|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Feyenoord wint de klassieker weer eens! |
|
Lekker dat die neuzen eindelijk weer eens een keer op hun bek gaan tegen Feyenoord! Wil je muilperen? |
|
I was there!!!! Volkomen verdiende overwinning, ik zat te wachten op 4-1 maar toen maakte Mulder het toch nog spannend. |
|
quote: quote:Ach ja, die éne keer.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Gefeliciteerd. Volkomen terecht inderdaad, heb Ajax niet vaak zo bang (geïntimideerd?) en slap zien spelen. Was stiekem wel erg lekker om 1,5 uur tegen m'n TV te schelden, zo voor het werken Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Volgens mij heeft Ajax zichzelf ontzettend overschat en dachten ze dit wel even met 2 vingers in de neus te doen. Dat straalden ze eigenlijk al uit tijdens de warming-up. |
|
6 punten na de winterstop, dit begint erop te lijken. Nou donderdag PSV nog even uit de beker knikkeren (...yeah right...) en dan kan het alnog een leuk seizoen worden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
AZ -GVVV Hup blauwkousen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godverdomme, wat een wedstrijd! Maar wel weer 3 punten voor Heerenveen!!! spelfout weggehaald... |
|
'Van Basten nieuwe trainer sc Heerenveen' Laatste update: 13 februari 2012 15:35 info. AMSTERDAM - Marco van Basten wordt maandagmiddag gepresenteerd als nieuwe trainer van sc Heerenveen. Dat melden verschillende media. Foto: ANP Bekijk video De Friese club heeft maandag om 17.00 uur een persconferentie ingelast. Daar zou de komst van Van Basten wereldkundig worden gemaakt. De voormalige topvoetballer volgt Ron Jans op, wiens aflopende contract niet wordt verlengd. Van Basten was in het verleden bondscoach van het Nederlands elftal en trainer van Ajax. Bij de Amsterdamse club was hij recent ook in beeld om de rol van algemeen directeur te gaan bekleden. In het seizoen 2008-2009 trainde Van Basten Ajax. Hij stapte in mei 2009 op na een teleurstellend seizoen waarin Ajax als derde eindigde. Voor hij bij Ajax aantrad was Van Basten vier jaar lang trainer van het Nederlands elftal. In 2006 werd hij met Oranje in de achtste finales uitgeschakeld op het WK, tijdens het EK van 2008 waren de kwartfinales het eindstation. Nou, voorlopig geen derde ster... spelfout weggehaald... |
|
Pannenkoek! |
|
Guidetti |
|
signature |
|
Tja, daar profiteert Heerenveen mooi van Vrijdag bij de wedstrijd geweest, niet goed, wel een vermakelijke pot om naar te kijken. En we staan mooi op de ranglijst! spelfout weggehaald... |
|
quote: Tja, behoorlijk dom ja. Volgende week tegen PSV is ie er niet bij, al ging het met PSV vandaag ook niet al te best |
|
Zo, en AZ laat ook punten liggen spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote:Ben jij de linker of de rechter? |
|
Geen van beide |
|
Dit wordt een spannend voetbalweekeind! spelfout weggehaald... |
|
Nou en of, vanavond naar Het Kasteel om hopelijk de aansluiting met de top 5 te behouden. Zal pittig worden.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Zondag d'r voor! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Pfff, seizoen gaat weer eens als zo vaak als een nachtkaars uit. Al kan het alsnog best interessant worden met het nacompetitiespook opeens weer zo dicht in de buurt. NEC-fan word je niet voor je plezier [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-02-2012 17:25] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat zegt iedere supporter nadat de betreffende club op een rij nederlagen wordt getrakteerd. Misschien moeten ze die galbak van een Pastoor eruit werken. Die man acteert het trainerschap. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |