IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2010 0:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Het is gewoon een feit. Je hoeft alleen de samenvattingen maar te kijken en je merkt het al. Zodra ajax aan het woord komt zit iedereen daar met een harde pik.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-01-2010 0:35 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 30 januari 2010 0:31 schreef Mark het volgende:
Op de voet gevolgd door de teletekst-supporters
Wat is volgens jou de definitie van teletekstsupporter? Mensen die nooit naar een stadion gaan?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2010 0:37 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 januari 2010 0:35 schreef bokaj het volgende:
Wat is volgens jou de definitie van teletekstsupporter? Mensen die nooit naar een stadion gaan?


Ik persoonlijk vind mensen die hun club vrij actief volgen, ook al gaan ze niet naar het stadion, geen teletekst supporters.

Feit blijft dat er enorm veel echte teletekst helden en gloryhunters zijn, maarja.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-01-2010 0:38]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2010 0:41 by Mark Profiel van Mark

@Bokaj: Nee, mensen die fan zijn van een club omdat die altijd hoog eindigt en als die club slecht draait net zo makkelijk hun loyaliteit weer verleggen. Mensen die je alleen maar hoort als 'hun' cluppie het goed doet, maar die niet thuisgeven als het eens wat minder gaat. Mensen die niet wakker liggen van een bekeruitschakeling of die niet al een week voor een belangrijke pot met zenuwen in de maag rondlopen. Kort gezegd, mensen die voetbal leuk vinden als kijksport maar niet hun hart aan een club verpand hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-01-2010 0:41]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2010 0:42 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 januari 2010 0:41 schreef Mark het volgende:
@Bokaj: Nee, mensen die fan zijn van een club omdat die altijd hoog eindigt en als die club slecht draait net zo makkelijk hun loyaliteit weer verleggen. Mensen die je alleen maar hoort als 'hun' cluppie het goed doet, maar die niet thuisgeven als het eens wat minder gaat. Mensen die niet wakker liggen van een bekeruitschakeling of die niet al een week voor een belangrijke pot met zenuwen in de maag rondlopen. Kort gezegd, mensen die voetbal leuk vinden als kijksport maar niet hun hart aan een club verpand hebben.


Kortom dus gloryhunters


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2010 0:44 by Mark Profiel van Mark

Gloryhunters en voetbalkijkers (in tegenstelling tot supporters), bijv ik kijk ook graag tennis maar ik beschouw mij geen tennis-fan. Ik wordt geen lid van een Federer fanclub of zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-01-2010 1:27 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 30 januari 2010 0:41 schreef Mark het volgende:
@Bokaj: Nee, mensen die fan zijn van een club omdat die altijd hoog eindigt en als die club slecht draait net zo makkelijk hun loyaliteit weer verleggen. Mensen die je alleen maar hoort als 'hun' cluppie het goed doet, maar die niet thuisgeven als het eens wat minder gaat. Mensen die niet wakker liggen van een bekeruitschakeling of die niet al een week voor een belangrijke pot met zenuwen in de maag rondlopen. Kort gezegd, mensen die voetbal leuk vinden als kijksport maar niet hun hart aan een club verpand hebben.
Ik was nog aan het nadenken over een antwoord, maar onderstaande is makkelijker om op te reageren.
quote:
Op 30 januari 2010 0:44 schreef Mark het volgende:
Gloryhunters en voetbalkijkers (in tegenstelling tot supporters), bijv ik kijk ook graag tennis maar ik beschouw mij geen tennis-fan. Ik wordt geen lid van een Federer fanclub of zo.
Ik ben een voetbalkijker.
Het supporten van één club, heb ik ongeveer 10 jaar geleden opgegeven. Beter voor mijn gemoedsrust enzo. Mijn sympathie ligt wel bij Sc Heerenveen, maar als ze verliezen lig ik daar echt niet meer wakker van. Ik kijk braaf alle samenvattingen van de eredivisie en de europa cup 1 en 2 en vaak ook match of the day. Ik hou van voetbal, mag ik dan af en toe eens iets in dit topic posten?

P.s.Ik vond ook dat N.E.C. benadeeld werd in het duel tegen Ajax en natuurlijk had ik het leuk gevonden als N.E.C. was doorgegaan in de beker, maar ik vind ook dat het weer tijd word voor een kampioenschap van Ajax. Gewoon voor de afwisseling, want ik heb het idee dat boring PSV weer gewoon kampioen gaat worden dit jaar. Een andere club dan Ajax zou natuurlijk nog mooier zijn, denk Twente of AZ of Feijenoord of desnoods N.E.C.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-01-2010 2:24 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 30 januari 2010 0:27 schreef Burzum het volgende:
Misschien moet je het eens wat beter volgen allemaal want het is wel overduidelijk dat die neuzen een streepje voor hebben bij de KNVB en de meeste scheidsrechters.


Ja, daarom is Ajax ook de laatste 5 jaar achter elkaar kampioen geworden

Gewoon gelul ouwe, clubhaat/rivaliteit en objectiviteit moet je uit elkaar houden

(en uiteraard krijgt de top 3 (4?) meer aandacht dan de subtop en consorten)


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-01-2010 14:59 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Voor de verandering weer eens een boeiende Klassieker met veel strijd! Pieter Vink floot zeer behoorlijk, maar Feyenoord kwam in de 2e helft goed weg toen De Vrij pootje haakte bij Suarez. Al met al was 1-1 een goede weerspiegeling van de verhoudingen op het veld.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2010 17:21 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 januari 2010 1:27 schreef bokaj het volgende:
Ik hou van voetbal, mag ik dan af en toe eens iets in dit topic posten?



Van mij mag je, voetbaldiscussies zijn altijd leuk. Mijn reactie was puur gericht op de nogal flauwe 'calimero' opmerking van Psychonaut. Voegde niks toe en was ook totaal niet inhoudelijk op de discussie gericht, ofwel gewoon stokerij. Kan ik best hebben, maar dan niet van iemand die zelf totaal geen binding heeft met een club of (in zijn geval waarschijnlijk) zelfs met voetbal in het algemeen. Dan heb je weinig recht van spreken om anderen voor vanalles en nog wat te gaan zitten uitmaken.

On-topic: zeer blij met de overwinning van gisteren, al bied ik bij deze meteen mijn excuses aan richting alle voetballiefhebbers voor het tenenkrommend schandalig slechte voetbal dat door beide ploegen op de met gelegd werd. Echt een diep trieste flipperkast-vertoning, maar gelukkig in elk geval 3 punten. Dat is nu even wat telt (sorry Mental! ).

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-01-2010 17:24]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental.
Usericon van mental.
Posted 31-01-2010 19:54 by mental. Profiel van mental.

Geeft niet, kerel, ik kan het hebben, wij maken ons al op voor de jupiler league, hehe.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-01-2010 22:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 31 januari 2010 17:21 schreef Mark het volgende:
On-topic: zeer blij met de overwinning van gisteren, al bied ik bij deze meteen mijn excuses aan richting alle voetballiefhebbers voor het tenenkrommend schandalig slechte voetbal dat door beide ploegen op de met gelegd werd. Echt een diep trieste flipperkast-vertoning, maar gelukkig in elk geval 3 punten. Dat is nu even wat telt (sorry Mental! ).


Ik zag precies het doelpunt, dus ik vond het wel prima. Ik kan trouwens niet wachten tot de velden er weer wat fatsoenlijker bijliggen, want deze competitieronde was niet om over naar huis te schrijven. Alleen het veld in De Kuip lag er goed bij (zoals altijd ).



Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 01-02-2010 1:04 by Ravnajuv (Redacteur) Profiel van Ravnajuvhttp://https://www.facebook.com

Ik ben voor het eerst sinds 1998 echt helemaal van slag geweest na een nederlaag. Niet zozeer de nederlaag, maar de manier waarop ADO de 1-1 en 2-1 mag maken... Echt, ik klaag zelden tot nooit over een scheids, maar wat Blom deed sloeg nergens op.

Dinsdag uit naar VVV, ik durf al niet meer te kijken


Hafgufa


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-02-2010 7:07 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 31 januari 2010 14:59 schreef Tenderstrike het volgende:
Voor de verandering weer eens een boeiende Klassieker met veel strijd! Pieter Vink floot zeer behoorlijk, maar Feyenoord kwam in de 2e helft goed weg toen De Vrij pootje haakte bij Suarez. Al met al was 1-1 een goede weerspiegeling van de verhoudingen op het veld.



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2010 12:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 januari 2010 0:27 schreef Burzum het volgende:
Misschien moet je het eens wat beter volgen allemaal want het is wel overduidelijk dat die neuzen een streepje voor hebben bij de KNVB en de meeste scheidsrechters.


Je verwart partijdigheid met scheidsrechters die niet tegen de druk van het thuispubliek kunnen.

Dit ontkracht die slachtofferrolbewering nog verder:

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/124478/Vink_Ik_had_een_strafschop_moeten_geven.html


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-02-2010 23:03 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Wat een mongoloïde jood die Nijhuis, niet te zuinig. Ajax kan alleen winnen als de volledige arbitrage daaraan meewerkt lijkt het.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-02-2010 23:05]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-02-2010 23:17 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

De Jonge treedt terug als trainer Heerenveen
Uitgegeven: 3 februari 2010 21:31
Laatst gewijzigd: 3 februari 2010 21:41

HEERENVEEN - Jan de Jonge legt zijn functie als interim-trainer van sc Heerenveen neer. Dat heeft de Friese club woensdagavond bekendgemaakt.

© ANPDe Jonge werd begin september 2009 aangesteld als tijdelijke vervanger van de Noor Trond Sollied.

De Jonge laat weten sindsdien alles gedaan te hebben om Heerenveen uit het sportieve dal te halen. ''Maar het blijkt niet te werken. Ik geef daarom de opdracht terug aan het bestuur'', zegt hij in een verklaring.




Jan de Jonge blijft aan sc Heerenveen verbonden. Hij pakt zijn oude taak als hoofd opleidingen weer op. De directie van de diep gezonken Friese eredivisieclub laat weten het besluit van De Jonge te betreuren, maar eveneens te respecteren.


Andere mening

Heerenveen maakt een uiterst moeizame voetbaljaargang door. Onder Sollied werd vorig seizoen de beker gewonnen en de verwachtingen voor de nieuwe competitie waren hooggespannen. In de praktijk viel de seizoenstart tegen.

De clubleiding en Sollied bleken er vervolgens een andere mening op na te houden, waarna de Noor na vijf competitieduels vertrok. Heerenveen verklaarde toen het plotselinge afscheid door te grote cultuurverschillen tussen de Noorse trainer en de Friese club.


Onderste regionen

Onder Jan de Jonge werden de prestaties echter niet beter. Dinsdagavond verloren de Friezen na een dramatisch begin van de wedstrijd met 3-1 bij VVV-Venlo.

Het was de dertiende nederlaag in 20 competitiewedstrijden. sc Heerenveen bevindt zich in de onderste regionen van de eredivisie. De ploeg heeft drie punten meer dan nummer voorlaatst Willem II.

De clubleiding gaat zich beraden op de nieuwe situatie en hoopt eind deze week meer duidelijkheid te kunnen geven over de invulling van het hoofdtrainerschap van Heerenveen.

© ANP



Tja, vind dit best sneu voor de Jonge. Denk dat Heerenveen beter wat middelmatige spelers weg kan schoppen, en de bak met centen van Sulemanji en Alves moet besteden om een paar echt goede spelers op de kop te tikken inplaats van al dat geld op te potten om het stadion uit te breiden.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-02-2010 10:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Everse interim-hoofdtrainer sc Heerenveen
Uitgegeven: 5 februari 2010 09:39
Laatst gewijzigd: 5 februari 2010 10:09

HEERENVEEN - Jan Everse zit tot het einde van het seizoen als hoofdtrainer op de bank bij sc Heerenveen.
Dat liet algemeen directeur Yme Kuiper vrijdag weten. Everse neemt de taken over van Jan de Jonge, die woensdag zijn functie neerlegde.

De Jonge was ook al als interim-coach werkzaam na het ontslag eind augustus van Trond Sollied. De Noor had Heerenveen vorig seizoen naar winst van de KNVB-beker geleid.





Opgestapt

Onder De Jonge verbeterden de sportieve prestaties van de Friezen echter niet. Een dag na de nederlaag tegen VVV-Venlo (3-1) besloot De Jonge op te stappen en zijn oude taak als hoofd jeugdopleidingen weer op te pakken.

Everse werd in oktober ontslagen bij FC Zwolle en ging daarna aan de slag bij amateurclub RVVH. De 56-jarige Rotterdammer speelde in zijn actieve voetbalcarrière voor Feyenoord en Ajax.

Hij trainde daarna diverse amateurclubs. Everse werkte in het betaald voetbal bij Sparta Rotterdam en FC Zwolle. De coach was ook een jaar werkzaam in Finland bij FC Jokerit.


Onvoldoende grond

De Rotterdammer werd vorig jaar oktober vanwege de teleurstellende resultaten bij FC Zwolle op non-actief gesteld. In het afgelopen seizoen kwam de club uit de Jupiler League ook al tot dat besluit, maar Zwolle bleek uiteindelijk onvoldoende grond te hebben voor ontslag waarop Everse zijn werkzaamheden mocht hervatten.

De belangrijkte taak voor Everse wordt om Heerenveen uit de gevarenzone te leiden. De bekerwinnaar staat na 21 duels op de teleurstellende dertiende plaats, met slechts twee punten meer dan de nummer zestien, ADO Den Haag.

Everse zit zaterdag al op de bank als Heerenveen in het eigen Abe Lenstra-stadion tegen FC Utrecht speelt. De Friezen stellen de interim-coach vrijdagmiddag rond 13.00 uur voor aan de pers.

© ANP









Of dit nu zo'n goeie keuze is....


spelfout weggehaald...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-02-2010 12:08 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Poe poe, zware wedstrijd tegen RKC gisteren, niet te zuinig. Maar goed, 3 punten, europees voetbal zal wel lukken. Dan maar hopen de we de neuzen er in de beker uitkinkelen, maar ik heb er alle vertrouwen in.

edit: moeten we wel twente even de grond intrappen eerst natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 05-02-2010 12:08]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-02-2010 3:48 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Was weer niks


.Mental.
Usericon van .Mental.
Posted 07-02-2010 3:50 by .Mental. Profiel van .Mental.

het was bij ons ook weer kut.


.Mental.
Usericon van .Mental.
Posted 07-02-2010 3:52 by .Mental. Profiel van .Mental.

quote:
Op 3 februari 2010 23:03 schreef WhiteRider het volgende:
Wat een mongoloïde jood die Nijhuis, niet te zuinig. Ajax kan alleen winnen als de volledige arbitrage daaraan meewerkt lijkt het.
slaat als een lul op een drumstel,wat je zegt, vind ik persoonlijk dan.Ajax heeft genoeg wedstrijden gehad waarin ze de arbitrage tegen hadden. zet je pisvee bril eens af joh! hehe.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-02-2010 17:18 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 februari 2010 3:52 schreef .Mental. het volgende:
slaat als een lul op een drumstel,wat je zegt, vind ik persoonlijk dan.Ajax heeft genoeg wedstrijden gehad waarin ze de arbitrage tegen hadden. zet je pisvee bril eens af joh! hehe.



Ook genoeg wedstrijden waar ze wel duidelijk voordeel hadden van de arbitrage. Zet je haakneus eens af!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-02-2010 17:31 by Mark Profiel van Mark

Zo zeg, schweinerei. Met een lichte schaamte maar blij met de punten


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-02-2010 17:35 by Lionheart Profiel van Lionheart

Mark doet een WhiteRider.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen