|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
The Poodles is geen power metal, man. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wie of wat is de vervanging voor Mastodon? Por Vida |
|
Geen idee, maar ik hoop op Suffocation. De kans dat dat gebeurt is klein, maar goed, wishful thinking mag altijd he. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Had net al even op de site geneusd. Het moet nog bekend gemaakt worden [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 27-05-2010 13:32] Por Vida |
|
Van gedachte veranderd, ja? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 27-05-2010 13:33] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wishful thinking van mij: The Acacia Strain. Por Vida |
|
Ja man, de zinsconstructie op de site is wat onduidelijk Por Vida |
|
kut edit.:p: [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-05-2010 13:37] =) |
|
quote: Als ik een band echt graag wil zien kan dat meestal ook. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-05-2010 13:38] =) |
|
Het zou in ieder geval wel leip zijn een aantal van de ZM'ers ergens te treffen. Por Vida |
|
quote: Dan doen alle ZM'ers een rode bandana om hun kop, dan weet iedereen genoeg. |
|
Zonder rode bandana lukt het anders ook al jaren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Maar dan zonder rode bandana. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Binnenkort de tickets maar eens scoren. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Misschien een vlag met ZM erop op de camping? |
|
nondeju geen steel panther Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Let maar op een rode, opblaasbare meter bier. Te vinden in vrijwel elke wall of death op dat moment in België Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zonder bier mag ik hopen op dat moment? |
|
Dat is wel de bedoeling. Maar soms is de bewuste man al onderweg incl. het bier haha. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Misschien vervang Sieneke Mastodon nog wel |
|
en ook Earth Crisis heeft gecancelled |
|
quote: Bron? |
|
De bewuste man hakt het liefst met de opblaasbare meter zonder de biertjes erin... En als we van een rode bandana een zwarte mogen maken, met een rood sick of it all basketball hemd, ben ik iig daaraan te herkennen. Verder sta ik voor elke dresscode open.. Por Vida |
|
En ik leid de camping-polonaise dit jaar... Por Vida |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |