IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-12-2011 15:12 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Of het nu steeksproefgewijs was of gewoon een fout van de beveiliging, het is een feit dat deze drol moedwillig de keeper van AZ heeft aangevallen en dus is Ajax aansprakelijk. Ajax kan de veiligheid van haar gasten niet waarborgen klaar! En wat mij betreft mag Ajax de beker uit geknikkerd worden ten eerste om dit voorval en omdat ik die Amsterdamse arrogantie niet kan zien of luchten, tijdens het voetbal niet en zeker niet omdat geouwehoer in het bestuur en met die seniele clown van een Cruijf.


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-12-2011 15:30 by Mark Profiel van Mark

Gast had ook al een stadionverbod, dus Ajax heeft daar echt een flinke steek laten vallen en zal hier nog wel de rekening voor gepresenteerd krijgen. Rode kaart gewoon seponeren en de wedstrijd met 11 man laten hervatten vanaf minuut 38.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-12-2011 15:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 december 2011 15:12 schreef Rotzak het volgende:
Of het nu steeksproefgewijs was of gewoon een fout van de beveiliging, het is een feit dat deze drol moedwillig de keeper van AZ heeft aangevallen en dus is Ajax aansprakelijk. Ajax kan de veiligheid van haar gasten niet waarborgen klaar!



Gelukkig werkt dat in Nederland juridisch niet direct zo. Als Ajax inderdaad alles heeft gedaan wat van verwacht wordt, zal Ajax niet aansprakelijk gesteld worden of in ieder geval niet zwaar gestraft worden.

Blijft het debiel dat het systeem blijkbaar zo is ingericht dat iemand met een stadionverbod er nog zo makkelijk inkomt.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 22-12-2011 17:01 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666



Ja hoor...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2011 20:10 by Forever After Profiel van Forever After

Burgemeester Alkmaar alert op ontwikkelingen
Laatste update: 22 december 2011 18:38

ALKMAAR - De burgemeester van Alkmaar, Piet Bruinooge, is alert op de beslissingen die de KNVB neemt naar aanleiding van de mishandeling van de doelman van AZ door een supporter in de Amsterdam Arena woensdagavond.

Afhankelijk van het handelen van de KNVB en het gedrag van de supporters bekijkt hij later of het nodig is extra maatregelen te treffen rond komende wedstrijden tussen de voetbalploegen uit Alkmaar en Amsterdam.

Dat liet de burgemeester donderdag weten. Hij ziet geen aanleiding direct maatregelen te nemen.

''Ik was bij de wedstrijd aanwezig en ben geschrokken van de ontstane situatie. Maar hoe ernstig ook, ik beschouw dit als een incident, waarbij één enkel iemand de voetbalsfeer verpest voor heel veel mensen'', aldus Bruinooge.

Overleg

De burgemeester voerde donderdagmiddag overleg met de directie van AZ, de politie in Alkmaar en het Openbaar Ministerie over de ontstane situatie.

''Ik bereid mij voor op ontwikkelingen die zich in de aanloop van de wedstrijd AZ-Ajax op 22 januari voor kunnen doen. Mijn stelling daarbij is dat ik het niet verantwoord vind daarvoor meer maatschappelijk kapitaal in te zetten dan in een gebruikelijke situatie."

"Dit gelet op de beperkte beschikbaarheid. Dreigt echter de openbare orde voor, rond of tijdens deze wedstrijd in het geding te komen, dan zal ik passende maatregelen nemen en gebruik maken van mijn bevoegdheden.''

© ANP / Nu.nl

Om te beginnnen zouden ze de btw op voetbaltickets kunnen verhogen zodat die hooligans zelf een paar busjes extra ME sponsoren, al heeft een burgemeester daar weinig invloed op vrees ik.


 


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 22-12-2011 20:23 by Blueprint Profiel van Blueprint

Misschien identificatieplicht instellen bij voetbalstadions?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2011 20:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en een verplichte IQ test


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-12-2011 21:00 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Dan wordt het stil in Jan Breydel.

quote:
Op 22 december 2011 15:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Blijft het debiel dat het systeem blijkbaar zo is ingericht dat iemand met een stadionverbod er nog zo makkelijk inkomt.
Toch maar die meldplicht? Controle bij de ingang is niet goed mogelijk.

edit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbalwet_%28Nederland%29 Na maximaal een jaar ben je weer van je meldplicht af.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-12-2011 21:04]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-12-2011 21:33 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 22 december 2011 15:12 schreef Rotzak het volgende:
En wat mij betreft mag Ajax de beker uit geknikkerd worden ten eerste om dit voorval en omdat ik die Amsterdamse arrogantie niet kan zien of luchten, tijdens het voetbal niet en zeker niet omdat geouwehoer in het bestuur en met die seniele clown van een Cruijf.


Gast, ik lees jouw posts/commentaren altijd graag en kan er smakelijk om lachen, maar dit slaat, afgezien van je 1e punt, helemaal nergens op.



[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 22-12-2011 21:34]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-12-2011 21:35 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 22 december 2011 21:00 schreef bokkie666 het volgende:
Dan wordt het stil in Jan Breydel.

Toch maar die meldplicht? Controle bij de ingang is niet goed mogelijk.

edit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbalwet_%28Nederland%29 Na maximaal een jaar ben je weer van je meldplicht af.


Dat schiet inderdaad niet op, al vind ik een meldplicht dikke prima!



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-12-2011 21:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 22 december 2011 21:33 schreef Count Steel het volgende:
Gast, ik lees jouw posts/commentaren altijd graag en kan er smakelijk om lachen, maar dit slaat, afgezien van je 1e punt, helemaal nergens op.




Dat 'Amsterdamse arrogantie' is je red button?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-12-2011 21:43 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Die Esteban is keeper en mag zijn handen gebruiken, waarom schopt hij die malloot dan ipv hem een paar hoeken op zijn kanis te geven?


5 Euro's? Op je muil!!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-12-2011 21:49 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 22 december 2011 21:42 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat 'Amsterdamse arrogantie' is je red button?


Youknowmemyfriend


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 22-12-2011 22:38 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 22 december 2011 15:30 schreef Mark het volgende:
Gast had ook al een stadionverbod, dus Ajax heeft daar echt een flinke steek laten vallen en zal hier nog wel de rekening voor gepresenteerd krijgen. Rode kaart gewoon seponeren en de wedstrijd met 11 man laten hervatten vanaf minuut 38.

Ze hebben helemaal geen steken laten vallen. Hij is met een ticket van een cc houder binnengekomen, hoe wil je dat tegenhouden? Geen wedstrijden meer spelen. Ajax zou zichzelf moeten terugtrekken uit het bekertoernooi, want er is toch geen winst meer te behalen.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 22-12-2011 22:43 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 22 december 2011 22:38 schreef Teneighty het volgende:
Ze hebben helemaal geen steken laten vallen. Hij is met een ticket van een cc houder binnengekomen, hoe wil je dat tegenhouden? Geen wedstrijden meer spelen. Ajax zou zichzelf moeten terugtrekken uit het bekertoernooi, want er is toch geen winst meer te behalen.


Je kunt ervoor zorgen dat mensen niet zomaar op het veld kunnen komen of ID-verplichting invoeren voor de vakken waarbij dat kennelijk wel het geval is.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 23-12-2011 12:16 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 22 december 2011 22:43 schreef Blueprint het volgende:
Je kunt ervoor zorgen dat mensen niet zomaar op het veld kunnen komen of ID-verplichting invoeren voor de vakken waarbij dat kennelijk wel het geval is.

Goed lezen is moeilijk blijkbaar. Die maatregel waar jij voor pleit is onuitvoerbaar. Waarom moet dat opeens nadat er voor de eerste keer in 15 jaar een supporter het veld betreedt alsof je alle risico's kunt uitsluiten? Afgelopen jaar is Ajax echt ontiegelijk veel te verwijten geweest, maar deze keer echt niet.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-12-2011 17:25 by Blueprint Profiel van Blueprint

Waarom is dat onuitvoerbaar, zeker als je het alleen uitvoert voor vakken met makkelijke toegang tot het veld? Ik lees alleen dat het onuitvoerbaar is, maar zonder verdere argumentatie zegt me dat niet zoveel.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2012 12:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

slecht nieuws voor Ajax met betrekking tot de Africa Cup:

Vurnon Anita is geen Afrikaan


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2012 8:47 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Competitie begon gisteren leuk met ADO-Roda, nu vanavond Heerenveen effe winnen, dan ben ik wel weer tevreden.


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2012 12:04 by Mark Profiel van Mark

Er telt uiteraard maar een wedstrijd dit weekend: Vistas - NEC!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2012 20:41 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 21 januari 2012 8:47 schreef varanus het volgende:
Competitie begon gisteren leuk met ADO-Roda, nu vanavond Heerenveen effe winnen, dan ben ik wel weer tevreden.



spelfout weggehaald...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-01-2012 14:23 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 21 januari 2012 12:04 schreef Mark het volgende:
Er telt uiteraard maar een wedstrijd dit weekend: Vistas - NEC!


Gefeliciteerd!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2012 15:02 by Mark Profiel van Mark

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Voor het eerst in 33 jaar weer een uitoverwinning tegen de arneppers! FEESTEN!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-01-2012 16:20 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Gefeliciteerd


Against God and Government


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-01-2012 21:36 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ze juichten net of ze de Champions League hadden gewonnen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen