IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Graspop 25/26/27 juni 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 28-06-2010 23:26 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Ik hou het kort want ik ben nog steeds aan het opknappen. Ik vond het vet, heb gelachen met mijn ploeggie maten, en toffe bands gezien. Verder is alles wat uit mijn neus komt al drie dagen zwart, en heb ik het gevoel dat mijn longen uit zand bestaan.
Minpunt: ze moeten volgend jaar de parkeerplaats dichter bij de camping leggen. Kolere wat een grafgang. En als die DJ op de laatste nacht íets eerder stopt wordt de rest van de camping ook wat eerder rustiger imho.

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-06-2010 10:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 22:42 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik herinner me mijn poging(en) nog om je vijf meter verder te duwen

Hm, daar ben ik het zowel niet als wel mee eens. Was een erg goede show (ook de eerste keer dat ik ze zag), maar ik had persoonlijk steeds het gevoel dat er net iets meer in had gezeten. Het wordt tijd dat ze eens naar een meer hardcore-gericht festival gaan, want het publiek speelt ook een rol, natuurlijk. Heb alle moeite van de wereld gedaan om een CS-pit open te trekken daar

Gast, ik heb ze langlang geleden gezien in kleinere zaaltjes, zweet droop van het plafond. En dan uiteraard NIET zwaaien m,et de handjes van links naar rechts en NIET zwaaien met je t-shirt.
Ik snap je punt enigzins, vooral ook omdat dit de 1e keer was dat je ze zag. Maar het was zoveel beter vroegah [/ouwezak]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 29-06-2010 10:48 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Hey Count, zou het kunnen dat jij even voor me stond tijdens het begin van Devildriver? Je hebt toch een tattoo van een driemaster met bliksemschichten of ben ik in de war met iemand anders?

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2010 11:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 14:57 schreef soepkoeltoer het volgende:
hoho! Dat Graspop een kut festival is, ok. Maar er is niks mis met Belgie!

Wat een treurnis dat land. Je ziet de grens in het asfalt. De tering.

Zondag een dagje geweest. Veeeeel te warm. Behemoth was erg vet, doch een tikje rommelig geluid. Devildriver kon mij redelijk bekoren. De rest zoog behaarde drollen. Vooral Killswitch Engage; wat een utter trieste josti band is dat, zeg.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-06-2010 11:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Die heb ik ja! Ik stond vrij ver achter in de tent, met een groep baardapen! (links achter in)

@Mottig

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 29-06-2010 11:18]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-06-2010 11:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 29-06-2010 11:18]

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 29-06-2010 11:21 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 29 juni 2010 11:17 schreef Count Steel het volgende:
Die heb ik ja! Ik stond vrij ver achter in de tent, met een groep baardapen! (links achter in)

@Mottig

Aha, dan was jij het dus wel Ik stond dus vlak achter je de eerste 2 nummers, daarna heb ik me de tent in gewurmd.

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-06-2010 14:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 11:21 schreef Mottighaerd het volgende:
Aha, dan was jij het dus wel Ik stond dus vlak achter je de eerste 2 nummers, daarna heb ik me de tent in gewurmd.

Volgende x ff een por geven

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-06-2010 14:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 19:48 schreef Mottighaerd het volgende:
Verder mogen ze die DJ van de Jupiler saloon afschieten, als je achterin de Dome een band wilde luisteren hoorde je het gedreun er dwars doorheen.

Ik vond het geluid in de Metaldome behoorlijk zacht staan. Bij Nile duurde het zo'n 10 minuten dat het geluid wat opgeschroefd was, maar bij Finntroll pas bij de laatste 2 nummers. Ook de kleine ingang was niet erg handig. Erg jammer, want beide bands gaven wel een goeie show weg. Volgende keer maar weer gewoon beide bands in één van de marquee's.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-06-2010 14:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, het idee om bands als Korpiklaani, Nile, Sepultura en Finntroll in de metaldome te zetten is redelijk idioot.

Bij Nile vond ik het geluid echter van in het begin prima. Bij Finntroll is het gewoon nooit echt goed gekomen.

Faustian Spirit of the Earth

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 29-06-2010 14:39 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik snap een heleboel niet van Graspop:

* Waarom staan de pisbakken in de uithoeken van het terrein? Takke-eind lopen!
* Waarom zo weinig watervoorzieningen? Ik ging soms kapot van de hitte, en dan moest ik weer zes kilometer lopen voordat je water had.
* Waarom Sepultura in zo'n kleine tent frotten?
* Wat doet Finntroll in de Metaldome?
* Geluid was bij Necrophobic om te huilen.

Ik zal het hier bij laten. Voor de rest prima festivalletje. Ben er volgend jaar waarschijnlijk weer bij!

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 29-06-2010 14:39]

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 29-06-2010 14:45 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Wie ik bijna nergens vernoemd zie, is Killswitch Engage. Wat een vette gig. Voor mij persoonlijk een van de hoogrtepunten van GMM.

Por Vida

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2010 14:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 14:45 schreef pitboss het volgende:
Wie ik bijna nergens vernoemd zie, is Killswitch Engage. Wat een vette gig. Voor mij persoonlijk een van de hoogrtepunten van GMM.
Wat was daar vet aan? Een zwakzinnige aap met infantiele monolgen die afentoe onderbroken werden door matige muziek.

Wat was het water trouwens verschrikkelijk duur. Alles daar was belachelijk duur, maar het water spande de kroon. Onverantwoord met dergelijke temperaturen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 29-06-2010 14:55 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 29 juni 2010 14:53 schreef kwelgeest het volgende:
(...) Wat was het water trouwens verschrikkelijk duur. Alles daar was belachelijk duur, maar het water spande de kroon. Onverantwoord met dergelijke temperaturen.

Ja, belachelijk. Bij Fortarock doen ze het goed, daar is het gratis. Graspop, ik zie een verbeterpuntje!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-06-2010 14:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 14:53 schreef kwelgeest het volgende:
Wat was daar vet aan? Een zwakzinnige aap met infantiele monolgen die afentoe onderbroken werden door matige muziek.

Wat was het water trouwens verschrikkelijk duur. Alles daar was belachelijk duur, maar het water spande de kroon. Onverantwoord met dergelijke temperaturen.

Het water uit de kraan was ook drinkbaar.

En het dopjes-probleem losten wij gewoon op door het dopje eraf te draaien en in je broekzak te stoppen voordat je het terrein opliep.

Ze controleerden alleen maar of er een dop op de fles zat die je beet had. Niet of je toevallig nog een dopje bij je had. (Ik liep op die manier met zo'n 2-liter fles naar binnen.)

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2010 14:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 14:57 schreef altx het volgende:
Het water uit de kraan was ook drinkbaar.

En het dopjes-probleem losten wij gewoon op door het dopje eraf te draaien en in je broekzak te stoppen voordat je het terrein opliep.

Ze controleerden alleen maar of er een dop op de fles zat die je beet had. Niet of je toevallig nog een dopje bij je had. (Ik liep op die manier met zo'n 2-liter fles naar binnen.)
Als niet-campingganger had ik geen 1,5 liter fles met of zonder dop bij mij. Sowieso is koud water wel flex.
Waarom relatief duur water als Chaudfondtaine verkopen?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-06-2010 15:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 14:59 schreef kwelgeest het volgende:
Als niet-campingganger had ik geen 1,5 liter fles met of zonder dop bij mij. Sowieso is koud water wel flex.
Waarom relatief duur water als Chaudfondtaine verkopen?

Dat gezeik met die dopjes was trouwens dus echt lachwekkend. Ik dacht de eerste keer dat ik die fles toch wel kwijt zou zijn... Maar ze keken even of er geen dop op zat en dat was zo, dus was het ok.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2010 15:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hoorde de verhalen al, ja. Security liet het sowieso afweten. Werd nergens op gecontroleerd bij de ingang en binnen werd redelijk drug (weet) gedeald.

Achja, Belgen..

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 29-06-2010 15:12 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik had gewoon steeds 3 flesjes spa in mijn rugtas, bij mij controleerden ze niet

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 29-06-2010 15:15 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

20 joints in mijn tas. Niet opgemerkt, en ik heb genoeg flessen en flesjes met dop meegenomen. De belgische security stond gewoon te ouwehoeren en keken even snel naar je bandje. Belgen... strange people!

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 29-06-2010 15:18 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

@Lalena: Jap, same here.

Snap geen bal van dat water beleid van ze. Maar goed, 2 jaar geleden waren de controles veel strenger en was je haast VERPLICHT om water te kopen aangezien de eerste 2 dagen de kranen bij de wc's ook niet werkten.
Later zijn ze op last van de EHBO wel aangesloten. Dat is wel verbeterd gelukkig.

Ook de stukken water meloen leken wel goedkoper als eerst, maar daar kan ik me in vergissen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 29-06-2010 15:19]

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-06-2010 15:45 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 juni 2010 15:18 schreef Mottighaerd het volgende:
Snap geen bal van dat water beleid van ze. Maar goed, 2 jaar geleden waren de controles veel strenger en was je haast VERPLICHT om water te kopen aangezien de eerste 2 dagen de kranen bij de wc's ook niet werkten.
Later zijn ze op last van de EHBO wel aangesloten. Dat is wel verbeterd gelukkig.

Ze waren toen dus ook bewust niet aangesloten? Die lui zijn echt volkomen debiel. Welke zombie verzint nu zoiets?

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 29-06-2010 16:57 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 15:09 schreef kwelgeest het volgende:
Hoorde de verhalen al, ja. Security liet het sowieso afweten. Werd nergens op gecontroleerd bij de ingang en binnen werd redelijk drug (weet) gedeald.

Achja, Belgen..

Ik zag op de camping zelfs iemand wiet verkopen die groot op zijn lichaam had gekalkt dat je dat bij hem kon kopen

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-06-2010 17:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Graspop is altijd vrij los geweest als het rond weed gaat. Ik zie niet in waarom iedereen daar nu zo over valt.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-06-2010 18:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 juni 2010 17:19 schreef BenKnuckles het volgende:
Graspop is altijd vrij los geweest als het rond weed gaat. Ik zie niet in waarom iedereen daar nu zo over valt.

Controle van de politie net over de grens was ook lachen trouwens. Krijg je eerst de vraag of je verdovende middelen bij je hebt, waarom je natuurlijk 'nee' zegt. Dan vraagt 'ie je of je ze ooit gebruikt hebt, waarop je ook 'nee' antwoordt. Vervolgens controleert hij je asbak, of doet een poging daartoe omdat 'ie hem niet open krijgt, mag je je hoofd achterover doen en je ogen dicht en ter goedkeuring krijg je een onbeschreven post-it van Siemens.

Echt..

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com