|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik even op jouw E pies Por Vida |
|
Takkezooi: All Shall Perish komt niet Por Vida |
|
Ja man, wat een KUT zooi weer. 2e keer al dit jaar Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En vorig jaar was ASP juist zo vet met die 'epische' Wall of Death [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 19-03-2010 0:33] Por Vida |
|
Hehe echt wel! Ach, 't wordt toch wel feest Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja man! En altijd blij je buurman te mogen zijn... Whahahaha Por Vida |
|
:') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nu al zin in patat tartare-saus Por Vida |
|
En opblaasbare meters-bier. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En een disco-Wall of Death Por Vida |
|
Weekendkaarten zijn besteld |
|
Toegevoegd: AIRBOURNE RAVEN THE DEVIL’S BLOOD EVERGREY DARK FUNERAL SYLOSIS 3 INCHES OF BLOOD ELUVEITIE HELL YEAH KATATONIA FINNTROLL In de Aardschok werden ook OverKill, Astral Doors, By the Patient en Snake Bite vermeld, maar die staan dan vreemd genoeg weer niet in dit lijstje. Ben persoonlijk erg tevreden met Evergrey, Katatonia en Finntroll. |
|
Wtf doet HellYeah in dat lijstje? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nice, en Slayer niet als headliner... ik was er een beetje bang voor dat ze misgeschoten hadden op hun beoogde headliner en dan maar een band als Slayer zouden "upgraden". Benieuwd of ze zich dit keer wel aan hun eigen deadline kunnen houden, haha Paradise Lost heb ik nog nooit live gezien, hoewel ik Icon en Draconian Times mid jaren-90 goed trok. Die electro-pop van One Second was wat minder aan mij besteed, en ik heb geen idee wat de band nu doet/ welke stijl ze live brengen. Iemand? Evil Dick |
|
quote: Hier de grootste Paradise Lost fanboy... Ze zijn weer helemaal metal, hier een video van de laatste plaat... spelfout weggehaald... |
|
Nieuwe namen zien er goed uit. Ticket al tijdje binnen. Overkill zou ook nog goed kunnen. Laten we het hopen... |
|
Tevreden met Finntroll en Dark Funeral. Nu mogen ze wel stoppen met interessante bands te boeken, het wordt te veel Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Je bedoeld dat je dan gaat balen qua schema? |
|
quote: Klopt ja, ik begin nu al te vrezen voor vieze overlappingen. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Lijkt me toch niet zo'n héél lastige zoektocht. Nog steeds een prima band. |
|
quote: Van het weekend combi-ticket gekocht! |
|
quote: Good choice mate! |
|
Weet iemand de Nederlandse verkooppunten van dagkaarten van graspop? Wat betref Belgische verkooppunten: deze mogen niet verder dan Arendonk liggen. Ik heb ook geen idee wanneer je de kaartjes binnenkrijgt als je betaalt per acceptgiro, vandaar dat ik liever via een Nederlandse ticketservice mijn kaarten bestel. E-tickets of classic maakt niet veel uit. 10 april is het zo namelijk. Sorry, maar ik zit me suf te zoeken. Ben totaal niet thuis in deze dingen en ik wil mijn vriend graag voor 10 april 2 dagkaarten cadeau doen. Ik weet dat ik de dagkaarten nog niet kan kopen, maar iemand die me met de bovenstaande vragen kan helpen? (En btw, is dit een leuk verjaardagscadeau voor je vriend die helemaal fan is van dit en ik eigenlijk niet? Ben er zwaar onzeker over..) [Dit bericht is gewijzigd door xxmeisje op 25-03-2010 12:03] |
|
Kijk eens aan, een onzeker meisje. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |