|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Laat maar weten als er plek over is Hier zijn ook rijbewijzen aanwezig, dus kunnen afwisselen Al mag ik 't nog niet vanwege te kort rijbewijs bezit, maar MH wel. Hehe, maar we mailen nog wel even of daar een mogelijkheid voor is. (Zaken vooruit lopen enzo) |
|
Als je een auto/busje huurt moeten andere eventuele bestuurders van het voertuig zich ook melden bij het verhuur-bedrijf.Ander mogen geen andere mensen in het voertuig rijden. =) |
|
Potverdorie, die line-up ziet er eigenlijk helemaal niet verkeerd uit.. ik zie wel een paar namen waarvoor ik wel naar België ga. Hmmm. Ik was net aan het bedenken wanneer ik eens wat vakantie op zou pakken dit jaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: FF ook op Fortarock dus? |
|
vandaag weer de ticket besteld! |
|
quote: Oh, dat zou wel heel erg vet zijn !!! |
|
Aerosmith en The Stone Temple Pilots komen ook! |
|
Mastodon en Fear Factory komen ook! |
|
nice! |
|
|
|
Ik ga dit jaar voor het eerst, en ik zie veel goeie namen! Alleen de headliners Kiss en Aerosmith vind ik wat minder Ik ben de vorige jaren naar Pinkpop of Rock Werchter geweest, en vorig jaar op Rock Werchter zag ik een poster hangen van Graspop 2009. Ik had nog nooit zoveel epische bands bij elkaar gezien . Mijn favorieten van dit jaar zijn Amon Amarth, Mötorhead, Korpiklaani, Alestorm en Behemoth. Ik hoop alleen nog op Dream Theater, dan is het compleet Edit: en SOAD natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door antidood1 op 01-03-2010 23:16] |
|
quote: Die waren er vorig jaar al en bakten er toen weinig van. Dat vond zelfs een maat van me die het doorgaans zeer goed vindt. Ik vind het bij voorbaat niks. |
|
Waren er vorig jaar 'epische' bands dan? Por Vida |
|
quote: Friday: Mötley Crüe, Heaven & Hell, Soulfly, Papa Roach, Dragon Force, Buckcherry, Dream Theater, Down, Blind Guardian, Static X, W.A.S.P., Exodus, Pestilence, The Gathering, Jon Oliva’s Pain, Laaz Rockit, Samael, Lauren Harris, Firewind, Taake Saturday: Slipknot, Korn, Journey, Hatebreed, Lacuna Coil, Volbeat, Gojira, Monster Magnet, Duff Mckagan’s Loaded, Death Angel, Mastodon, Parkway Drive, Legion of the Damned, Black Stone Cherry, Kataklysm, In-Quest, Wolves in the Throne Room, No Use For A Name, All Shall Perish, Dagoba, Negura Bunget, Keep of Kalessin, Manic Movement, Diablo Blvd Sunday: Marilyn Manson, Nightwish, Disturbed, Chickenfoot, Trivium, Sick of It All, Children of Bodom, Anthrax, Epica, Devil Driver, Sacred Reich, Suicidal Tendencies, Candlemass, Lamb of God, All That Remains, Karma To Burn, Delain, UFO, God Forbid, Scar Symmetry, August Burns Red, Warbringer, ETHS, The Reckoning Bepaal zelf of het episch is of niet |
|
episch bn, bw (dichtk) tot de verhalende poëzie behorend: ~e poëzie Boeiender |
|
quote: Volgens mij kwam jij met de term episch, niet ik Por Vida |
|
quote: Volgens mij vroeg jij of er vorig jaar epische bands waren... [Dit bericht is gewijzigd door antidood1 op 02-03-2010 21:24] |
|
Is elfjesmetal 'episch'? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Episch bezopen sowieso @ Pb [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 02-03-2010 21:30] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De zaterdag vorig jaar had een verdomd sterke line-up. De overige twee dagen, een enkele topper als Samael daargelaten, blonken uit in matigheid. |
|
Wat is elfjesmetal? @CS Twas eerder lyrisch bezopen [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 02-03-2010 23:57] Por Vida |
|
Marduk en dergelijke. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
etc Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En mortiis? Is dat een elf? Por Vida |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |