|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Als jij dat wilt... Por Vida |
|
Wij vinden 't goed Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Mooi. Kan je nu 2x ons reet kussen... [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 01-06-2010 22:08] Por Vida |
|
Pft, ik ga mee met pitboss. Death by Stereo... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik zou toch zweren dat ik ook Ignite ooit op de bill heb zien staan. Alleen nu niet meer? Kan iemand hier enige opheldering over geven? Por Vida |
|
Heb ergens een post gezien dat die show gecancelled is, geen idee meer waar. Wel eeuwig zonde, kneitergoede band. |
|
Van het weekend de kaartjes maar eens bestellen. En boozebags, lekker handig. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Ignite heeft er maar even op gestaan. Die zijn toen vervangen door Sick Of It All. |
|
Met dank... Por Vida |
|
Deicide zegt dus af (surprise) en wordt vervangen door Krypteria. Lame en lame. Faustian Spirit of the Earth |
|
Earth Crisis out, Death by Stereo in: RUK-wissel. Deicide out, Krypteria in: Nog zo'n schijt-wissel. Kunnen ze dan echt niks beters regelen daar in Dessel? Por Vida |
|
Zoiets blijft ook moeilijk he... Maar goed, de volgende band die afzegt moet vervangen worden door Nasty. Moet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Begrijp dat op Fortarock Deicide is vervangen door Watain. Kijk, dat vind ik nou een betere actie Por Vida |
|
quote:Die andere wissels waren al veel beter hoor. |
|
Ik ben nu een beetje het vervoer aan het plannen. Hoe om ik vanaf Eindhoven station naar Mol in Belgiƫ? |
|
Met de trein |
|
quote: 8.24 vertrek en 12.02 aankomst. Dan nog met honderden tegelijk in een bus proppen en 20 minuten naar het terrein kakken. |
|
quote: +1 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Carcass ipv Mastodon vind ik wel een goeie hoor |
|
Dat is inderdaad wel een vooruitgang. Bij Carcass ga ik ook zeker even een blik werpen Por Vida |
|
Krypteria voor Deicide snap ik ook niet echt, nee. Zet dan in ieder geval een band neer in hetzelfde genre. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hard gooien dan he. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Komt goed. De rest van de voorraad bewaar ik voor consumptie. Het zou btw wel leip zijn als ze iets met van een scherm hebben staan zodat we donderdagavond Kameroen - Nederland kunnen kijken. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 07-06-2010 11:24] Por Vida |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |