|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Mij kun je herkennen aan m'n afwezigheid. Helaas, veel plezier aan degene die wel gaan. |
|
Mits ik voor de 25e niet ziek wordt en/of dood neerval aanwezig op den vrijdag. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-06-2010 12:24] |
|
quote: Jij was er vorig jaar toch ook, één en al lul! @NyB: Wie moeten we nu nat gooien dan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Euh, ik weet niet echt wie jij bent Maar inderdaad dit is mijn achste Graspop alweer. Als dit jaar mijn geld niet wordt gejat en die vuile lijers mijn Zeeuwse vlag op de camping met rust laten, ben ik er ook volgend jaar weer bij |
|
Wie zet er dan ook een Zeeuwse vlag neer op Belgisch terrein... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik... wetende dat het vroeg of laat toch Nederland wordt [Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 17-06-2010 16:20] |
|
Ik wéét dat je affectie nodig hebt, jongen, maar helaas zijn we niets met mensen die geen degelijke vorm van Nederlands kunnen spreken. Dus eigenlijk ook niet met West-Vlamingen. En Antwerpenaars. En Limburgers. Die Brabanders, dat is ook niet alles... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nile en Motorhead op dezelfde tijd, moeilijk moelijk moeilijk, [Dit bericht is gewijzigd door robtuner op 17-06-2010 19:57] A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. |
|
quote: Ja, dat is is ook mijn clash. |
|
Ik ga Nile maar weer eens bekijken. Motorhead heb ik al veel vaker gezien en Nile is alweer jaren terug. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het Belgische weerstation voorspelt 23/24 graden en geen regen rond Dessel tijdens Graspop |
|
quote: Ah heerlijk. Lekker braden daar op GMM en in het gras zitten. Awesome. Ik heb er zin in! |
|
Dat zou een mooie temperatuur zijn. Niet snikheet maar toch lekker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Laatste keer dat ik Nile op GMM zag waren ze geniaal Motorhead was leuk, maar wel te missen, terwijl Nile het optreden van de dag weg gaf. |
|
quote: Prima festivalweerweer! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Komen die sekte leden van ZM hier ook al spoken? |
|
Je bedoeld die sekte waar jij zo graag bij wil horen maar die jou er niet bij willen hebben? |
|
Had ik al gemeld dat ik er zin an heb? Por Vida |
|
Ik kan me niet voorstellen dat mensen met een GMM ticket er géén zin in hebben? |
|
quote: Wie niet wat gij bedoeltttttttttttt |
|
Had ik al gemeld dat ik er zin an heb? Por Vida |
|
quote: Duurt nog een week, maar dit zou prima weer zijn idd! |
|
Dat zou wederom heerlijk zijn. Alles bruin, zo heb ik het graag. Je longen, in je neus, je huid... Por Vida |
|
Op de schuimkraag van je bier...zoals in 2005 |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |