![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Menzo kreeg Cambuur al niet aan het voetballen, terwijl er daar best een aardige selectie rondloopt. Hij kiest eieren voor zijn geld, want hij zat al op de wip de laatste weken. Staat hij over 3 jaar op het bordes in Arnhem. ![]() ![]() |
|
Hoezo? Gaan ze dat opnieuw verven dan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Beetje vertrouwen in Jordania, over 3 jaar zijn ze kampioen. ![]() ![]() |
|
quote: Doet me denken aan de tijd dat ze die Portugees als trainer hadden, dat was ook al zo'n succes. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: nou, zal erom spannen hoor, de Hoofdklasse is tegenwoordig best sterk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Topklasse heet dat tegenwoordig. Ik las laatst nog een stukje over top Oss. Werd er door bezoekers gevraagd waar daar de kantine was? Mijnheer die hebben we hier niet, u bent hier in een stadion. ![]() Vitesse komt er wel weer bovenop, zo slecht is dat team niet. ![]() |
|
En van Praag heeft laten blijken wat zijn kennis van het Nederlandse profvoetbal is: quote: En je dan afvragen waarom het voetbal (vooral in de jupiler league) de kloten op gaat. Zelf miljoenen incasseren en nog geen helpende pink uit willen steken naar noodlijdende clubs, en niet eens weten welke 36 clubs er profvoetbal spelen. Daar draait het toch allemaal om? Ja, we hebben weer net zo'n clown als Kessler aan het hoofd. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 03-11-2010 21:04] ![]() |
|
WTF!? Tegen Fucking ADO? ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Mooi weekend voor de FC. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
En voor ons ook ![]() Jammer dat die 1-5 onterecht werd afgekeurd en dat Vleem een penalty miste, maar wel weer eens sinds tijden een speler bovenaan de topscorer lijst. Volgens mij sinds Hristov niet meer voorgekomen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
Ach ja, als we niet meer kunnen juichen voor Feyenoord dan gaan we Ajax maar uitlachen. ![]() ![]() |
|
quote: O, maar Feyenoord lachen we ook uit hoor. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Bij Herrie een stukje voetbal op tv gekeken. Blijft kansloos. ![]() Boeiender ![]() |
|
Wat, bij Herrie TV kijken? Bareuh... ![]() |
|
En Bayer teruggekomen van 0-1, gewonnen met 3-1. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ook ja. ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Gelijk heb je, wat een lapzwansen. Trouwens diep respect voor die tukkers wat ze presteren, vooral het spel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Heren, een dringende vraag. Ik zoek voor vanavond een live stream (eventueel tegen betaling)van de wedstrijd FC Zwolle - FC Twente, kan iemand mij verder helpen? Against God and Government ![]() |
|
https://eredivisielive.kpndrm.nl/EredivisieLive.AccessCodeShop.Web/CustomerInfo.aspx?s=8e8d9bdf-ca6f-4541-bf3f-665a61aa468b# Kost 6 euro. Wel ff je systeem testen. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Dank je ![]() Against God and Government ![]() |
|
Of je kunt Sopcast downloaden, en dan via http://www.rojadirecta.com/ een gratis stream opzoeken. Vaak redelijke kwaliteit. Streams staan er meestal 15 a 30 minuten voor aanvang van de wedstrijd. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ik heb geïnstalleerd en de wedstrijd al gevonden, straks komt de link online zegt de website, dus ik ben benieuwd, dank iig ![]() Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |