|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Net even twee treinkaartjes bij de blokker gehaald voor mij en een vriendin.. heen en terug voor maar 30 euro Morgen al, heb er zin in! |
|
Kan je treinkaartjes nou ook al bij de Blokker halen? Anyway, ik heb er ook al heel veel zin in! Vrijdag eind van de ochtend / begin middag hopen wij aan te komen! |
|
Ik ben donderdagnamiddag/-avond al present. Verdomme, ik heb er goesting in I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Iemand idee hoe je de EventExpressBus herkent? |
|
Aan de wielen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Zucht, dan volg ik de zwarte meute wel... |
|
quote:Gewoon de groep volgens. Bus stond de vorige keer aan de kant van het plein (dus niet bij de andere bussen) Daarnaast zijn het luze tourbussen en hebben ze een bordje emt Graspop erop. |
|
Hophop, tijd om de spullen in te pakken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Is de metaldiscotent donderdagnacht al open? Bla |
|
Yeah, moshen bij de silent-disco Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De tas staat al klaar hier. Morgenvroeg nog ff half dagje werken, en dan die kant op, party! |
|
Rond vijf uur vanmiddag vertrek ik ook. Godverdomme, zin an! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hier zo ook maar eens aan het inpakken slaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ah lekker rustig zm weekend dus |
|
Nou, wij gaan zo opweg naar de bus. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 24-06-2010 10:12] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Over een uurtje vertrek ik, yiehaaaah! Laat het een heerschend weekend worden, allen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
NOg een kwartier dan staat het transport richting Dessel voor de deur... Effe 2 uurtjes rijden, tentje neerblaffen en het Zwitserleven gevoel kan beginnen. Tot volgende week dinsdag ZM! Por Vida |
|
Het wordt wat later, de baas staat nog in de file ;') |
|
WARM GVD!!!!11111 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Stel je niet aan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hem kennende kan ie daar bést op twee wielen langs. Bareuh... |
|
Heerlijk weekend thuis, schoon toilet, schone douche, goed bed en geen schreeuwende stinkende metalheads. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |