|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee Jr. Er kwamen verbazingwekkend genoeg redelijk mooie uitspraken uit zijn mond. Hij snapt het spelletje tenminste en snapt dat voetbal geen mietjessport is. |
|
Nee, vind je het gek, hij was zelf bepaald ook niet de meest subtiele speler She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
signature |
|
Heb de NL - SE helaas geien vanaf de 63e minuut ofzo. Wel fijne uitslag. |
|
Dat ging goed, Nederland is al bijna geplaatst. Hoe gaat het in België? |
|
nice, die Ola zal wel weer een excuus hebben gevonden though, fukker en Hyp, Aut-NL was kort terug 3-4, na 3-0 achterstand voor NL is BE echt zo dramatisch? |
|
quote: verschrikkelijk!!! thuis 1-2 aan de rust tegen oostenrijk dan 2-2 , een Oostenrijker eruit 2-3 door de Oostenrijkers 3-3 in 88ste minuut, 4-3 in 90 ste WIIII en dan ... 4-4 in 93 signature |
|
Engeland loopt zichzelf weer lekker voor schut te zetten. 0-0 thuis tegen Montenegro, met echt belabberd slap voetbal. Tekenend voor hun aanvalskracht: debuterende invaller was de 33-jarige Bolton Wanderer spits Kevin Davies.... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Gelukkig kun je niet degraderen. Om toch nog even een lichtpuntje te noemen. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En Hiddink en de Turken ook alweer onderuit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: verschrikkelijk... mits winst tegen 10 Hitlers waren we tweedes... nu ongeveer voorlaatste en ja.... Engeland..; Davies is een goeie... bij Bolton! Niet in het Engelse team toch! signature |
|
quote:Dat is toch met al die spelers zo. Bij de club zijn ze goed en als ze voor Engeland moeten uitkomen zijn ze niks meer. Niemand haalt zijn vorm. |
|
Belgie blijft me in negatieve zin verbazen. Zo veel talent daar momenteel, maar de Rode Duivels falen desondanks keer op keer. Met zo'n selectie moet je toch gewoon minstens vol mee kunnen doen om plek 2 in de poule? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
is juist idd. ik zou niet weten bij Engeland wie ik als aanvaller moet opstellen. Die van Tottenham en Aston Villa zijn geen echte toppers, de rest zijn vechters of ploegspelers. Geen individuen... behalve Rooney dan http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-2012/article/detail/1168961/2010/10/12/Rode-Duivels-spelen-na-knotsgekke-match-4-4-gelijk.dhtml signature |
|
quote: dat is geen ploeg, geen leiders, geen verstand. veel talent maar geen bindmiddel veel goeie wil en techniek, maar is zoooo fragiel allemaal mentaal een RAMP signature |
|
zie ik Hypnosje over 1 jaar en 8 mmaanden in oranje shirt door Polen zwerven?? |
|
quote:Ze zijn nog wat te jong allemaal. Hebben jullie wel 30+ in jullie team? |
|
quote: unkie is het in Polen? oranje alleszins EK is mij eender, ik kan niet anti-Brazilië zijn.. dus ja AlbaniË is goed bezig anders, of Slovakije of zo signature |
|
quote: Simons... Kompany? trouwens, Oostenrijk was even jong. tussen haakjes: 3 kopballen binnen na stilstaande fases [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-10-2010 23:15] signature |
|
quote:kopie van Aut-NL dus, alledrie uit stilstaande situaties, 2 kopballen geloof ik ja, polen en oekraine Bart Beazilie doet niet mee, anders zouden we er weer gehakt van maken enzo |
|
quote:2 is te weinig en het zijn subtoppers. Paar jaartjes geduld voor België, als jullie dan nog bestaan. En Kompany is nog maar 24. http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-2012/article/detail/1168949/2010/10/12/Match-tussen-Italie-en-Servie-stilgelegd-na-zware-rellen.dhtml Andere wedstrijden nu op Eurosport. Even loeren. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 12-10-2010 23:41] |
|
quote: signature |
|
Dikke vette *ZUCHT* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |