|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Mm, dan word graspop toch nog het overwegen waard Behemoth, My Dying Bride, Immortal, Bloodbath + nog een hele zooi... mmmm |
|
Damn, Graspop blijft maar recycleren. Zoals het er nu uitziet blijf ik volgend jaar ook thuis. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Beli, ga je wel naar de Eindhoven Metal Meeting? Ik heb je goddomme dit jaar nog helemaal niet gezien! Boeiender |
|
quote: mogelijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Slayer MOET |
|
Hmm, nee geen Nederland WK wedstrijd deze dagen. Dan ga ik niet. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Nieuwe namen: CHANNEL ZERO MOTORHEAD AMON AMARTH AS I LAY DYING OBITUARY GHOST BRIGADE JOB FOR A COWBOY Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: De rest: Mwah... |
|
Leuke affiche tot nu toe. Toch al een stuk of 11 groepen die ik wil zien. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben zo benieuwd naar de line-up per dag! Paar bands hebben het al wel op hun website staan, Immortal speelt bijvoorbeeld op zaterdag, Kiss op zondag, My Dying Bride op vrijdag....wil alleen zo graag weten op welke dag Anvil speelt! |
|
HEUY!!!! Dat gaat hem toch weer worden dit jaar.... hoeven niet meer bands op te komen staan die ik wil zien |
|
Dat Motörhead, Obituary en Anvil maar naar Hellfest komen. Graspop kan me echt niet meer boeien. Doe mij maar precies hetzelfde festival maar dan zonder wachtijden, zonder 80.000 man druk en met waarschijnlijk nog een betere lineup. |
|
inderdaad, dat hoop ik ook! hellfest veel leuker en goedkoper. vorig jaar was hellfest TOP! |
|
quote: WTF Nu begin ik toch zin te hebben om 1 dag te gaan, CZ wil ik echt wel eens op een festival zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hehe +1 |
|
achja ik vond het wel mooi altijd, lekker bij de buurt-bewoners bier zuipen in de tuin, beetje ouwehoeren... maar goed.. dat gaat nu niet meer , dus ik denk dat ik dit jaar ook maar oversla http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
eerste wat ik zag was *KISS*.. en toen had ik al meteen zovan: not again!! maja dit jaar wacken en metalcamp is wel genoeg voor mij ^^ snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
Dark Funeral bevestigt via hun myspace. Faustian Spirit of the Earth |
|
Leuk, en Amon Amarth wil ik ook wel eens live zien, misschien wordt het dit jaar weer een keertje GMM voor mij. |
|
Is er al bekend op welke dag Iron Maiden komt? |
|
Ja. |
|
En nog nieuwe namen: Slayer, Saxon, Paradise Lost, Obituary, Anathema, Steel Panther, U.D.O., Deicide, A Day To Remember, Atreyu, Unearth, Cannibal Corpse, 36 Crazyfists, Rise To Remain en Between The Buried And Me. My Dying Bride, Paradise Lost & Anathema. Heerlijk |
|
Godver, dat achterlijke Steel Panther ook. Dat wordt een vreetpauze. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Job for a cowboy ... rest is ook wel leuk.Hoop dat er nog wat Hardcore komt. The trend is dead. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |