![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Mij kun je herkennen aan m'n afwezigheid. Helaas, veel plezier aan degene die wel gaan ![]() ![]() |
|
Mits ik voor de 25e niet ziek wordt en/of dood neerval aanwezig op den vrijdag. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-06-2010 12:24] ![]() |
|
quote: Jij was er vorig jaar toch ook, één en al lul! ![]() @NyB: Wie moeten we nu nat gooien dan ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Euh, ik weet niet echt wie jij bent ![]() ![]() ![]() |
|
Wie zet er dan ook een Zeeuwse vlag neer op Belgisch terrein... ![]() |
|
Ik... wetende dat het vroeg of laat toch Nederland wordt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 17-06-2010 16:20] ![]() |
|
Ik wéét dat je affectie nodig hebt, jongen, maar helaas zijn we niets met mensen die geen degelijke vorm van Nederlands kunnen spreken. Dus eigenlijk ook niet met West-Vlamingen. En Antwerpenaars. En Limburgers. Die Brabanders, dat is ook niet alles... ![]() |
|
Nile en Motorhead op dezelfde tijd, moeilijk moelijk moeilijk, [Dit bericht is gewijzigd door robtuner op 17-06-2010 19:57] A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. ![]() |
|
quote: Ja, dat is is ook mijn clash. ![]() |
|
Ik ga Nile maar weer eens bekijken. Motorhead heb ik al veel vaker gezien en Nile is alweer jaren terug. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Het Belgische weerstation voorspelt 23/24 graden en geen regen rond Dessel tijdens Graspop ![]() ![]() |
|
quote: Ah heerlijk. Lekker braden daar op GMM en in het gras zitten. Awesome. Ik heb er zin in! ![]() ![]() |
|
Dat zou een mooie temperatuur zijn. Niet snikheet maar toch lekker. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Laatste keer dat ik Nile op GMM zag waren ze geniaal ![]() ![]() |
|
quote: Prima festivalweerweer! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Komen die sekte leden van ZM hier ook al spoken? ![]() |
|
Je bedoeld die sekte waar jij zo graag bij wil horen maar die jou er niet bij willen hebben? ![]() |
|
Had ik al gemeld dat ik er zin an heb? Por Vida ![]() |
|
Ik kan me niet voorstellen dat mensen met een GMM ticket er géén zin in hebben? ![]() |
|
quote: Wie niet wat gij bedoeltttttttttttt ![]() |
|
Had ik al gemeld dat ik er zin an heb? Por Vida ![]() |
|
quote: Duurt nog een week, maar dit zou prima weer zijn idd! ![]() |
|
Dat zou wederom heerlijk zijn. Alles bruin, zo heb ik het graag. Je longen, in je neus, je huid... Por Vida ![]() |
|
Op de schuimkraag van je bier...zoals in 2005 ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |