|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het kan nog slechter... Je had ook Willem II supporter kunnen zijn... |
|
Of supporter van Fortuna... |
|
|
|
quote:Gelijkspel tegen Feyenoord, voor Willem II gezien de situatie niet eens zo slecht.. Nog 17 wedstrijden om europees te halen! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Kan komend weekdn helaas NEC-W2 niet zien, maar ik ga toch wel uit van weer een hattrick voor Bjorn eigenlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Volgens mij is de FIFA nu echt helemaal krankzinnig geworden. Blijkbaar is het dus niet meer genoeg om de natuionale beker, het landskampioenschap, en de champions league te winnen, plus de finale van het WK te bereiken, om een nominatie voor de Gouden Bal te krijgen. Totale waanzin. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja Sombinatie zeker. quote: +1 Speler van het jaar wordt gekozen middels de prijzen die de persoon heeft binnengehaald. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 06-12-2010 16:49] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: N.I.C.? Bareuh... |
|
quote:Deze hele post is waanzin. Jij snapt er echt niks van. |
|
quote: Jij zit ook elke dag achter je personal somputer met liquid systral display en een sompact diskje in de stereotoren, alleen onderbroken door een kort bezoekje aan het water sloset? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dan mag je het mij eens uitleggen waarom Messi, Xavi en Iniesta meer recht zouden hebben op die prijs dan Sneijder. Ik ben heel benieuwd. Iniesta is zeer veel geblesseeerd geweest en zijn enige wapenfeit dit jaar was de winnende treffer op de WK finale, en Messi liet bij Argentinie niks zien en is bij Barca bij vlagen geniaal maar soms ook geheel onzichtbaar. Dus? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De FIFA organiseert deze verkiezing niet en het WK heeft er ook niks mee te maken. |
|
ik zou Mark aanbevelen eens deftig een match van Barca te zien |
|
De gouden bal is voor de beste voetballer en niet voor de beste club. "Messi, vorig jaar winnaar van de Gouden Bal, reikte met Argentinië niet verder dan de kwartfinale in Zuid-Afrika. De dribbelaar dankt z’n nominatie hoofdzakelijk aan zijn prestaties bij Barcelona. Afgelopen seizoen kroonde Messi zich tot topscorer van de Spaanse competitie én Champions League." Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Volgens mij is Jol weg. Zit wat tweets te lezen, lijkt er wel op. http://twitter.com/ajaxlife [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-12-2010 21:06] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: dat weet ik wel, maar je kunt niet ontkennen dat barca het mooiste voetbal brengt als je kijkt naar hoe dit komt ... kom je volgens mij bij 3 oorzaken uit deze 3 oorzaken zijn genomineerd |
|
quote:Jep hij is weg, hopelijk gaat het nu weer wat beter met Ajax. |
|
Martin Jol per direct weg bij Ajax Uitgegeven: 6 december 2010 21:15 Laatst gewijzigd: 6 december 2010 21:24 AMSTERDAM - Martin Jol vertrekt per direct bij Ajax © ProShots Het programma Voetbal International meldt dat Frank de Boer de leiding tijdelijk overneemt. nu.nl Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Toch nog aardig onverwacht! Ik ben benieuwd wie de nieuwe (definitieve) hoofdtrainer gaat worden. |
|
Mooi man. Als Feyenoord supporter haal ik nu mijn plezier maar uit onrust bij en slechte prestaties van Ajax. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Johan Cruijff natuurlijk. |
|
quote: Dennis Bergkamp! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: +1... die mag even laten zien hoe het moet, met zijn grote smoel. |
|
quote: Zo, hehe... Ik wil niet beweren dat het allemaal zijn schuld is... maar het was de laatste maanden in ieder geval wel duidelijk dat er niks over was van de chemie tussen hem en de spelersgroep (en de rest van de staf). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |