IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-10-2010 0:24 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 4 oktober 2010 0:16 schreef Hypnos het volgende:
ja, hij wauwelt wel veel.

trouwens, met drie op een bank, 1 teveel


hebben ze op Ned1 nog steeds trauma's aan De Jong vs Alonso denk je?

trouwens zalige goal van Drogba (alweer)
Volgens mij kunnen ze het niet hebben dat De Jong ondanks zijn beperkte technische capaciteiten het zo ver geschopt heeft. Types als De Jong en Davids heb je gewoon nodig in je team.

Lachen met Liverpool ook.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2010 0:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja man, wat is dat zeg



trouwens ook met Bayern

en Anderlecht


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-10-2010 0:38 by bokaj Profiel van bokaj

Paars-wit komt er wel weer bovenop en dan voor de 31ste keer kampioen worden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2010 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-10-2010 13:26 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 oktober 2010 0:24 schreef bokaj het volgende:
Types als De Jong en Davids heb je gewoon nodig in je team.


types als De Jong kan het voetbal missen als kiespijn. Mooi dat hij uit de Oranje selectie gemieterd is, van mij mag het permanent zijn


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2010 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Nederlandse bondscoach Bert van Marwijk heeft Nigel de Jong uit de selectie van het Nederlands elftal gezet. Hij heeft dat de middenvelder van Manchester City in een persoonlijk gesprek laten weten. De Jong raakte afgelopen weekend in opspraak nadat hij een zware overtreding op Hatem Ben Arfa, de Franse middenvelder van Newcastle, had begaan. Die brak daarbij zijn kuit- en scheenbeen.

In Studio Voetbal werd de Jong gisteren door analyst Hugo Borst afgeschilderd als een crimineel. "Nigel de Jong is een recidivist, een crimineel. Dat durf ik te zeggen. Sommige criminelen kunnen er niets aan doen omdat het erfelijk is bepaald. De Jong kan zichzelf ondanks alle waarschuwingen die hij krijgt gewoon niet inhouden."

Recidivist
De Jong, bij City ploegmaat van Vincent Kompany en Dedryck Boyata, was niet aan zijn proefstuk toe. Eerder dit jaar brak hij in een vriendschappelijke wedstrijd met Oranje tegen de Verenigde Staten het been van Stuart Holden en op de Wereldbeker in Zuid-Afrika deelde hij in de finale tegen Spanje een karatetrap uit aan Xabi Alonso.

Oranje speelt komende vrijdag een EK-kwalificatiepartij in en tegen Moldaviƫ. Vier dagen later volgt in Amsterdam de wedstrijd tegen Zweden





best wel een zieke man idd


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-10-2010 15:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 oktober 2010 0:12 schreef bokaj het volgende:
Ja, daar viel ik net middenin, beetje overdreven van die lui. Moraalridders zijn het, bij de BBC zijn ze wat genuanceerder.

Beetje jammer dat de nieuwe presentator van MOTD2 zo slecht is. Hij is nauwelijks te verstaan en maakt te veel domme grapjes. Ik snap dat ze misschien meer buitenlanders op tv willen in Engeland, maar leer ze eerst fatsoenlijk engels.


Die lui bij Langs de Lijn op de radio waren met elkaar in discussie of Feyenoord nou thuis of uit speelde tegen de Graafschap....Als je dat al niet eens weet


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-10-2010 16:56 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Wat een lamballen weer en dan nog tegen zo'n matig ploegje.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-10-2010 16:58 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Matig ploegje? Utrecht heeft momenteel anders een van de beste selecties sinds jaren...

Tegenover het grote ajax zal het wel een matig ploegje zijn


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-10-2010 17:04 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 4 oktober 2010 16:58 schreef Burzum het volgende:
Utrecht heeft momenteel anders een van de beste selecties sinds jaren...


Ja, en dat verklaart natuurlijk een hoop!

Ze hebben een leuk team hoor maar op een paar uitstekende spelers na is het middelmatigheid troef.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-10-2010 17:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Met die middelmatigheid winnen ze wel van die "godenzonen" van je en volkomen terecht. En Liverpool op 0-0 gehouden terwijl een overwinning terecht was geweest.



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-10-2010 17:18 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Ze spelen weer ff aardig mee en dan schieten de FCU supporters weer uit de grond, ik heb ze daarvoor tijd niet gehoord of gezien eerlijk gezegd. Maar geniet ervan, zo lang het nog duurt.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-10-2010 17:19 by Mark Profiel van Mark

Goed balen dit weekend, sta je bijna 90 minuten lang in Breda op de helft van NAC, pak je zowat 70% balbezit en met afstand de meeste schoten op doel, loop je toch nog met een schlemielige 2-0 verlies het veld af

Nou ja, voetballend ziet het er allemaal wel leuk uit, dus hopen dan maar dat die punten ook gaan komen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-10-2010 17:20 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 oktober 2010 17:18 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ze spelen weer ff aardig mee en dan schieten de FCU supporters weer uit de grond, ik heb ze daarvoor tijd niet gehoord of gezien eerlijk gezegd. Maar geniet ervan, zo lang het nog duurt.


Noem je Burzum nou een mooiweer-supporter? Pot, ketel, enz.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-10-2010 17:20 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik was er anders gewoon iedere wedstrijd bij dus ik voel me niet aangesproken. Ergens moet ik je wel gelijk geven want bijvoorbeeld bij de play-offs zat het halve stadion vol. Die glory-hunters mogen van mij ook weg blijven. Niet dat ajax die niet heeft trouwens


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-10-2010 17:21 by Mark Profiel van Mark

Als er een ploeg het predikaat gloryhunter ploeg verdient is het ajax wel, waar 95% van de aanhang 'uit de provincie' komt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-10-2010 17:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 oktober 2010 17:20 schreef Mark het volgende:
Noem je Burzum nou een mooiweer-supporter? Pot, ketel, enz.


Ik ben er nogmaals ook als het kut gaat, voor veel anderen geld dat inderdaad niet maar dat is bij ajax 90% dus wat dat betreft wel pot, ketel inderdaad.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-10-2010 17:29 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 4 oktober 2010 17:20 schreef Mark het volgende:
Noem je Burzum nou een mooiweer-supporter? Pot, ketel, enz.
Hoezo pot-ketel? Ik baseer mijn opmerking op basis van mijn gloryhunterende collega's hier in Utreg die onder hun steen vandaan gekropen zijn, niet op een trouwe supporter die elke club wel heeft. leer eens begrijpend lezen man.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-10-2010 17:30 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

In dat geval ben ik het zeker met je eens


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-10-2010 17:56 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

OK, van mij mag je mn collega's uit de Galgenwaard rossen, ze hebben namelijk passe-partouts aangeschaft, hehe.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-10-2010 19:22 by Mark Profiel van Mark

Begrijpend lezen heb ik bij jou al jaren geleden opgegeven, zeker als het op voetbal aankomt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 05-10-2010 0:33 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Kom ik nu onder een steen vandaan gekropen of valt het mij nu ook pas voor het eerst op dat NG voor 020 is?



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-10-2010 0:42 by bokaj Profiel van bokaj

020 = Ajax? Alleen als ze Champions League halen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2010 0:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en anders?


signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 10-10-2010 22:37 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Mooie opmerking net bij Studio Voetbal. Ik kreeg even niet mee wie het was, maar hij geloofde niet dat voetballers iemand opzettelijk pijn probeert te doen wanneer hij een overtreding intzet (was naar aanleiding van de overtreding van Gorter). En zo is het ook, alsof een voetballer opzettelijk een been van iemand gaat breken. Ik ben namelijk ook van mening dat bijv. de overtredingen van De Jong die de afgelopen weken in het nieuws waren, allemaal geen opzet waren, maar gewoon hoogst ongelukkig.
Als het aan Jack en co zou liggen, dan zou voetbal een ontzettende mietjes sport zijn. Dat ze lekker handbal gaan kijken!
Maar waarom zit Hans Kraay nu ineens bij Studio Voetbal? Gaan ze het vies spelen met VI?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen