|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kopballetje van eigen helft. |
|
Ik vind deze ook wel mooi... Bruce Banner |
|
Aargh... |
|
Hotseknotsvoetbal. Net als Belgisch voetbal, het is niet om aan te gluren maar de supporters vermaken zich er prima mee. Pure armoede. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:AL het voetbal op de hele wereld... in een notendop. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
.. Misschien heb je wel gelijk. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Hihi, had maar het schikkingsvoorstel van 1 duel geaccepteerd. Dwaasje. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Smullen met die Ajaxsoap. quote:Goed punt. Het spelniveau in de samenvattingen is vaak al zo bedroevend dat ik er niet aan moet denken om een hele wedstrijd te moeten kijken. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 18-11-2011 1:24] |
|
Vandaag bij Feyenoord-PSV geweest, de tering wat en wedstrijd |
|
Godverdomme, gisteren bij Heerenveen geweest, had vantevoren gehoopt op een gelijkspel, maar dit natuurlijk niet verwacht!! Goed dronken geworden ook haha!! spelfout weggehaald... |
|
Zometeen met 800 man naar Sittard. Het is dan wel Jupiler League en het voetbal is soms niet om aan te zien, maar lang leve de combi-vrije wedstrijden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik gok zo dat je vandaag wat andere smileys plaatst... Edit: zoiets... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 10-12-2011 8:52] spelfout weggehaald... |
|
quote:Ja, gisterenavond voelde ik me wel even zo. Maar goed, als Willem II supporter heb je wat dat betreft een dikke huid gekweekt de afgelopen jaren Was toch een mooie dag, 's middags al massaal naar Sittard gegaan en in het centrum een feestje gebouwd. Jammer dat er op het einde toch wat relletjes waren door de gebruikelijke 1 procent mongolen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ben zelf benieuwd of Heerenveen vanavond weer zo volle bak speelt als tegen AZ, hoop het wel, hier moeten toch wel 3 punten te halen zijn. spelfout weggehaald... |
|
Tsja, Excelsior en De Graafschap uit blijkt toch altijd het lastigst...volgende week PSV thuis, dat wordt een makkie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Gaat lekker!! spelfout weggehaald... |
|
quote:Proficiat, jullie hebben het wel te pakken met Dost zeg www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ja verdomme, gaat goed dit seizoen zo! spelfout weggehaald... |
|
Ook kaarten in de pocket voor Heerenveen - PSV, moet ik eigenlijk om 7 uur richting werk, maar daar gooi ik maar effe een snipperdag tegenaan denk ik... spelfout weggehaald... |
|
quote: WHAHAHHAHAHAHAHAHA Wil je muilperen? |
|
4 maanden in winterslaap geweest of zo? Tja, het gaat inderdaad niet best momenteel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Feyenoord 3 - 0 voor op die reserve moffen uit Enschede, papa gaat een biertje pakken. Against God and Government |
|
Net geluisterd via de radio, was spannend, maar de overwinning is binnen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |