezing.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-08-2010 15:30 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 augustus 2010 15:19 schreef Hypnos het volgende:
ja,

dacht eerder aan die Mertens,

die zit zat zelfs nooit in de selectie vd Rooi duivels


Ja, nog niet zo lang geleden speelde hij nog in de eerste divisie (bij AGOVV als ik me niet vergis).

Maar zelfs Belgen kunnen zich ontwikkelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2010 15:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 31 augustus 2010 15:12 schreef Mark het volgende:
Mertens doet het uitstekend, ja. Vleminckx begint trouwens ook steeds beter te draaien.


Vleminckx? Mijn god wat een waardeloze speler vind ik dat. Maar misschien komt dat ook omdat zijn kop en houding mij niet aanstaat


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2010 15:55 by Mark Profiel van Mark

Dat kan Het is een speler die je graag in je team hebt maar waar je niet graag tegen speelt. Enige vervelende punt is zijn Suarez-que geval en geklaag, maar dat doet hij dit seizoen al een stuk minder en ik hoop van harte dat De Gier en Kluivert dat helemaal uit zijn spel krijgen, want dan is het in mijn ogen een topper in spe.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2010 15:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Nou vind ik dus niet. Het is een harde werker en is lichamelijk sterk, maar een topspeler als bvb Kuyt (waar hij een beetje mee te vergelijken is, niet alleen vanwege de blonde coupe) zal het zeker niet worden. En inderdaad, het is net een klein kind in het veld, ook tegen Heerenveen afgelopen weekend had ie weer zn momentjes.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2010 16:04 by Mark Profiel van Mark

Klopt, niveau Kuyt zal hij niet halen, alleen al omdat hij techniek mist. Maar ik zie hem nog wel een keer bij Feyenoord of zo opduiken, of een ploeg bovenin de Belgische competitie. De maniertjes blijven irritant, maar wat ik al zei, he tis al een heel stuk minder dan vorig jaar. als hij er dit seizoen 10+ in legt in de competitie ben ik een tevreden mens, en dat zie ik hem zeker wel doen

En volgens mij beging Heerenveen trouwens meer overtredingen dan NEC, al ontliep het elkaar niet veel

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-08-2010 16:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-08-2010 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 31 augustus 2010 15:58 schreef NecRobert het volgende:
Nou vind ik dus niet. Het is een harde werker en is lichamelijk sterk, maar een topspeler als bvb Kuyt (waar hij een beetje mee te vergelijken is, niet alleen vanwege de blonde coupe) zal het zeker niet worden. En inderdaad, het is net een klein kind in het veld, ook tegen Heerenveen afgelopen weekend had ie weer zn momentjes.


klopt, het is een echte "Nederlandse Belg"

een vechter, niet echt technisch begaafd, maar een doorzetter, assertief en nooit lief


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2010 16:22 by Mark Profiel van Mark

Plus een hele sympathieke gast, al maakt dat voor het voetbal natturlijk weinig uit, waar je als supporter zo een pintje mee kunt pakken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen