IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Graspop 25/26/27 juni 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-06-2010 14:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hmmm, ik ga nu al vanaf 1999 naar Graspop en ik heb nog nooit meegemaakt dat er iets van me of van onze groep is gestolen. De sfeer vind ik over het algemeen prima. Alleen die zatlappen zijn soms irritant ja. Verder geen klachten eigenlijk.

Dit jaar was het wederom een leuk, maar errrug warm feestje. Dit jaar waren de muntautomaten top (scheelt weer in de rij staan) en het eten en bier smaakten weer best.

Beste bands: Slayer, Sepultura, Nile, Carcass, Fear Factory, Immortal, Soulfly, Katatonia, Behemoth, Bloodbath, Finntroll, Exodus, Alestorm en Hatebreed!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 28-06-2010 14:57 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 14:47 schreef Ralph het volgende:
Dan gaan we volgend jaar allemaal in een rolstoel naar Graspop.

Kutland, kutvolk, kutspraakgebrek, kutorganisatie en vooral dat feit dat ze met 30+ graden vanuit de organisatie nog steeds verbieden flesjes water/fris te kopen/verkopen/mee te nemen als er een dop op zit. Daarbij ruim een half uur lopen met al je shit van een te ver weg gelegen parkeerterrein en ik ben wel weer klaar met België en Graspop.

hoho! Dat Graspop een kut festival is, ok. Maar er is niks mis met Belgie!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-06-2010 15:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik vond op Graspop het mongolengehalte altijd fors hoger dan op andere festivals. Dat kán natuurlijk met het land te maken hebben.

Bareuh...

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 28-06-2010 16:05 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Net terug. Goede sfeer, gezellig maar inderdaad veel mongolen zeg. Gewoon niks van waarde meenemen dus.

Absu
Usericon van Absu
Posted 28-06-2010 16:11 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 14:57 schreef soepkoeltoer het volgende:

Rare jongens die belgen.

Om over de wegen maar te zwijgen. Ook is het klote dat als je de snelweg afgaat,je nog altijd lange tijd door de "rimboe" moet karren voor je op de plaats van bestemming bent. Dat is bij ons toch beter geregeld. Meestal kom je meteen bij de goeie stad of dorp uit als je de afrit pakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Absu op 28-06-2010 16:29]

Vroeger was alle metal beter.

Absu
Usericon van Absu
Posted 28-06-2010 16:18 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 15:16 schreef De Ulk het volgende:
Ik vond op Graspop het mongolengehalte altijd fors hoger dan op andere festivals. Dat kán natuurlijk met het land te maken hebben.

Mmhh. Kan het niet vergelijken met andere festivals aangezien "Gee-Pop" het enige is waar ik al jaren kom.
Vroeger nog Dynamo medio '90's. Er lopen behalve belgen natuurlijk ook nog hordes "hollanders" en mo..ehh duitsers rond.

Het is dat ik niet graag in een tent vertoef,en de afstand wat groter is,anders zou ik me liever naar Duitsland begeven. Daar is de line-up op festivals toch vaak interessanter voor iemand die de '80's als de gloriedagen v/d metal ziet.

[Dit bericht is gewijzigd door Absu op 28-06-2010 16:20]

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-06-2010 16:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 28 juni 2010 14:57 schreef soepkoeltoer het volgende:

Belgen en Ralph gaan op een enkele uitzondering niet goed samen. En ik was blij dat ik een aantal vrienden mee had dit jaar die eindelijk ook eens hebben kunnen zien dat dat echt niet voor de volle honderd procent aan mij ligt.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2010 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Man, met drie bier op val je toch in slaap ..

Absu
Usericon van Absu
Posted 28-06-2010 16:34 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 16:28 schreef Ralph het volgende:
Belgen en Ralph gaan op een enkele uitzondering niet goed samen. En ik was blij dat ik een aantal vrienden mee had dit jaar die eindelijk ook eens hebben kunnen zien dat dat echt niet voor de volle honderd procent aan mij ligt.

Kun je wat uitweiden. Misschien wat "mooie" herinneringen/avonturen met ons delen? Haha.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 28-06-2010 16:52 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 16:28 schreef Ralph het volgende:

En deze dan??

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-06-2010 17:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Uitstekend: Therion, Nile, Hail of Bullets, Dark Funeral, Tankard, Cannibal Corpse, Behemoth, Amon Amarth.

Goed/degelijk: The Devil's Blood, Slayer, Necrophobic, Finntroll, Korpiklaani, Immortal, Soulfly zowaar, Channel Zero.

Matig/teleurstellend: Oceans of Sadness, Obituary.

Ook nog naar Alestorm gaan kijken met een vriendin. Was op zich wel een leuke show, maar muzikaal is het toch niks voor mij. Katatonia ook vanuit de verte bekeken, maar vond er ook niet al te veel aan.

Voor de rest My Dying Bride geskipt, maar hoorde achteraf dat ze een hele sterke set hebben gespeeld, dus wel wat spijt van. Ook Paradise Lost klonk leuk vanuit de verte.

Bloodbath ook geskipt wegens eet- en drinkpauze. Tien minuutjes van Carcass gezien en dan richting marqee vertrokken. En ten slotte Sepultura niet kunnen zien, aangezien de metaldome overvol was.

Faustian Spirit of the Earth

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2010 17:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 17:13 schreef cataclysm child het volgende:
En ten slotte Sepultura niet kunnen zien, aangezien de metaldome overvol was.

Daar baal ik nog steeds van Zelfde met Fear Factory, al bleek de Marquee niet eens zo vol als die van buitenaf leek.

Verder heb ik mij weer enorm geamuseerd. Goede bands, met momenten erg goede moshpits (Walls of Jericho en A Day to Remember ) en Hatebreed als afsluiter

Negatief was wel het veel te warme weer, waardoor ik zo tam als een hond was. Ook een rake stamp tegen mijn dijbeen gekregen tijdens WoJ, waardoor ik nog steeds loop te manken, maar goed, zulke dingen gebeuren

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-06-2010 19:48 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nou, ik ben ook eindelijk thuis. Duurde allemaal fiks langer omdat er iemand tijdens het uitstappen in een dorpje zn knieschijf ineens in zijn knieholte had zitten. Die gast steunde op onze steekwagen en we konden dus mooi niet weg totdat hij geholpen was.
Tip: krijg op zo'n plek geen hartaanval. Het duurde dik 20 minuten voor de EHBO er was, en nog veel langer voordat er een brancard aan kwam.

Verder een puik weekend gehad. Veel bands gezien (helaas hadden ze niet allemaal even best geluid) Geen last gehad van idioten en dronken mongolen, niks is gejat.
Het was mij alleen een paar graden te warm en er was te weinig schaduw. Ben dus een paar keer goed weg gesmolten en mijn vriend had de eerste dag een zonnesteek te pakken.
Verder mogen ze die DJ van de Jupiler saloon afschieten, als je achterin de Dome een band wilde luisteren hoorde je het gedreun er dwars doorheen.

Ohja, en Jupiler is vies. Gelukkig was er ook Leffe.
En nu ga ik douchen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 28-06-2010 19:49]

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2010 21:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 19:48 schreef Mottighaerd het volgende:
Verder mogen ze die DJ van de Jupiler saloon afschieten, als je achterin de Dome een band wilde luisteren hoorde je het gedreun er dwars doorheen.

+1. Verder mag Graspop wel wat beter leren programmeren. Een band als Sepultura mocht op z'n minst in de Marquee staan (zelfs Main Stage), Death by Stereo kon dan in feite in de Metaldome.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-06-2010 21:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 17:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Daar baal ik nog steeds van Zelfde met Fear Factory, al bleek de Marquee niet eens zo vol als die van buitenaf leek.

Verder heb ik mij weer enorm geamuseerd. Goede bands, met momenten erg goede moshpits (Walls of Jericho en A Day to Remember ) en Hatebreed als afsluiter

Negatief was wel het veel te warme weer, waardoor ik zo tam als een hond was. Ook een rake stamp tegen mijn dijbeen gekregen tijdens WoJ, waardoor ik nog steeds loop te manken, maar goed, zulke dingen gebeuren
Heb je nog op het podium gestaan bij Sick of it All?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2010 21:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Neen, daar geraakte ik niet meer met mijn mank been... Vorig jaar was ik wel een van de gelukkigen ja, prachtige ervaring.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-06-2010 22:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

+Sick Of It All: Band van het weekend!! Wat een teringbende was het daar zeg . Flink met lui lopen smijten en m'n stem totaal verneukt ivm meezingen.

+Bleeding Through
+Walls of Jericho
+A Day To Remember
+Unearth
+Fear Factory (incl. 5 mans pit achter in de Marquee )
+Slash
+Overal drinkwater, dikke lol!
+++ Mosh brengen met Ben
+BBQ bij de tent, ik ben nu nog aan de schijt!
+De Roffabende met de zware jongens

-Slayer, de koek is gewoon op. Niks mis mee, maar gewoon stoppen.
-Temperatuur, 5 graden minder was perfect geweest. En amper schaduw te vinden, ook kut!
-Bezopen kuttokkies (lees: inteelt Belgen OMFG) die zich niet meer kunnen gedragen na 3 glazen bier.
-Stof
-afstand parkeerplaats -> camping en vice versa. Veel te lang en zanderig.

Was een gezellig en geslaagd weekend, met zoals gezegd SOIA als orgasme! Dansen met Ben en Pitboss kan ook zo bij de klassiekers.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

xX-C-Xx
Miss Kaasschaaf 1934
Usericon van xX-C-Xx
Posted 28-06-2010 22:27 by xX-C-Xx Wijzig reactieProfiel van xX-C-XxQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/chantal.lansbergen

Teeeeeeeeeeering wat was het heeeeeeeet! Elke ochtend om 8 uur al wakker omdat ik het benauwd had enzo.

Aangezien ik niet super kritisch ben op festivals kan ik alleen maar zeggen dat ik het naar mijn zin heb gehad, ik vond het vet!

Enige standaard minpunten..;
Weinig schaduw, weinig wc's op de camping, geen ventilatie in de marquee's.

Pluspunten;
Eten en drinken was lekker, de festival weide was lekker compact ingedeeld dus ik liep me niet helemaal naar de klere, met een waterspuit nat gemaakt worden bij de mainstage, veel vooraan gestaan en de sfeer bij de 'biertuin'.

Bands die ik gezien heb:

Aerosmith - Vette show, goed geluid en gezellig.

Amon Amarth - Ik ben fan geworden! Goede show in een overvolle marquee en toen het geluid even niet meewerkte ging de zanger gewoon gezellig met het publiek 'spelen'.

Anathema - Hele rustige maar mooie show, ik stond helemaal vooraan en heb lekker staan snotteren bij sommige nummers. Die zanger heeft wel een dijk van een stem zeg!

Anvil - De tweede band die ik gezien heb en ik kan me er amper iets van herinneren (nee, had nog niks gedronken) Hmm...

Behemoth - Jaaaaaaa was echt supervet! Meneren gitaristen waren niet verkeerd om te zien en de show was onwijs gaaf, heb nog nooit zo in trance gestaan met nuchter bloed. Ben blij dat ik ze op Fortarock nog een keer mag gaan zien, want de show duurde gewoon echt te kort.

Cannibal Corpse - Heb ze eens gezien, geluid was goed, maar ik ben na 8 nummers weggegaan omdat ik het saai vond worden.

Carcass - Hele vette band, de nummers klonken goed en de show was lekker, jammer dat ze zo weinig publiek hadden though..

Dark Funeral - Intens en black, gewoon zoals ik het graag van ze heb. Gelukkig deed meneer '15 cm spikes' z'n armkappen af voor de show begon.

Evergrey - Stukje van gezien, melodieus en rustig om de dag mee te beginnen.

Exodus - Gewoon lekker trashen en meebleren, ook echt met 31 graden tegen het hek van de mainstage aan, maar er waren wel brandweermannen die het publiek nat maakten.

Hatebreed - Vond het vet, ze wisten het publiek goed op te zwepen en lekker drukke show.

Immortal - Dit vind ik de beste show van heel Graspop, Abbath weet prima hoe die het publiek moet entertainen en het was gewoon een enorm vette show. Vuurwerk, vuur spuwen en Abbath die een grappig dansje doet.

Kiss - Goede en vermakelijke show, maar zonder de show en extra's vind ik de muziek eigenlijk verrassend saai. Toch vond ik Kiss een waardige afsluiter en hoop ik ze nog eens te zien.

Motorhead - The ace of spades! The ace of spades! Jaaa was lekker. Gewoon goed.

Obituary - Ook hier ben ik, net als bij Cannibal Corpse, eerder weg gegaan. Het klonk wel lekker, en de show was goed, maar ook bij deze was ik er na een X aantal nummers wel klaar mee.

Paradise Lost - Ik stond hier bij toeval omdat ik vooraan wilde staan bij opvolger Anathema, maar ik was aangenaam verrast en ben blij dit gezien te hebben.

Raven - De allereerste band die ik gehoord heb, nee niet gezien, want ik lag halfdood achter in Marquee 2. Klonk wel lekker ^^

Revamp - Bij deze lag ik in de zon voor het mainstage veld, ik ben een beetje in slaap gevallen maar wat ik heb gehoord klonk wel lekker, al had de zang harder gemogen van mij.

Slash - Gezien en gehoord vanuit de verte, lekker achtergrondmuziekje voor me. Was wel perfect zo met nummers van Guns n Roses en de avondschemering.

Slayer - Ik had hier zooooooveel meer van verwacht! Niks geen brute pit, geen keihard meebleren of bruut gevoel. Het was erg rustig. Ach ja, heb ik ze ook eens gezien.

Soulfly - Nee, gewoon nee.

Sylosis - Lekker trash metal bandje!

Tarja - Fijn dat ze nog wat Nightwish nummers speelde, want verder vond ik er geen zak aan : p

Voor alle bands geld wel; strak geluid en vette lichtshows!

Het doet maar even pijn!

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-06-2010 22:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik zal niet ontkennen dat het heet was, maar als je dit heet vond ben je vorig jaar niet geweest.

De bewolking was iig een groot voordeel deze keer.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-06-2010 22:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Oh ja:

-Hatebreed. Respect voor wat ze bereikt hebben, maar er zit geen greintje hardcore meer in. Vroegah was alles beter uiteraard, maar ze zijn TE groot/mainstream geworden.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Forever After
Fading to Black
Posted 28-06-2010 22:34 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En waar was de CS pit nou?

xX-C-Xx
Miss Kaasschaaf 1934
Usericon van xX-C-Xx
Posted 28-06-2010 22:37 by xX-C-Xx Wijzig reactieProfiel van xX-C-XxQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/chantal.lansbergen

quote:
Op 28 juni 2010 22:29 schreef Forever After het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat het heet was, maar als je dit heet vond ben je vorig jaar niet geweest.

De bewolking was iig een groot voordeel deze keer.

Ik was er vorig jaar ook bij Maar dat veranderd niks aan het feit dat ik het dit jaar ook heel erg heet vond toch?

Het doet maar even pijn!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-06-2010 22:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 22:24 schreef Count Steel het volgende:
+++ Mosh brengen met Ben

Ik herinner me mijn poging(en) nog om je vijf meter verder te duwen

quote:
Op 28 juni 2010 22:33 schreef Count Steel het volgende:
Oh ja:

-Hatebreed. Respect voor wat ze bereikt hebben, maar er zit geen greintje hardcore meer in. Vroegah was alles beter uiteraard, maar ze zijn TE groot/mainstream geworden.

Hm, daar ben ik het zowel niet als wel mee eens. Was een erg goede show (ook de eerste keer dat ik ze zag), maar ik had persoonlijk steeds het gevoel dat er net iets meer in had gezeten. Het wordt tijd dat ze eens naar een meer hardcore-gericht festival gaan, want het publiek speelt ook een rol, natuurlijk. Heb alle moeite van de wereld gedaan om een CS-pit open te trekken daar

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-06-2010 22:44]

Forever After
Fading to Black
Posted 28-06-2010 22:46 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ook maar ff een lijstje van wat ik gezien en/of gehord heb:

- Revamp, imo een goede 'comeback' van Floor

- Krypteria (laatste nummer)

- Anathema, wel aardig maar zeker niet hun beste show

- Slayer, zoals hierboven al gezegd, stoppen

- Therion, wel aardig

- Doro, de 1e helft daarna naar Tarja.
Achteraf spijt dat ik de show niet helemaal afgekeken heb.

- Tarja.... tjah, leuk om te zien maar vond het verder niet bijzonder. Op cd klinkt ze stukken beter.

- Motorhead, niet mijn favoriete band, maar was een goede show.

- My Dying Bride, 1 nummer en toen was het wel genoeg.

- Saxon, goede show van de oldies. Had me toch sterk vergist in hun populariteit. Kon de tent niet in zo druk was het.

- Aerosmith, niet afgekeken maar dat was niet omdat het slecht was, allesbehalve. Wat ik gezien heb was dik in orde.

Forever After
Fading to Black
Posted 28-06-2010 22:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2010 22:37 schreef xX-C-Xx het volgende:
Ik was er vorig jaar ook bij Maar dat veranderd niks aan het feit dat ik het dit jaar ook heel erg heet vond toch?

Nee, maar vorig jaar was het heter.
Tenminste op de vrijdag it was...

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com