|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo zeg, de Groningne aanhang is me toch een partij pissed off http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=1894&st=0&sk=t&sd=a&start=3150 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo slim van dhr. Jans. Als Martin Jol volgend seizoen naar Feyenoord zou gaan en het nu al bekend zou maken, vergelijk 't daar maar mee. Die haat zit in het Noorden erg diep. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Dat was te verwachten. |
|
quote: Ach kom, alsof die 'derby' daar ook maar iets voorstelt. Als je nou Heerenveen versus Cambuur zegt, ja, dan heb je wellicht een punt, maar Groningen-Heerenveen? Pure nepderby als je het mij vraagt, stelt echt geen drol voor. Ajax-Feyenoord is van een heel ander niveau. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En terecht! Geeft Jans aan een nieuwe uitdaging (lees: buitenland oid) aan te willen gaan gaat hij naar een team met ongeveer zelfde begroting, zelfde capaciteit stadion, zelfde ambities maar wel aartsvijand van je oude team, suffe supporters en niet echt denderende toekomstperspectieven. Kansloos, er waren echt wel betere teams die hem zouden kunnen gebruiken. |
|
quote:Het is zo dat dat in Groningen anders ligt dan in Heerenveen. Het valt wel aan te raden om in Groningen je Heerenveenvaantje even uit de auto te halen. Andersom hoeft dat niet. |
|
quote: wat een bullshit. al die supporters halen alleen ludieke acties uit zoals elkaars middenstip jatten, maar haat? ga toch buiten spelen |
|
quote: Zal ik er een NEC-Vitesse van maken dan? Ik ben zelf een Groninger, ken aardig wat fanatieke Z-siders. Die gaan nog liever dood dat dat ze de grens over gaan. "Het kan vriezen, het kan dooien. Ik heb liever dooie Friezen" (citaat) En idd, bij de Groningers ligt het een stuk gevoeliger dan bij Heereveen. (die zijn op dit moment sowieso blij met een capabele trainer, wie dan ook ) [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 23-02-2010 8:03] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Klasse antwoord man, maar het regent buiten... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dat bedoel ik dus, helemaal +1. Bij echte derby's denk ik aan Ajax-Feyenoord, NEC-vistas, Twente-Heracles wellicht, misschien ook willem II-NAC nog. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 23-02-2010 8:03] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
signature |
|
Brrr.... gisteren bij MOTD hebben ze het gelukkig niet al te uitgebreid herhaald. |
|
nee, niet echt, de niet-handshake van Terry en Bridge heb ik wel nog herhaald signature |
|
Heerenveen was weer huilen met de pet op. spelfout weggehaald... |
|
Nogal ja. |
|
quote:Ja, was er live bij. Heel fijn. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, ik kreeg ook kaarten aangeboden van iemand die niet kon, maar ik zag de bui al hangen en heb ze maar niet aangenomen... spelfout weggehaald... |
|
quote:ze moeten Arsenal wel hebben de laatste seizoenen. |
|
quote: Dus jij neemt serieus de kaarten niet aan omdat je denkt dat ze gaan verliezen |
|
Het was ook kutweer... spelfout weggehaald... |
|
Ok, het is even geleden dat het erover ging hier, maar er werden complete oerwouden misgeslagen toen het hier over derby's ging. De enige echte derby, is altijd nog die tussen Sparta Rotterdam en Feyenoord. |
|
Hoe verzint hij het, wat een malloot: Ibrahim Kargbo stuurt aan op een vertrek bij Willem II. De middenvelder uit Sierra Leone zit bij de Tilburgers tegenwoordig vooral op de reservebank en denkt te weten waaraan dat ligt. 'Onder alle trainers bij Willem II heb ik altijd gespeeld', vertelt Karbo aan het AD. 'Totdat Fons Groenendijk (de ruim drie weken geleden ontslagen trainer, red.) hier begon. Natuurlijk ben ik gaan nadenken over wat ik verkeerd deed. Volgens mij is er slechts één optie. Kijk, Fons is een Ajacied. En in 2007 miste Ajax op de laatste speelronde de titel, omdat er met één doelpunt te weinig van Willem II werd gewonnen.' 'Ik stond toen namens Willem II in het veld. Ik denk dat hij me vanwege het verspelen van het kampioenschap nooit mocht', luidt de slotconclusie van Kargbo. De middenvelder stelt verder dat hij binnenkort met de clubleiding om tafel wil om zijn toekomst te bespreken. 'Ik wil niet meer op de bank zitten. Zoals het nu gaat, trek ik niet langer. Dus kan ik beter in de zomer vertrekken.' Kargbo heeft in Tilburg nog een doorlopend contract. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wat een complotneger Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |