IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 18-12-2011 16:29 by Teneighty Profiel van Teneighty

Bah, ze spelen weer een aardig potje voetbal en de kakkerlakken komen weer bovendrijven.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-12-2011 10:27 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Gisteren met m'n verkouden hoofd bij Heerenveen - PSV gezeten, de hoogtepunten waren het patatje mayo en de kroket. PSV heeft terecht gewonnen, het wou bij Heerenveen niet lukken gisteren. De oerlelijke travestiet die we op het station nog tegenkwamen maakte de dag weer wat goed, die hebben we effe mooi recht in z'n smoel staan uitlachen hahaha.....


spelfout weggehaald...


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-12-2011 22:14 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Voetbal is oorlog:



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-12-2011 22:22 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Zo een debiel tegenhouden, ok, maar natrappen? Nee, terecht rood als je het mij vraagt. Wat een dramamakers weer zeg... Kunnen we nou niet eens normaal voetballen?


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-12-2011 22:28 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik denk niet echt dat je de keeper het natrappen kunt aanrekenen, reken maar dat je je kapot schrikt op zo'n moment. Wie weet heeft zo'n idioot wel een mes of iets dergelijks.

Wat mij betreft hadden de spelers spontaan een oefeningetje penalty's nemen mogen houden, waarin het kale hoofd van die doorgesnoven Tokkie als 'bal' fungeerde.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2011 22:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

weet je wat, de volgende keer dat ik iemand in elkaar sla dan doe ik het ook op een voetbalveld met een keeperstruitje aan. Geef me dan maar rood en ik ben weg

wat een debiele toestand . Nuja, regels zijn regels, rood voor de keeper, stadionverbod voor de debiel en 0-5 voor AZ


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-12-2011 22:32 by bokkie666 Profiel van bokkie666

5-0 voor Ajax waarschijnlijk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2011 22:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, lees het ook net... wat een afgang

moraal van het verhaal: huur eens een debiel in


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-12-2011 22:33 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ajax kan de veiligheid van de AZ-spelers niet garanderen, maar dat moeten we dan maar normaal vinden? Ik zeg: 0-5.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-12-2011 22:35 by M. Profiel van M.

Thuiswedstrijd voor Ajax, dus Ajax is verantwoordelijk voor hun supporters, toch? Toen (lang geleden) die keeper van Austria Wien (geloof ik) die staaf tegen z'n harses gesmeten kreeg, werd Ajax toch ook een tijdlang geschorst? Feyenoord heeft in Europa toch ook straf gehad voor supportersgeweld? En Engelse clubs na het Heizeldrama?

Ik kan me dus indenken dat Ajax volgend seizoen uitgesloten is van deelname aan de KNVB-beker. En wellicht dat AZ reglementair geschorst wordt wegens het weigeren de wedstrijd uit te spelen.

Iig mooie toestand weer :') kan alleen maar respect hebben voor de snelheid waarmee Verbeek zijn beslissing neemt en zijn ploeg in bescherming neemt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-12-2011 22:36 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 21 december 2011 22:35 schreef M. het volgende:
Toen (lang geleden) die keeper van Austria Wien (geloof ik) die staaf tegen z'n harses gesmeten kreeg, werd Ajax toch ook een tijdlang geschorst?


Jaartje, geloof ik?

quote:
Op 21 december 2011 22:35 schreef M. het volgende:
Iig mooie toestand weer :') kan alleen maar respect hebben voor de snelheid waarmee Verbeek zijn beslissing neemt en zijn ploeg in bescherming neemt.


+1

EDIT 2: Verkeerde eerste quote :') :') :') etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 21-12-2011 22:42]


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2011 22:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 december 2011 22:35 schreef M. het volgende:

Iig mooie toestand weer :') kan alleen maar respect hebben voor de snelheid waarmee Verbeek zijn beslissing neemt en zijn ploeg in bescherming neemt.


ik weet alleen niet of hij het ook zou gedaan hebben zonder rooie kaart


signature


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-12-2011 22:40 by Count Steel Profiel van Count Steel

Wat een ontzettende kutzooi.

"hekel aan Esteban" was de reden van deze klaphark, las ik her en der.

Ik geef AZ groot gelijk, al denk ik dat de reden "veiligheid van de ploeg is in het geding" niet overal zal aanslaan. Verbeek en AZ vertrokken namelijk ná de rode kaart, niet direct na het incident (toch?).

Nogmaals, ik (als Ajacied) geef AZ groot gelijk.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-12-2011 22:41 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 21 december 2011 22:36 schreef Hypnos het volgende:
ik weet alleen niet of hij het ook zou gedaan hebben zonder rooie kaart


Het is voetbal, dus opportunisme is de baas.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-12-2011 22:49 by Count Steel Profiel van Count Steel



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-12-2011 22:51 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

*zucht*

Ja, ik weet dat er ook veel fatsoenlijke mensen into voetbal zijn hoor, maar waarom is er niet één andere 'grote' sport die zoveel onrendabelen aantrekt?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-12-2011 22:53 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 21 december 2011 22:51 schreef Sonic Titan het volgende:
*zucht*

Ja, ik weet dat er ook veel fatsoenlijke mensen into voetbal zijn hoor, maar waarom is er niet één andere 'grote' sport die zoveel onrendabelen aantrekt?


Yep, zeer triest...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2011 22:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

metal neemt er een groot deel voor zich


signature


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-12-2011 22:59 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Vanmorgen op Amsterdam Centraal ook al een ontzéttend kwaad kijkende, kaalhoofdige gast met een Ajax-shirtje, bomberjack en de drie sterretjes van het Wapen van Amsterdam op zijn achterhoofd getatoëerd die met een halve liter Amstel in zijn hand trammelant liep te maken. Flikker toch een eind op, stop met uitkering trekken en zoek godverdomme eens een baan.

Ja, compleet uit z'n verband gerukte pars pro toto, ik weet het.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-12-2011 23:06 by Count Steel Profiel van Count Steel

Vast uit Noord, daar heerst het nogal
Domme mongolen!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 21-12-2011 23:37 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Diep trieste actie van deze supporter, echter vind ik dat ik niks mis is met fanatieke voetbalsupporters, zolang ze maar niet de boel gaan lopen vernielen. Dat dit helaas min of meer inherent aan elkaar is besef ik me wel, maar het kan ook anders. Kijk maar naar de supporters van Heereveen.


Wil je muilperen?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-12-2011 13:08 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

De belager schijnt al een stadionverbod te hebben.. doei Ajax!


Against God and Government


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-12-2011 14:03 by Count Steel Profiel van Count Steel




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-12-2011 14:26 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

Zo kan het ook:




Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 22-12-2011 14:54 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 21 december 2011 22:35 schreef M. het volgende:
Thuiswedstrijd voor Ajax, dus Ajax is verantwoordelijk voor hun supporters, toch? Toen (lang geleden) die keeper van Austria Wien (geloof ik) die staaf tegen z'n harses gesmeten kreeg, werd Ajax toch ook een tijdlang geschorst? Feyenoord heeft in Europa toch ook straf gehad voor supportersgeweld? En Engelse clubs na het Heizeldrama?

Ik kan me dus indenken dat Ajax volgend seizoen uitgesloten is van deelname aan de KNVB-beker. En wellicht dat AZ reglementair geschorst wordt wegens het weigeren de wedstrijd uit te spelen.

Iig mooie toestand weer :') kan alleen maar respect hebben voor de snelheid waarmee Verbeek zijn beslissing neemt en zijn ploeg in bescherming neemt.

Veiligheid heeft hier niets mee te maken enkel een debiel die een speler aanvalt. Ajax heeft zich aan de veiligheidsnormen gehouden dwz steekproefsgewijs fouilleren. En dan moesten we nog lang wachten voordat we naar binnen konden. 100 ME busjes rond het stadion is niet veilig genoeg, wat dan wel? Bazel niet zo, bijna 40.000 toeschouwers spraken schande van de actie van die ene supporter en volgens mij waren ze het allemaal (inclusief mezelf) oneens met die rode kaart.

Ik dacht, mooie gelegenheid om naar een thuiswedstrijd van Ajax te gaan voor 12,50 p.p. Krijg je deze onzin.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen