|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeker als het net zo heet wordt als vorig jaar. Kolere wat was dat braden, zeg. Ik ben er op een gegeven moment spontaan water van gaan drinken. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 10-06-2010 18:59] Por Vida |
|
Zeker in de Marquee's, daar was het echt bijna niet uit te houden. |
|
Tent gescoord! Nog één weekje en dan party-time! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja, godverrrrr, hier kijk ik naar uit I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Als het maar niet weer zo godgeslagen warm wordt als afgelopen jaar. Allejezus, op de donderdag gelijk 1 tree bier op en misschien 2x moeten pissen hehe. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hehe, inderdaad. Dat zand op de weide was ook lekker kut. Die cola-wijfjes daarentegen... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zo idd, die cola-girls waren goed te doen! En die zandtornado was minder idd, als je je mond niet dichthield had je zwarte tanden. Maar FUCK, wat wordt dit weer gaaf!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja man, even heerlijk pitje zetten op Walls of Jericho Als je toevallig iemand met een blauw Emmure-jersey ziet, even aanspreken, de kans is groot dat ik het ben (festivalkledij ftw) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Komt goed, ik ga opletten. We moeten toch zeker ff een biertje doen! (Despised shorts, makkie voor je ) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Komt goed! [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-06-2010 22:44] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik wil niet naar Graspoep.Ik wil naar Grind the Nasi Scum festival. =) |
|
Dan zit je in het verkeerde topic, veel plezier aldaar, wij vermaken ons wel op Graspop |
|
Mij kun je herkennen aan mijn zwarte t-shirt! Volgende week party, eerst een tent scoren. |
|
Only 2005 was real... Boeiender |
|
Nasi Scum? Ik krijg daar een apart beeld bij. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
grindende chinezen? |
|
quote:Mail van gister gezien? |
|
quote: Tuig dat Nasi verkoopt? Ben zelf meer van de Bami overigens. Boeiender |
|
Ik ben te herkennen aan mijn grotesque geslachtsdeel. |
|
quote: Inmiddels beantwoord. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jij bent gewoon een geslachtsdeel I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Om even op de 'waar ben ik aan te herkennen'-festival kledij door te gaan: Een rode Sick of it All basketball jersey. Spot je die, is Count Steel meetal ook niet veraf. Por Vida |
|
Net even een luchtbed gekocht.. heb er zin in! |
|
Ik draag een zwart metalshirt en heb een biertje in mijn hand. Ik denk dat je mij makkelijk zult vinden.. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |