|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Snap niet dat ze die er nog nooit hebben uitgetrapt, wat een prutser blijft dat toch... spelfout weggehaald... |
|
quote: Hoezo 'van Ajax'? Ze hebben enkel ooit Bruno Silva opgehitst om een zaak aan te spannen tegen FC Groningen. Dit is puur op het conto van zaakwaarnemer Rob Jansen te schrijven omdat hij zo graag zijn vergoeding ontvangt. De arbitragezaak heeft nota bene ervoor gezorgd dat de deal onnodig vertraagd werd zodat ze er niet meer uitkwamen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ben er by the way niet rouwig om dat het niet doorgegaan is. Die paniekaankopen omdat er een speler weggekocht is, zijn ze nog nooit beter van geworden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +1 Alleen hebben ze wél een diepe spits nodig aangezien De Jong en El Hamdaoui vrijwel nooit positie kiezen maar naar de bal toegaan. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Hebben ze bij de beloftes ook geen spits rondlopen vraag ik me dan af? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ajax leidt amper spitsen op, het zijn bijna allemaal aankopen geweest. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ja, Kluivert was de laatste volgens mij... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
van de gouden generatie dan signature |
|
quote: Geoffrey Castillion doet het volgens mij aardig bij Jong Ajax. |
|
en Cvitanich is weer terug... |
|
quote: En geblesseerd. |
|
Iran stun Rusland 1-0 met late winnaar Advocaat verdedigde zijn besluit, zei zijn spelers miste wedstrijd fitness, maar dat was het nog een goede test voor zijn team voordat ze weer hun Euro 2012 kwalificatie campagne. Met de voormalige Portugal en Real Madrid coach Carlos Queiroz bekijken vanaf een VIP-box, Khalatbari afgeveerde de buitenspelval ontwijken voordat twee Russische verdedigers en doelman speelde tegen Igor Akinfeyev met een stijgend schot van dichtbij. Zijn vreugde werd getemperd, echter, wanneer hij een tweede boeking en een rode kaart voor het verwijderen van zijn shirt in de viering ontvangen als Iran genoten van hun eerste overwinning op Rusland na drie nederlagen, waarvan de laatste kwam in 1985 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-02-2011 12:39] signature |
|
Jezus mina Bart, Google translate? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@ de eerste pot van de dag in de Eredivisie: [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 26-02-2011 20:49] |
|
quote: Wat een knuppels zeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zag net die trainer op de tv met zijn Becherovka gezicht, over dat Vitesse met vlagen goed speelde, man deze club, of moet ik zeggen de voetbal vereniging van de gemeente Arnhem is nog triester en treuriger geworden dan ze al waren, jammer dat door deze speknekken uit het Oostblok het hele voetbal naar de klote gaat, maar aan de andere kant, voor Vite$$e kan dat wat mij betreft niet snel genoeg gebeuren, wat een aanfluiting die club Against God and Government |
|
quote: En, goede speler? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Absoluut! Hardwerkende, sterke en volwassen linksback, die als het kan gevaarlijk mee opkomt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Oeh, had ik even gemist. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Prima aankoop van Brugge. Hoeveel gaan ze trouwens neertellen voor onze Vleem? Voor minder dan 3 miljoen doen we het niet [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-03-2011 20:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Blijkbaar zou NEC hem niet voor minder als 5 miljoen willen laten gaan. Hopelijk halen ze dat bij Club niet in hun hoofd. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mwoah, topscorer van de Eredivisie, daar hangt natuurlijk wel een prijskaarjte aan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: zou dat al ooit gebeurd zijn? Topschutter Nederlandse eredivisie... naar BelgiË??? zo leidt je toch veel gezichtsverlies als competitie? signature |
|
Je bedoelt dat hij in Nederland wel topscorer werd terwijl dat in nota bene zijn thuisland niet lukte? Dat hij door NEC gekocht is en dat Club hem nu weer voor een mooie som geld extra kan terugkopen? Voor wie is wat precies beschamend? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-03-2011 13:05] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |