IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 16:46 by Mark Profiel van Mark

Gaat natuurlijk ook over de veiligheid van de toeschouwers voor, tijdens en na de wedstrijd. Denk niet dat roda fans nou echt als probleem-supporters gezien worden. 10.000 Ajxieden in Rotterdam daarentegen...

Maar goed, wat ik al zei, gehuil van Ajax. Ze kennen de regels, zo is het al jaren.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-04-2010 16:47]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-04-2010 16:48 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 8 April 2010 16:46 schreef Mark het volgende:
Gaat natuurlijk ook over de veiligheid van de toeschouwers voor, tijdens en na de wedstrijd. Denk niet dat roda fans nou echt als probleem-supporters gezien worden. 10.000 Ajxieden in Rotterdam daarentegen...


Rondom Cambuur - Roda waren er anders genoeg rellen
Oja, en het stoeltjes incident met Ajax thuis



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 16:50 by Mark Profiel van Mark

Roda hooligans


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-04-2010 16:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 April 2010 16:44 schreef Mark het volgende:
Of NEC. Wij hadden sowieso moeten winnen van Ajakkes, als die kut-Liesveld normaal gefloten had. Maar ja, ajakkes in de finale levert meer centjes op voor de KNVB.


Inderdaad. KNJB


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-04-2010 16:53 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 8 April 2010 16:48 schreef valfar het volgende:
Rondom Cambuur - Roda waren er anders genoeg rellen
Dat waren niet alleen supporters, mijn buurman heeft daar nog voor moeten zitten en dat is echt geen cambuursupporter.

Volgens mij halen jullie supporters en relschoppers door elkaar.


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-04-2010 17:09 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Meestal zijn de relschoppers ook supporters, maar niet altijd inderdaad.

Edit: Leuke buurman heb je

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 08-04-2010 17:10]



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-04-2010 17:13 by bokaj Profiel van bokaj

Misschien is het een idee als bij de bekerfinale elke supporter onder begeleiding van een basisschoolkindje moet komen. Het is maar een ideetje.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-04-2010 22:16 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zondag Utrecht - Ado. Altijd mooi, groot nadeel is wel dat er geen supporters van die hageneuzen mee mogen
Toch wel een van de weinige wedstrijden waar het de laatste jaren soms los ging.



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-04-2010 22:16]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-04-2010 22:31 by Mark Profiel van Mark

Ik ga dit weekend eens snoeihard voor Utrecht zijn. Die wedstrijd -moet- Utrecht winnen. Succes!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2010 22:46 by bastianus Profiel van bastianus

Hmm. Ik vond Ado ook altijd wel iets hebben, heb nog een tijdje stage gelopen vlakbij het Zuiderpark stadion. Moest ik op zondag tijdens een wedstrijd met een zooi rolstoelers door het Zuiderpark heen, gingen al die stoere supporters zorgen dat we netjes doorgang kregen om te wandelen. Klein hartje altijd die gasten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-04-2010 22:48 by Mark Profiel van Mark

Heb in principe niks tegen ADO hoor, alleen zijn ze directe concurrenten van ons voor de nacompetitie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-04-2010 20:08 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Godver Twente, scoor es effe, vanavond moet Heerenveen verliezen , anders helpen ze die jodenkliek...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-04-2010 20:19 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Gelukkig


spelfout weggehaald...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-04-2010 20:29 by De Ulk Profiel van De Ulk



Bareuh...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-04-2010 13:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De aanloop naar de Nederlandse bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in Rotterdam wordt met de dag grimmiger. Voorlopig dieptepunt in de uiterst moeizame weg naar de eindstrijd om de KNVB-beker op 25 april in de Rotterdamse Kuip is een 'actie' op een website die enkele fanatieke supportersgroepen van Ajax verenigt. De website afca.nl opent sinds zaterdag met een paginagrote verwijzing naar het vernietigende bombardement van 1940 op Rotterdam, schrijft het Algemeen Dagblad.

Kakkerlak
De actie van de fansite, die oproept 'op 25-04-2010 die kankerstad weer helemaal plat te krijgen', krijgt een vervolg op een van de binnenpagina's. Daar wordt een oproep gedaan om elke 'kakkerlak' - de bijnaam voor een aanhanger van Feyenoord - die in Amsterdam een kaartje voor de bekerfinale probeert te bemachtigen 'meteen in elkaar te meppen en blijven meppen tot hij of zij niet meer opstaat'.

Volgens de website hebben Feyenoord-fans onlangs opgeroepen om zijn of haar ticket veilig te stellen door het in Amsterdam aan te kopen. Daar zou - in tegenstelling tot Rotterdam - geen rij staan en zou iedere fan die op tijd aanwezig is, meer kans hebben op een kaartje.

Zaterdag gingen de laatste 8.600 kaarten voor Feyenoord-supporters in de verkoop. Binnen het kwartier was alles uitverkocht. (ad/mvdb)


http://www.afca.nl/






[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-04-2010 13:37]


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-04-2010 14:30 by Mark Profiel van Mark

Ja, diep trieste figuren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-04-2010 14:33 by bastianus Profiel van bastianus

Tijd voor een nieuwe Picornie..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-04-2010 14:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

damn... gaat best ver


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-04-2010 14:34 by Mark Profiel van Mark

Te ver, zeg maar gerust. Maar goed, de gemiddelde Ajax-fan is nou eenmaal geen al te groot licht, dus geschiedkundig onderwijs is niet aan ze besteed.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-04-2010 14:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 april 2010 14:34 schreef Mark het volgende:
Te ver, zeg maar gerust. Maar goed, de gemiddelde Ajax-fan is nou eenmaal geen al te groot licht, dus geschiedkundig onderwijs is niet aan ze besteed.
Nou inderdaad. Het bombardement was helemaal niet in april, het was in mei.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-04-2010 14:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-04-2010 14:42 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-04-2010 13:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat een losers:

Fans Feyenoord willen niet winnen

Feyenoord heeft het ticket voor Europees voetbal binnen. Voor de Rotterdamse aanhang van de club ontstaat er nu een nieuwe prioriteit: het voorkomen van een landstitel voor gezworen vijand Ajax. Een groot deel van de fans hoopt op een verlies van hun eigen club aankomende zondag tegen FC Twente.

Daarmee willen ze Ajax een hak zetten nu die ploeg FC Twente tot op een punt is genaderd. Feyenoord-trainer Mario Been heeft begrip voor de gevoelens van de supporters. "Toch doen wij daar niet aan mee. Wij willen gewoon vierde worden en zullen alleen met het oog op blessures geen risico nemen, omdat we met een zo sterk mogelijk elftal de bekerfinale willen spelen."

De reacties van Feyenoordfans op internet zijn verdeeld. Toch lijkt het merendeel van de fans te willen verliezen van FC Twente. Een van de reageerders op Feyenoord Netwerk schrijft: "Twente laten winnen en de laatste zelf van Heerenveen winnen. Gooi er zondag nog maar wat jeugdspelers in Mario, het kan toch niet zo zijn dat wij die Amsterdammers aan de titel gaan helpen, kom op zeg." Ook wees een peiling op de website www.fr-fans.nl uit dat bijna 80% van de stemmers wil dat Feyenoord zondag verliest in Enschede.

Bekerfinale wordt dubbele wedstrijd

De finale van het bekertoernooi wordt uitgesmeerd over twee wedstrijden. Dat heeft de KNVB besloten. De gemeente Rotterdam waar de bekerfinale zou plaatsvinden, is vanochtend van het besluit op de hoogte gebracht.

De oorspronkelijke finale tussen Feyenoord en Ajax stond gepland voor 25 april in de Rotterdamse Kuip. Nu zal op die datum de eerste finalewedstrijd worden gespeeld in de Amsterdam Arena. De return is op 6 mei in De Kuip.

Reden voor de aanpassing was een verwachte confrontatie tussen supporters van beide clubs. Of er supporters bij de twee finalewedstrijden aanwezig mogen zijn, is nog niet bekend.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-04-2010 13:40]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-04-2010 13:38 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Belachelijk. Echt bezopen. Wat een gezeik zeg, niet normaal. Al jaren is de finale 1 wedstrijd, in ieder toernooi. Flikker dan op zeg, laat dan geen supporters meekomen als het zo moeilijk in de hand te houden, is maar dit? Joodse K****Rvoetbalbond.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-04-2010 14:20 by Mark Profiel van Mark

Wat ik gewoon totaal niet begrijp is waarom in Nederland het niet mogelijk lijkt om de randvoorwaarden rondom een dergelijk duel goed te regelen, terwijl in bijv Engeland of Duitsland uit- en thuisfans gewoon met vrij vervoer door elkaar heen naar een wedstrijd kunnen.

Als ik hier in Engeland mijn collega's vertel over verplichte buscombi's en ideeen over lege uitvakken dan staan ze gewoon met hun oren te klapperen, dat zou hier ondenkbaar zijn. In de basis komt het gewoon terug op het punt dat Nederland gewoon eens die voetbalwet er doorheen moet drukken. Hooliganisme veel harder aanpakken, dan win je het voetbal weer terug voor de sjaal en pet fan.

Als andere landen het kunnen, waarom nederland dan niet? Gewoon pure luiheid, dat is het. Weg van de minste weerstand, het is makkelijker en goedkoper om het uitpubliek als slachtvee te behandelen dan om eens wat normale basale regelgeving neer te leggen. En dat wil dan in 2018 een WK organiseren, bespottelijk gewoon



Oh ja: veilig gespeeld!!!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen