|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eén dilemma minder voor jou |
|
quote: Live zuigt? Nee, verre van. Nou ja, ik heb ze 1 keer gezien en toen was het prima. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja fijn. Maak me nog eens aan het twijfelen |
|
quote: Live zuigt? Nee, verre van. Nou ja, ik heb ze 1 keer gezien en toen was het prima. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Arbeiten@Graspoep. Ik wil wel Aerosmith,Kiss en Ratt zien. =) |
|
quote: Wat ga je daar doen dan? |
|
quote: Hard werken!Merchandise verkopen. =) |
|
quote: Ah zo, bij de Graspopstand(s) of op de 'metal market'? |
|
Goddes of Desire merch. =) |
|
bootleg shirtjes verkopen FTW Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Beter dan in een stink friettent staan. =) |
|
quote: Ok. Ik ben op de vrijdag op GMM. Als ik je zie geef ik wel een gil. |
|
Gezellig.ALS je me ziet?Ik ben dr constant dus..behalve als ik naar de plee ben. .Maar kom idd ff gedag zeggen bij de GoD stand.Er zijn er trouwens 2,maar dat zie je vanzelf wel. =) |
|
Ja, ik 'raas' meestal nog al snel langs die stands heen dus ik zie niet altijd alles en iedereen. |
|
quote:Maak dan een foto van hem/haar, dan kunnen we gelijk alle roddels de wereld uit helpen |
|
=) |
|
Wat een rare volgorde qua bands. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-05-2010 16:56] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niet druk over maken. Gewoon in die waan laten. |
|
Mysterieus? =) |
|
quote: Wie? Ik? Nee hoor. |
|
@FA: Kom ook ff biertje doen in de pit op 't 24uurs terrein. Ja, in de pit idd. (kijk uit naar kale gasten met baarden hehe) @NyB: We komen wel ff buurten. Zal ik weer een glas water meenemen? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Da's net zoiets als: "Ik ben die ene met dat zwarte shirt en kistjes." |
|
Nou, we steken een halve meter boven de rest uit Daar waar gasten in 't rond vliegen, daar moet je zijn hehe. En anders bij de biertent Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nou ja, ik beloof niks, maar wie weet. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |