|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Om meer zieltjes te winnen zeker..laat het lekker zoals het is allemaal. Zoveelste mentalkloon. |
|
Real afgetroefd door Barça - 5-0 signature |
|
Was inderdaad een enorme afstraffing She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zag t ook net, wat een krachtsverschil The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ben benieuwd wat het balbezit was signature |
|
Barca overklaste Real simpelweg totaal. Real nog wel 2 kansen gehad in de eerste helft, maar daarna was het helemaal afgelopen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Veel overtredingen, las ik? Was dat een beetje gelijk aan beide kanten? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Real waren schurken 3-4 aanslagen op Messi, slechts 1 keer rood Puyol deed ook weer zijn brute best signature |
|
11x geel, 1x rood. Maar wat een niveau van Barca! |
|
Titelverdediger Manchester United is uitgeschakeld in de kwartfinales van de League Cup. De koploper in de Premier League ging met liefst 4-0 onderuit bij West Ham United, dat laatste staat in de Engelse voetbalcompetitie signature |
|
Man. speelde wel met het 2e elftal |
|
moesten ze maar niet doen signature |
|
Nederland en België grijpen naast WK 2018 Uitgegeven: 2 december 2010 16:37 Laatst gewijzigd: 2 december 2010 16:39 AMSTERDAM - Nederland en België zijn er niet in geslaagd de organisatie van het WK 2018 binnen te halen. © ANP Het landentoernooi heeft over acht jaar plaats in Rusland, zo deelde FIFA-voorzitter Sepp Blatter donderdag mee. Het is de eerste keer dat de mondiale eindronde wordt afgewerkt in Oost-Europa. Rusland organiseerde in 1980 wel de Olympische Zomerspelen (Moskou). Naast Nederland/België waren ook Engeland en de tandem Spanje/Portugal kandidaat voor ‘2018’. © NUsport mooi, weer een zorg minder [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 02-12-2010 16:52] |
|
WK 2022 naar Qatar. Beste bid of meeste oliedollars? Lekker voetballen in 45 graden iig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooi, scheelt weer een hoop belasting- en omkoopcenten. En niet te vergeten geen kosten van bezopen üntermenschen die hun lol beleven door stennis te schoppen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ach, de beste keuze (in de ogen van de FIFA) was idd een land met twijfelachtig regime (ie, Rusland), want daar zijn ze niet te beroerd om aan alle eisen te voldoen, en iedereen uit de weg te ruimen die tegen zou kunnen zijn. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Het is uiteraard een grote aanfluiting, Maffifa gaat voor het grote geld. Maar ik moet wel zeggen dat de Qatar bid op zich wel interessante aspecten heeft. Ze willen namelijk blijkbaar 9 splinternieuwe stadions bouwen in een radius van zo'n 10-15 kilometer van elkaar, dus nauwelijks reisproblemen. En dan na het toernooi breken ze die stadions weer af en gebruiken de bouwmaterialen om in ontwikkelingslanden scholen e.d. te gaan bouwen. Toch wel apart. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
dus Qatar gaat pas in 2023 zich met ontwikkeling bemoeien? |
|
Tja, het viel mij al mee dat ze uberhaupt wisten dat er zoiets als ontwikkelingslanden bestonden. Het is en blijft uiteraard een absolute schande dat een totaal voetballoos land als Qatar een WK krijgt, die moeten straks in heel rap tempo een zwik Brazilianen gaan naturaliseren om een beetje een team bij elkaar te krijgen. Maar goed, gelukkig is het Nederland of Engeland niet want het gaat alleen maar handenvol geld kosten. Al hoefde Engeland in ieder geval geen nieuwe stadions te bouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-12-2010 18:29] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Eeeeeen daar gaat dus ook het WK van 2018 aan de neus van België voorbij. |
|
quote: Tot grote vreugde van een hoop vriendinnen/vrouwen Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
quote: Ik zie het verschil niet? |
|
Wel goed nieuws voor mij vandaag! quote: Laten we hopen dat dit de degradatie gaat voorkomen! |
|
Gelijkspel thuis tegen NEK, als je denkt dat het niet slechter kan dan word je ook uit die droom geholpen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |