|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: That's the place to be. Karatekicks enzo, laat maar komen Wat gaat dat hard worden I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Bij Walls of Jericho wordt dat ook een mooie pit, niet waar, Steel? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zeker brada! En bij Hatebreed ff gek doen.En bij Bleeding Through en JfaC ook een dansje wagen hehe. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Oh ja, zekers Iedere keer als ik de naam Hatebreed lees, zit ik met die breakdown van Doomsayer in m'n kop I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
YOUR DOOM AWAITS YOU... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Gezellig!Mag ook een zijn maar dan wel in me mond en niet over me heen. @FA:.Count Steel en consorten kan je niet missen!! =) |
|
Ik krijg bijna de indruk dat CS het 24uurs terrein niet afkomt... |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Krijg jij wel iets mee van de bands dan? |
|
Hehe, tuurlijk wel. Het feestje gaat later gewoon door, zeg maar. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Haha vorig jaar was gezellig! Eerste nacht fijn 8uurtjes geslapen,2e nacht 4uur,3e nacht 2uur en laatste nacht 1 uur en 15min. =) |
|
Slapen op festivals? Huh? |
|
Mastodon zal deze zomer niet op Graspop Metal Meeting, of andere festivals te zien zijn. Gitarist Bill Kelliher heeft last van pancreatitis, en ontsteking van de alvleesklier. Deze aandoening kan erge complicaties hebben, en zelfs de dood tot gevolg. De dokters hebben er echter vertrouwen in dat alles goed zal verlopen. De band hun volgende optreden zal waarschijnlijk op 16 september zijn. Dan begint de BlackDiamondSkye tour in Chicago, samen met Alice Cooper en Deftones. Wie de plaats van Mastodon zal innemen op 26 juni is nog niet gekend. |
|
Festivalkriebels beginnen alweer te komen, jammer dat het nog 4,5 week duurt. Zou leuk zijn als Stormrider weer afsluit in de metaldome, altijd feest! |
|
Bij Unearth geven we ook gymles, en bij SOIA ga ik voor een rondje 0:33 rond. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 25-05-2010 22:51] Por Vida |
|
quote: Ik zal mijn timer meenemen. Maar goed, ik hoop dat ik jullie daar ergens zal tegenkomen [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-05-2010 22:56] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Wij moeten ook nog steeds een redactiebiertje nuttigen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dat komt dik in orde Ik geef je wel op tijd mijn gsm-nummer, anders weet ik je daar wel ergens te vinden I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
We hebben zowel slecht als goed nieuws voor de graspoppers onder jullie. Het slechte nieuws is dat er drie bands niet zullen komen, het betreft de volgende bands: Mastodon, Steel Panther en Rise to remain. Rise to remain moet afzeggen omwille van Mastodon en Steel Panther vind dat de Europese fans op de tweede plaats komen! Nu, na het slechte nieuws komt er ook goed nieuws uit de bus, Rise To Remain zal worden vervangen door Iron Mask, Steel Panther wordt dan weer vervangen door The poodles |
|
Plaspauze blijft dus gewoon gewaarborgd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
He bah,had Steel Panther wel willen zien,ook al zijn the Poodles niet slecht,naja moet toch werken. =) |
|
Wat maakt het dan uit, als je toch moet werken? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |