IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-08-2011 23:38 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

inderdaad
haifa was eigenlijk beter
maar genk heeft ervoor gevochten en op basis daarvan... verdienen ze dit
prachtig voor het belgische voetbal natuurlijk


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-08-2011 18:59 by Mark Profiel van Mark

Cillessen alsnog naar Ajax, voor 3,2 miljoen plus een bonuspakket dat kan oplopen tot 0,5 miljoen, en 10% van de toekomstige verkoopopbrengst boven de huidige transferwaarde.

Een mooi bedrag voor ons. Jammer om Jasper te zien gaan, maar gelukkig hebben we Babos nog achter de hand. Nou moet er toch in de komende dagen nog wel snel iets bij, want ten opzichte van vorig seizoen zijn we nou al Cillessen, Vleminckx, Davids, Sibum, Zomer, Otten, en Zimling kwijt, terwijl we alleen Nijland, Platje, Ibrahim en Koolwijk ervoor terug hebben gezien (en een of andere jonge Hongaarse spits, maar die zal denk ik nog niet klaar zijn voor het grote werk).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2011 20:12 by Mark Profiel van Mark

Knijp me, ik droom!!

Vadocz terug bij NEC! Man man man, zo'n beetje het beste nieuws OOIT. Beste voetballer die ik ooit in een NEC shirt gezien heb, en hij komt gewoon transfervrij bij ons terug. Kippenvel, onbeschrijflijk. We gaan europa in!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2011 20:52 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Fer > Twente
Bakkal > Feyenoord (huur)
Guidetti > Feyenoord (huur)
Matavz > PSV
Ruiz > Fulham
Bulykin > Ajax
Pjanic > AS Roma

Dat zijn wat mij betreft tot nu toe de meest opvallende transfers van vandaag. Van Vadocz heb ik niet zo'n beeld (meer), maar ik ben benieuwd naar 'em als jij er zo enthousiast over bent, Mark.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-08-2011 21:10 by bokaj Profiel van bokaj


Wonderbaarlijke opstanding.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2011 21:47 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 augustus 2011 20:12 schreef Mark het volgende:
Knijp me, ik droom!!

Vadocz terug bij NEC! Man man man, zo'n beetje het beste nieuws OOIT. Beste voetballer die ik ooit in een NEC shirt gezien heb, en hij komt gewoon transfervrij bij ons terug. Kippenvel, onbeschrijflijk. We gaan europa in!!


Die had ik graag bij Heerenveen willen zien....


spelfout weggehaald...


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 31-08-2011 22:23 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

In navolging van Tenderstrike, maar dan voor België, de opvallendste transfers:

Mémé Tchité > Al-Ain
Christian Brüls > Gent (En niet Genk, zoals verwacht)
Bulykin > Ajax
Geraerts > OHL
Viane > Antwerp (Na 20(!) jaar Cercle)

Tja, eigenlijk weinig opvallende transfers nog, die laatste dag. Ben benieuwd of er nog doorbraken komen in de zaken rond Tshimanga en Debruyne.

Intussen heeft Newcastle snel een helikopter ingelegd om Ruiz naar daar te vliegen. Fulham leek al zeker, maar Newcastle heeft het bod van 12 miljoen al minstens geëvenaard. Ben benieuwd wat dat nog wordt!

[Dit bericht is gewijzigd door ProgressiveFan op 31-08-2011 22:30]


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2011 22:40 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Haha, ik ben benieuwd wat Ruiz uiteindelijk gaat kiezen.

Het schijnt dat Chelsea een bod van 45 miljoen heeft uigebracht op Modric, maar dat dit bod afgewezen is door Tottenham.

En Royston Drenthe schijnt naar Everton te verkassen.



ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 31-08-2011 22:44 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

quote:
Op 31 augustus 2011 22:40 schreef Tenderstrike het volgende:
Het schijnt dat Chelsea een bod van 45 miljoen heeft uigebracht op Modric, maar dat dit bod afgewezen is door Tottenham.



Eigenlijk toch echt ongelooflijk, die verschillen...
In België is er geen enkele club die een bod van zelfs 20 miljoen minder zou kunnen afslaan, en daar doen ze boden van 45 miljoen doodleuk van de hand?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-08-2011 22:47 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 31 augustus 2011 22:44 schreef ProgressiveFan het volgende:
Eigenlijk toch echt ongelooflijk, die verschillen...
In België is er geen enkele club die een bod van zelfs 20 miljoen minder zou kunnen afslaan, en daar doen ze boden van 45 miljoen doodleuk van de hand?
Logisch, het is een directe concurrent. Als de club de speler niet kwijt hoeft, gaat het gewoon niet door.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2011 22:47 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Eerlijk gezegd heb ik die hype rondom Modric nooit zo begrepen. Prima speler voor Tottenham, maar geen absolute wereldtop. En daarbij denk ik dat hij totaal niet past bij Chelsea.

En Twente heeft aangegeven het geld voor Ruiz niet in z'n geheel opnieuw te investeren; ze geven 5,5 miljoen voor Fer en hebben nu 6 miljoen geboden voor Tadic (FC Groningen).



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2011 22:48 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 31 augustus 2011 22:47 schreef bokaj het volgende:
Logisch, het is een directe concurrent.


Uhm, nee. Tottenham gaat dit seizoen een stuk lager eindigen dan Chelsea. Als Tottenham Chelsea als directe concurrent ziet, dan overschatten ze zichzelf behoorlijk.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-08-2011 23:13 by bokaj Profiel van bokaj

KNVB: Transferwindow is competitievervalsing

De voetbalbond KNVB gaat komende maand tijdens een UEFA-congres op Cyprus de transferwindow aan de kaak stellen. Dat zegt directeur Bert van Oostveen. 'Voornamelijk uit het oogpunt van competitievervalsing,' zegt hij in De Telegraaf.

'Als ik steun krijg bij mijn collega's, dan zullen we er richting UEFA, FIFA en internationale spelersvakbond FIFPRO zeker mee aan de slag gaan en met voorstellen komen.'

Het is de KNVB een doorn in het oog dat een speler eerste een wedstrijd of vier voor de ene en daarna voor een andere club kan uitkomen. 'Dat noem ik competitievervalsing,' zegt Van Oostveen in De Telegraaf. 'Je moet denken aan een transferwindow, die voor aanvang van alle competities sluit en dan is 31 juli een mooie datum. Je kan daarbij overwegen om het begin van de transfertermijn met twee weken te vervroegen. Hetzelfde voorstel kan je voor de winter doen. Niet de hele maand januari, maar vanaf kerst tot half januari.' (Redactie)

Beetje jammer dan dat alle competities niet tegelijk beginnen. In rusland zijn ze al een tijdje weer begonnen met de competitie.


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 31-08-2011 23:17 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Maar ik zou het voor ons een goed idee vinden, want inderdaad, dit is verwarrend, kan een invloed hebben op de prestaties van spelers, en bovendien lijkt een maand me lang genoeg...
Competities die op een ander moment beginnen zijn dan wel weer een probleem, zoals je aanhaalde, maar ik denk dat toch een minderheid aan landen is, zou daar dan geen oplossing voor te bedenken zijn?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2011 23:18 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En in Scandinavië voetballen ze in de zomer ook gewoon door. Je kan nooit iedereen tevreden krijgen, maar een kortere transferwindow lijkt me prima, twee weken ofzo. Dan heb je ook niet dat gezeur zoals met Fer.

"Eerste bod afgewezen"
"Tweede bod afgewezen"
"Fer blijft echt bij Feyenoord"
"Ultiem bod FC Twente"
"Fer blijft toch echt bij Feyenoord"
"Fer toch naar Twente"

Of je hebt dit gezeur nog wel alleen dan verspreid over een kortere periode.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2011 23:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 31 August 2011 21:47 schreef varanus het volgende:
Die had ik graag bij Heerenveen willen zien....
Heerenveen heeft het ook geprobeerd hem te halen, maar is afgetroefd door zijn oude club...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2011 23:25 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 31 August 2011 23:20 schreef NecRobert het volgende:
Heerenveen heeft het ook geprobeerd hem te halen, maar is afgetroefd door zijn oude club...


Tsja, al zo'n speler moet kiezen tussen een ploeg waar hij al positieve ervaringen heeft en een ploeg die daar vrijwel aan gelijkwaardig is qua voetbalniveua (hoewel ik Heerenveen toch iets hoger inschat), dan ben je bij voorbaat al kansloos.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-08-2011 23:26 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 31 August 2011 22:48 schreef Tenderstrike het volgende:
Uhm, nee. Tottenham gaat dit seizoen een stuk lager eindigen dan Chelsea. Als Tottenham Chelsea als directe concurrent ziet, dan overschatten ze zichzelf behoorlijk.
Tottenham gaat niet voor een Champions League plek dit jaar? Dat wist ik niet.

Ik krijg de engelse competitie niet meer zo goed mee, met dank aan Ziggo voor het verdwijnen van BBC2.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2011 23:28 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ze gaan waarschijnlijk wel voor een CL-plek, maar ik schat Chelsea en de beide Manchesters toch een stuk hoger in. Die vierde plek zal gaan tussen Tottenham, Arsenal, Liverpool en wellicht Everton o.i.d..

Edit; Benayoun op huurbasis naar Arsenal. Prima speler hoor, maar of het nu echt een versterking is...

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 31-08-2011 23:31]



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-09-2011 10:09 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 31 augustus 2011 20:12 schreef Mark het volgende:
Knijp me, ik droom!!

Vadocz terug bij NEC! Man man man, zo'n beetje het beste nieuws OOIT. Beste voetballer die ik ooit in een NEC shirt gezien heb, en hij komt gewoon transfervrij bij ons terug. Kippenvel, onbeschrijflijk. We gaan europa in!!

Opportunisme viert hoogtij.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-09-2011 10:14 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 31 augustus 2011 22:47 schreef Tenderstrike het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik die hype rondom Modric nooit zo begrepen. Prima speler voor Tottenham, maar geen absolute wereldtop. En daarbij denk ik dat hij totaal niet past bij Chelsea.

En Twente heeft aangegeven het geld voor Ruiz niet in z'n geheel opnieuw te investeren; ze geven 5,5 miljoen voor Fer en hebben nu 6 miljoen geboden voor Tadic (FC Groningen).

PSV had beter naast Matavs ook Tadic moeten aantrekken aangezien Matavs 90 procent van zijn voorzetten erin legde. Datzelfde geldt voor Ajax die Verhoek samen met die Rus had moeten inlijven, alleen had dat geen pakketdeal kunnen worden.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-09-2011 10:27 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 augustus 2011 20:52 schreef Tenderstrike het volgende:
Fer > Twente
Bakkal > Feyenoord (huur)
Guidetti > Feyenoord (huur)
Matavz > PSV
Ruiz > Fulham
Bulykin > Ajax
Pjanic > AS Roma



VADOCZ -> NEC

NEC nu na Ajax het beste middenveld in de Eredivisie!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-09-2011 10:34 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 augustus 2011 23:26 schreef bokaj het volgende:
Tottenham gaat niet voor een Champions League plek dit jaar? Dat wist ik niet.

Ik krijg de engelse competitie niet meer zo goed mee, met dank aan Ziggo voor het verdwijnen van BBC2.


Volgens mij is Tottenham de laatste decennia nooit meer dan een subtopper/middenmoter geweest.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-09-2011 10:35 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 augustus 2011 23:20 schreef NecRobert het volgende:
Heerenveen heeft het ook geprobeerd hem te halen, maar is afgetroefd door zijn oude club...


Denk dat ook meespeelde dat Vadocz een aardig salaris vraagt en op voorhand maar voor 1 seizoen vastgelegd wilde worden, of met een gelimiteerde transferclausule. Hij wil namelijk graag weer zo snel mogelijk een stap omhoog doen. Kan me goed voorstellen dat Heerenveen geen trek had in een speler die zich niet voor langer dan een jaar of met een gelimiteerde transfersom wilde laten vastleggen. Ik vermoed dat hij voor NEC zijn salariseisen iets heeft versoepeld (hij had het bij ons erg naar zijn zin en NEC is voor hem zeer belangrijk geweest in zijn carriere) en ongetwijfeld hebben onze investeerders met veel plezier wat bijgelapt, want Vadocz is nog altijd een cultheld in de Goffert.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-09-2011 10:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 september 2011 10:09 schreef Teneighty het volgende:
Opportunisme viert hoogtij.


Uiteraard, het is voetbal. We leven per seizoen. Plus het is de sport bij uitstek om lekker ongegeneerd een beetje bij te chargeren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen