|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Neen vroeger was het geweldadiger |
|
quote:+1 |
|
dus jullie posten hier blind? |
|
Danny? |
|
quote: Nee, pas nadat de samenvattingen uitgezonden zijn natuurlijk. Bareuh... |
|
quote:Of teletektst bekeken is. |
|
|
|
quote: Ik niet. Ik vind het vooral klote. Feyenoord, mooie club. Als ajax daarentegen met 10-0 zou verliezen zou ik de hele week blijven lachen. |
|
quote: ik vind het knap dat die club in 1 wedstrijd een slechter doelsaldo weet te halen als de Graafschap tot nu toe... |
|
quote:'nooit' impliceert daadwerkelijk nooit, neem het letterlijk zonder een korrel zout en je zou hier nooit de reactie hebben kunnen posten, tenzij je den ogen stijf dicht hield en fukk @ Burzum, Feyenoord een mooie club? die hebben het in voorbereidingen al moeilijk tegen mijn geliefde AGOVV [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 25-10-2010 2:04] |
|
quote: Je hebt gelijk. Ik had moeten typen: doe ik ook nooit voordat de samenvattingen zijn geweest. Bareuh... |
|
quote:there you have it |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: |
|
toegegeven, hij is net zo slecht als Feyenoord gisteren klonk ook stukker beter toen ik het dacht.... |
|
quote: AGOVV? Tering wat een mongolen zijn dat zeg, vooral die supporters, je had ze eens moeten zien rennen in Zwolle toen, met die grote bek Against God and Government |
|
quote: Omdat ze de afgelopen jaren niet lekker gedraaid hebben is het niet ineens geen mooie club meer, natuurlijk. Mooiweer-supporter Na NEC vind ik Feyenoord en Utrecht toch wel de twee sympathiekste clubs in Nederland, daar hebben ze tenminste een echte achterban. Niet van die neppers zoals bij Ajax. Twente is trouwens ook een geweldige club wat dat aangaat. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
signature |
|
@ Hypnos en ja @ Mark |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 26-10-2010 3:35] |
|
de volledigheid van de homosexualiteit van Platini quoten vanaf Nu.nl doet niet wat ik verwacht per mobiel iets met niet en nooit 21ste eeuw hulpmiddelen in willen zetten, bang voor Playstation-voetbal... Ik stem Hawkeye, Ijzeren Harry, 1x per helft en heb je het fout? Kut voor je, 1 kans [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 26-10-2010 3:38] |
|
Ferrer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Oh god, doekje. Wat een jolijt toch weer. Een spanjaard die geen woord nederlands spreekt en nog nooit van zijn leven een club heeft gecoacht mag de vistassen gaan leiden. Hoe verzinnen ze het. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Menzo als assistent, ook niet best. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |