|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alweer géén 3e ster. Pannenkoeken! Bruce Banner |
|
Twente kampioen, bijzonder. |
|
Leuk! |
|
Gefeliciteerd Twente Gelukkig dat het niet van ons af hoefde te hangen, wat was NEC weer belabberd. Niet dat ik een overwinning of zelfs maar een gelijkspel verwacht had, maar het was weer slecht vandaag, net als dit hele seizoen eigenlijk. Volgend jaar wordt lijfsbehoud het streven vrees ik. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mooi afscheid voor Makaay. 6-2, toch niet slecht hoor, zeker niet voor het altijd moeilijk scorende Feyenoord. Nou aankomende donderdag de neuzen een flink pak op de lazer geven. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mooi zo, hoop dat ze in die jodenstad flink de tyfus in hebben. Mooi voor Twente!! spelfout weggehaald... |
|
Geweldig dit Ook mooi afscheid van Hans Somers bij Utreg, tijdens zijn dank aan de supporters: ik weet nog niet waar ik nu ga spelen maar in ieder geval niet bij ajax. Held. |
|
Gaan ze dan weer "helemaal niets in Amsterdam" zingen, want dan zou het weer om Ajax gaan. Als men van hun afgunst uitgaat ipv hun eigenwaarde dan is het met die eigenwaarde sneu gesteld. Ajax heeft het iig nog spannend gemaakt en Twente is terecht kampioen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
:') |
|
quote: Wat jij ervan vind zal me mijn reet roesten. Ik denk dat iedere niet ajax supporter zometeen met een dikke glimlach voor de tv zit en terecht [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-05-2010 18:36] |
|
quote:Eindelijk niet meer de vraag 'ben je familie van...?' als ik mijn naam moet noemen. |
|
Dus je bent níet familie van..? quote: Hiermee geef je al aan dat de competitie zonder Ajax een stuk saaier is. Of ze nou winnen of verliezen, het draait blijkbaar dus allemaal om Ajax The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jol: 'Alleen in Nederland is het niet genoeg' Krijgen we dat weer hoor |
|
quote: En? Ben je familie van? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Jol en Ajax moeten niet zeuren. Twente heeft gewoon meer punten gehaald, dus terecht kampioen. Dan moet je niet aankomen met normaal gesproken dit, alleen in Nederland dat, iedereen is tegen ons zus en ongelukkige seizoensindeling zo... |
|
als je het interview luistert zal je horen dat het wel meevalt. Helaas Twente kampioen, maar ik had ook niet verwacht dat ze zouden verliezen vandaag, wel gehoopt Op naar donderdag! [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 02-05-2010 19:29] |
|
Bareuh... |
|
quote:Het zit je wel diep he? Ben je ooit afgetest door Ajax ofzo? Evil Dick |
|
quote: Ga Cohen afzuigen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-05-2010 22:59] |
|
quote: signature |
|
In studio voetbal gisteravond besteedden ze er nog even aandacht aan. In elk stadion in Nederland stond iedereen gister te juichen toen het nieuws doorkwam dat Twente had gescoord. Om vervolgens allemaal 'helemaal niets in Amsterdam' te gaan zingen. Ik vind het ronduit zielig kuddegedrag. O, de tendens is dat iedereen tegen Ajax is, laat ik dat ook maar doen En het getuigt ook niet van veel vooruitziende blikken want over 3 dagen gaat de beker wel naar Amsterdam. |
|
quote: Ik lach m'n ballen uit m'n broek als Feyenoord wint. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |