|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach, als je toch alleen onzinnige taal kan uitslaan reageer gewoon niet. Ik vraag hier om een mening en hulp, dat is alles. |
|
Even normaal doen tegen schaep! |
|
Oh, sorry. Ja, dit is een vet leuk verjaardagscadeau! |
|
Wel genaaid dat het festival nu in principe 160 euro kost. Combiticket 145,- + camping 15,- Ik twijfel nog of ik ga. Niet direct vanwege de prijs, maar gewoon, gezonde twijfel. Aan de andere kant: Bloodbath, Cannibal Corpse, Immortal etc... tja. |
|
quote: De camping zit in je combiticket inbegrepen. Alleen bij dagkaarten kost de camping 15 euro. |
|
quote: Gewoon gaan, Martijn, gewoon gaan I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik zou het volgende doen: maak zelf een cadeaubonachtige constructie en print dit even leuk uit op een A4'tje. Je vriend weet zelf, als 'ie "fan is van dit" wel via welke kanalen je normaliter aan zo'n kaartje komt en het voordeel is dat als 'ie dan zelf bijvoorbeeld de kleine meerprijs over heeft voor een compleet weekendticket hij daar ook nog voor kan kiezen. |
|
quote: Nergens voor nodig. Je laat tenminste zien dat je open staat voor de interesses van je vriend! En Graspop is een hoog aangeschreven festival. Als het andersom was geweest - jij de fan en hij niet - dan was het een wat minder geslaagd cadeau geweest. Knoop wel een ding in je oren (als je inderdaad meegaat): Niet gaan lopen zeuren dat je de bands niet tof vindt... Dat is namelijk niet tof. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Even aan het dromen: Katatonia en Bloodbath spelen op dezelfde dag, zodat Åkerfeldt eventjes een paar nummers van Brave Murder Day meezingt... |
|
quote: Je hebt gelijk! In de mailings stond dat steeds niet vermeld. |
|
quote: Jezus Martijn, wat is dat nou voor gemiep? De standaard zuiptentpint gaan we toch niet overslaan dit jaar? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dat komt omdat zelfs Belgen begrijpen wat de term combi inhoudt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Uiteindelijk zal er daar toch wel weer rondzwalken... |
|
Exodus, Devin Townsend en Earth Crisis erbij. Geen verkeerde toevoegingen. |
|
Ik kan verdomme dit jaar niet. |
|
quote: EXODUS, fuck yeah. Nog 5 bands... Ik ben er bij! |
|
http://www.rockblog.nl/news/2010/04/19/europese-tour-guns-n-roses-gelekt-graspop-en-meer Las ik. Wel de slechtste headliners in jaren. Maar goed, 2 biertjes richting Axl en het is weer over. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
blijkbaar dagtickets beschikbaar nu.. maar nog geen dagplanning.. hoe vreemd |
|
alweer de axl rose band... slash speelt ook veel gnr nrs, dus dat zal wel wat worden als ze beide op hetzelfde festival staan. |
|
mits axl op dat moment niet in de gevangenis vertoeft natuurlijk |
|
quote: Tadaaaaa Wel een mooie gelijkmatige verdeling vind ik. Weinig overlap dus hopelijk. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-04-2010 10:54] |
|
quote: Plaatje doet ut hier nie... Lang leve de contentfilters hier op mijn werk. |
|
dat wordt vrijdag dan! ik had gehoopt op anathema,my dying bride,katatonia,paradise lost & ghost brigade op één dag :D |
|
Kan iemand het overzicht op een andere manier posten ipv een directe link naar de GMM site? |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |