|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zonde van Feyenoord. Knappe zege van Ajax! |
|
Daar gaat de 3e plek |
|
die "tegen"goal van AZ signature |
|
quote: Dat was een behoorlijke Belgen actie ja.. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-02-2010 22:59] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lal. Bruce Banner |
|
LOL |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
NEC - NAC was weer mooi!! + 2 identieke doelpunten van Nuytinck (waar Ten Rouwelaar goed mis zat) + schitterende vrije trap van Snoyl (wel makkelijk gegeven) + mooie counter met een schitterende pass van Gilissen en een goede aanname van Lurling + alle doelpunten van NEC werden voorbereid door Sarpong + Burgzorg die twee marathons heeft gelopen - Lurling die in het zwarte boekje wil komen van alle harde kernen in Nederland. Wat een vervelend mannetje. - Saai laatste half uur |
|
Morgen Feyenoord thuis om half 1, lekker om 11 uur al pintjes klappen in het home, mooie zondag weer. Wat betreft de wedstrijd, ik vrees dat we die gaan verliezen maar met de FC weet je het nooit. |
|
Heerenveen is op de weg terug, en gaat dat vieze neuzenclubje vanavond afslachten. Hoop ik. spelfout weggehaald... |
|
Juist! pak die pijpenkrullen. |
|
Een mooi doelpunt uit de zaal: |
|
Nice! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat een koekenbakker is die Greene toch ook zeg! |
|
quote: :') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Tsja... Por Vida |
|
Geniaal, de commentator die bij AZ Jonathan de hele tijd Reis noemde. |
|
quote: Gelukkig wel! Bareuh... |
|
FC Utrecht - Feyenoord is niet om aan te zien zeg. En waarom Bruins? Wat is de laatste keer dat die een bal goed raakte? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
En nu (tijdelijk) gestaakt ivm spreekkoren. Ik vind Van Sichem eigenlijk een prima wedstrijd fluiten. |
|
Ben je voor Feyenoord? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ja, daar lag het misschien ook wel aan. |
|
Ja, moet toch zeggen dat we een aantal keer goed weggekomen zijn. Scheidsrechter had meer kaarten aan Feyenoord kant kunnen uitdelen. Maar met een 0-0 kan ik goed leven, maar ik snap de Utreg frustatie wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nou, dacht niet dat ik het ooit uit mijn bek zou krijgen, maar respect voor Lulring, sorry, Lurling. Kon die vent echt nooit luchten of zien, maar hij blijkt zowar toch nog een sportieve kant te hebben. Werd voor de KNVB arbitrage geroepen als getuige vanwege een duel tussen hem en Pothuizen afgelopen zaterdag waarbij Pothuizen volgens de tv-beelden een elleboogstoot leek te geven, maar Lurling heeft verklaard dat hij zich gewoon breed maakte en dus komt er verder geen zaak. Zeer sportief, ik maakte me al zorgen. Lurling toont zowaar sporen van collegialiteit She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |